eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostaw, montaż i uruchomienie 50 szt. jednakowych fabrycznie nowych parkomatów w strefie płatnego parkowania w Chorzowie, a także zapewnienie oprogramowania, łączności, serwisu gwarancyjnego oraz ich bieżącego utrzymania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Chorzów: Dostaw, montaż i uruchomienie 50 szt. jednakowych fabrycznie nowych parkomatów w strefie płatnego parkowania w Chorzowie, a także zapewnienie oprogramowania, łączności, serwisu gwarancyjnego oraz ich bieżącego utrzymania.
Numer ogłoszenia: 53373 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Katowicka 105, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. (032) 2411270, 2411-279, faks 032 2414060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw, montaż i uruchomienie 50 szt. jednakowych fabrycznie nowych parkomatów w strefie płatnego parkowania w Chorzowie, a także zapewnienie oprogramowania, łączności, serwisu gwarancyjnego oraz ich bieżącego utrzymania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie 50 szt. jednakowych fabrycznie nowych parkomatów w Strefie Płatnego Parkowania w Chorzowie, a także zapewnienie oprogramowania, łączności, serwisu gwarancyjnego oraz ich bieżącego utrzymania. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział IV niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.70.00.00 - Liczniki czasu i tym podobne; parkometry 38.73.00.00 - Parkometry 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formie/formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2.1.Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie,ul. Katowicka 105 Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 2.2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym. 2.3.Gwarancjach bankowych. 2.4.Gwarancjach ubezpieczeniowych. 2.5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty, natomiast w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu powyższy oryginalny dokument należy złożyć w siedzibie Zamawiającego -Dział Księgowości, a potwierdzoną kopię wniesienia wadium w tej formie należy dołączyć do oferty. 4.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: 7.1.Upłynie termin związania ofertą. 7.2.Zostanie zawarta umowa i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy. 7.3.Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 8.Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: 8.1.Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.2.Który został wykluczony z postępowania. 8.3.Którego oferta została odrzucona. 9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na skutek zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt. 8.2. i 8.3., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy winni wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 12.1.Odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie. 12.2.Nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.3.Zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. 1.Warunki ogólne, Wykonawcy muszą wykazać, że: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków ogólnych), że warunek określony w pkt. 1.4. spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt. 1.1., 1.2., 1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3.Warunki szczegółowe: 3.1.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamontował i uruchomił co najmniej 100 szt. urządzeń do automatycznego pobierania lub wydawania środków pieniężnych, wydających jednocześnie pokwitowanie (m.in. parkomatów, bankomatów, urządzeń kontroli wjazdu - wyjazdu itp.) na terenie Europy. 3.2.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przez okres, co najmniej 1 roku serwisował urządzenia do automatycznego pobierania lub wydawania środków pieniężnych, wydających jednocześnie pokwitowanie (m.in. parkomatów, bankomatów, urządzeń kontroli wjazdu - wyjazdu itp.). 3.3.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat proponowane urządzenia (lub podobne wymienione w pkt. 5.3.1. i 5.3.2. urządzenia tego samego producenta) zostały zainstalowane i działają na terenie Europy w liczbie, co najmniej 100 szt. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych dostaw a także dołączyć dokumenty, w których Zamawiający potwierdził poprawność, rzetelność i terminowość wykonanych dostaw wraz ze wskazaniem rodzaju dostarczonych i serwisowanych urządzeń. Zamawiający uzna doświadczenie Wykonawcy jako Podwykonawca, przy spełnianiu powyższych warunków. 3.4.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione poniżej:Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób - Doświadczenie zawodowe. 1.-Kierownik serwisu-1 osoba-1 rok. 2.-Kierownik zmiany-2 osoby-1 rok. 3.-Pracownik serwisu-2 osób-1/2 roku. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w/w potencjałem kadrowym, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3.5.W zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej, Wykonawca musi wykazać: 3.5.1.Dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i-lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych). 3.5.2.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość, co najmniej 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy zł). 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków szczegółowych), że warunki określone w pkt. 3.1., 3.2., 3.3., 3.4., 3.5. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 5.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i szczegółowych) należy załączyć: 1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp -zał nr. 1 do oferty. 1.2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 2 do oferty. 1.3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego - zał. nr. 3 do oferty. 1.4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.3 Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.5.Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - zał. nr. 4 a, b i c do oferty. 1.6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i-lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 1.10.Opis proponowanego urządzenia wraz z wizualizacją. 1.11.Wzór proponowanej gwarancji jakości urządzenia (na okres co najmniej 3 lat, dla obudowy okres gwarancji winien wynosić, co najmniej 6 lat). 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.6., 1.7. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.2.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.3.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1. i 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokument, o którym mowa w pkt. 2.3. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 6.1.Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną (np. wspólnika spółki cywilnej lub pełnomocnika konsorcjum). 6.2.Wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt. 1.2. oraz pkt. 1.6. - 1.7. powinny być złożone przez każdy podmiot. 7.Podmioty występujące wspólnie (z wyjątkiem wspólników spółki cywilnej) zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Podmioty występujące wspólnie mogą złożyć umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo lub umowa o współdziałaniu musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8.Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzuim.chorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 105 -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.05.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.