eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiROBOTY INSTALACYJNO-BUDOWLANE W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ SŁUPOWEJ STACJI TRANSFORMATOROWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Lidzbark Warmiński: ROBOTY INSTALACYJNO-BUDOWLANE W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ SŁUPOWEJ STACJI TRANSFORMATOROWEJ
Numer ogłoszenia: 53394 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. , ul. Piłsudskiego 18, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672670, faks 089 7670272.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwiklw.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY INSTALACYJNO-BUDOWLANE W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ SŁUPOWEJ STACJI TRANSFORMATOROWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz realizacja, budowy słupowej stacji transformatorowej oraz podłączenie do istniejącego pola rozdzielnicy Xiria stacji transformatorowej Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Lidzbarku Warmińskim. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ W ramach zamówienia należy wykonać dokumentację techniczną zgodnie z Warunkami Przyłączenia do sieci elektroenergetycznej Energia-Operator SA Oddział w Olsztynie, Nr 10/P63/07078 z dnia 04.02.2011 r., wraz z uzyskaniem wszelkich potrzebnych pozwoleń wymaganych przez polskie prawo potrzebnych do wybudowania stacji wraz z podłączeniem, oraz z zakresu określonego w warunkach przyłączenia. Zakres rzeczowy obejmuje zaprojektowanie - wykonanie prac projektowych i wykonanie (wykonanie robót budowlanych) przedsięwzięcia inwestycyjnego: 1. Wykonanie branżowego projektu wykonawczego, zgodnie z wymogami przepisów Prawa budowlanego i spełniającego wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (wraz z późn.zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, w tym informacja BIOZ wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, uzupełnionego szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań, tzn. opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania zastosowanych właściwych materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych pozycji w przedmiarach robót; 2. mapy do celów projektowych po stronie Wykonawcy projektu; 3. uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, decyzji, opinii do otrzymania zgody na budowę - koszt uzgodnień pokrywa Wykonawca; 4. dokumentację techniczną w trakcie projektowania należy uzgodnić w Rejonie Energetycznym. dokumentacja musi spełniać warunki obowiązującej w ZE Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej; 5. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz.2072); opracowanie kosztorysu ślepego, zawierającego opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót i nakładów rzeczowych 6. dokonanie geodezyjnego wytyczenia oraz inwentaryzacji elementów sieci elektroenergetycznej i zgłoszenia prac do ewidencji geodezyjnej oraz dostarczenie Zamawiającemu operatu geodezyjnego; 7. koncepcję poprowadzenia trasy kablowej oraz trasę sieci odbiorczej od projektowanej stacji do obiektu przyłączanego należy uzgodnić z Zamawiającym; 8. sprawowanie przez Wykonawcę nadzoru autorskiego nad wykonywaniem prac; 9. dostarczenie niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz dostarczenie i montaż aparatury niezbędnej do pracy stacji; 10. wykonanie robót elektroenergetycznych zgodnie z ww zakresem, załączonym Programem Funkcjonalno - Użytkowym oraz zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci dystrybucyjnej elektroenergetycznej: dostawa, montaż (budowa) i posadowienie konstrukcji nośnej stacji wraz z jej uziemieniem, oznaczeniem i niezbędnym wyposażeniem dostosowanym do jego potrzeb oraz układem pomiarowo - rozliczeniowym, wykonanie uziemień, ułożenie linii kablowej (stacja - złącze), ułożenie sieci (stacja transformatorowa - obiekt przyłączany); 11. pisemne zgłoszenie przedmiotu zamówienia do odbioru wraz z oświadczeniami kierownika budowy; 12. opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej łącznie z dokumentacją w formie elektronicznej w 1 egzemplarzu i przekazanie jej Zamawiającemu w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 13. wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń; 14. oznakowanie instalacji zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami; 15. przeprowadzenie prób odbiorczych i uruchomienie stacji; 16. likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy pzp, tzn.: udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych lub usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień za zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.22.20 - Roboty budowlane w zakresie podstacji 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 72.24.20.00 - Usługi modelowania projektu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), na cały okres związania z ofertą, który wynosi 30 dni.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na budowie stacji transformatorowej wraz z jej wyposażeniem o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości i rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz przedstawią oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa lub posiadającą odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obwiązujących przepisów a także równoważne kwalifikacje, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania instalacji elektrycznych, - 1 osobą posiadającą ważne w okresie trwania umowy, świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D) w zakresie remontu, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 1 - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłowe i zużywające energie elektryczną: urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1kV, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. informacja o dysponowaniu zasobami innych podmiotów (wg zapisów określonych w załączniku nr 8 do SIWZ wraz z zobowiązaniami - jeżeli dotyczy, 2. dokumenty dotyczące podwykonawstwa: poświadczona kopia umowy na ojekt umowy, jeżeli na dzień składania ofert nie ma zawartej umowy a podwykonawca jest już zgłoszony. W pozostałych sytuacjach należy w terminie 7 dni od daty podpisania umowy o zamówienie publiczne, przedstawić Zamawiającemu poświadczoną kopię umowy na podwykonawstwo. 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - długość okresu gwarancji jakości - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie aspektów technicznych współpracy celem zwiększenia jej efektywności w sposób nie powodujący zmiany ceny i o ile będzie to mieć na celu dostosowanie umowy do praktyki stosowanej przez Wykonawcę. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy, gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji ich zapisów przez strony. 3. Zmiany w treści umowy w stosunku do treści oferty mogą być dokonane na skutek zaistnienia niemożliwych wcześniej do przewidzenia, a w szczególności: a) Okoliczności niezależne od stron uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy w terminie przewidzianym na zakończenie robót, a w szczególności: b) wystąpienie warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń dokonywania odbiorów, c) wystąpienie klęski żywiołowej, d) zmiana zakresu robót budowlanych, wystąpienie robót zamiennych lub dodatkowych od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, e) wystąpienie przestojów robót budowlanych spowodowanych koniecznością usunięcia uszkodzeń istniejących sieci i urządzeń podziemnych lub wstrzymanie wykonania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy. 4. Zmiana umowy może również nastąpić w przypadku: a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy, b) zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych potwierdzonych przez osoby uprawnione, cena ryczałtowa może ulec zmianie o różnicę wartości robót (materiałów) zamiennych ustalonych kosztorysem powykonawczym zatwierdzonym przez Zamawiającego, a wartością ryczałtową tego zakresu robót, zamiast którego będą wykonywane roboty (stosowane materiały) zamienne, c) ograniczenia zakresu robót lub wprowadzenia robót zamiennych o niższej wartości niż przewidywana w dokumentacji i w ofercie, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie zmniejszona, d) nie wykonania części lub całości zamówienia z powodu tego, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość robót niewykonanych, e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwiklw.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Piłsudskiego 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Piłsudskiego 18, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.