Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-02
Zagnańsk: Aktualizacja projektu drogi i urządzeń technicznych oraz wykonanie projektu budowlanego chodnika wzdłuż drogi Bartków - ul. Kielecka od km 0+000 do km 0+825, gm. Zagnańsk
Numer ogłoszenia: 533 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3001322, faks 041 3001373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja projektu drogi i urządzeń technicznych oraz wykonanie projektu budowlanego chodnika wzdłuż drogi Bartków - ul. Kielecka od km 0+000 do km 0+825, gm. Zagnańsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja projektu drogi i urządzeń technicznych oraz wykonanie projektu budowlanego chodnika wzdłuż drogi Bartków - ul. Kielecka od km 0+000 do km 0+825, gm. Zagnańsk.
1) Parametry drogi i chodnika określa załącznik nr 7 do SIWZ;:
2) Uwzględnić wszystkie istniejące zjazdy na posesje i działki.
3) Uwzględnić ewentualne zaprojektowanie nowych przepustów i remonty istniejących.
4) W miejscu zaprojektowanego przewężenia przy budynkach kolejowych, skorygować szerokość jezdni do szerokości minimum 5,0 m, na terenie gruntów prywatnych;
5) Aktualizację projektu przebudowy drogi oraz skrzyżowań z drogą powiatową nr 0296 T (ul. Kielecka w Zagnańsku) i z drogą powiatową nr 300 T (przejazd kolejowy
w Bartkowie) wykonać w nawiązaniu do projektu przebudowy linii kolejowej nr 8 relacji Warszawa Okęcie - Radom- Kielce;
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m. in.:
1) aktualizację map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych, w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1: 500,
2) sporządzenie aktualnego wykazu właścicieli nieruchomości przez które przebiegać będzie projektowana droga i chodnik,
3) opracowanie tabeli zjazdów,
4) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenach kolejowych,
5) aktualizacja:
a) projektu zagospodarowania terenu - 9 egz.;
b) projektu architektoniczno - budowlanego -9 egz.;
c) projekt budowy rowu odwadniającego wzdłuż torów kolejowych relacji Warszawa - Kraków na odcinku od km 171+978 do km 172+597 - 9 egz.;
d) operatu wodnoprawnego dla odpływu wód opadowych z projektowanego odcinka drogi- 4 egz.;
e) projektu przebudowy linii LPN 6 KV i przebudowy linii kablowej SRK - 9 egz.;
f) projekt przebudowy wodociągu - 9 egz.;
g) projekt przebudowy gazociągu średniego ciśnienia 50 PE - 9 egz.;
h) projekt przebudowy kabla telekomunikacyjnego - 9 egz.;
6) wykonanie opracowań w wersji papierowej wykonać w ilości wskazanej powyżej w pkt. 5 oraz dla każdego opracowania jeden egzemplarz w wersji elektronicznej.
7) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1133) w zakresie szczegółowości wymaganym do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń wynikający z przepisów i ustaw. Opracowanie powinno być opracowane w zakresie koniecznym do uzyskania pozwolenia na budowę dla inwestycji oraz ma stanowić materiał wyjściowy do realizacji inwestycji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
8) wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu ślepego - 2 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej,
9) opracowanie kosztorysu inwestorskiego dotyczącego budowy dróg i chodników, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (DZ. U. Nr 130, poz.1389) - 1 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.
10) Opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 zm. z 2005 r. nr 75 poz. 664) (1 egz), oraz 1 egz. w wersji elektronicznej,
3. Przed rozpoczęciem prac projektant wraz z Zamawiającym przeprowadzi wizję lokalną w terenie i uszczegółowi zakres prac projektowych.
4. Projekt ma być opracowany zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez zarządców sieci znajdujących się w zakresie opracowania oraz PKP S.A.
5. Obowiązkiem projektanta będzie zaprojektowanie przebudowy kolidujących urządzeń technicznych, w granicach opracowania, jeżeli z warunków technicznych uzyskanych od zarządców sieci będzie wynikała taka konieczność, w ramach ceny ofertowej, niezależnie od zakresu przebudowywanych urządzeń technicznych.
6. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym koncepcje przebiegu drogi i przebudowy urządzeń technicznych. Zamawiający uzgodni koncepcje w ciągu 7 dni roboczych.
7. Zakres rzeczowy zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów min. Prawa Budowlanego koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tego tytułu bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach złożonej oferty.
8. Koszty wszelkich uzgodnień ponosi Wykonawca.
9. Zamawiający posada na przedmiotowy odcinek drogi aktualne:
a) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
b) dokumentację geotechniczną;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w następującej wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58851200022001000001430005 z adnotacją: aktualizacja projektu budowlanego drogi Bartków - ul. Kielecka od km 0+000 do km 0+825, gm. Zagnańsk.
5. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie unieważnione, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia;
6. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy w przypadku: a) wycofania przez wykonawcę oferty przed upływem terminu składania ofert, b) wykluczenia wykonawcy z postępowania, c) odrzucenia oferty wykonawcy.
7. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
8. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: a) odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia .
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia.
2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków określonych w pkt 1 lit. b), c) i d) będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców.
3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć:
a) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ),
b) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. a) i d);
I. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
II. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III. potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;
c) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. b):
I. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia;
II. referencje;
III. wykaz wykonanych prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat polegającej na zaprojektowaniu drogi o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 (załącznik nr 3 do SIWZ)
2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 składane są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zagnańsk, ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Zagnańsk, ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, pokój nr 19 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZAGNAŃSK
więcej: przetargi ZAGNAŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej naprawy obudowy szybowej szybu Budryk dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK Pompownia Stacjonarna "Centrum"
- Budowa i renowacja sieci wodociągowej, budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej realizowana w ramach projektu pn.: Gospodarka wodno - ściekowa w Grodzisku Mazowieckim Fundusz Spójności Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/007.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć wodociągowa wraz z przyłączami.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.