Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 534018-N-2017 z dnia 2017-06-30 r.
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów dydaktycznych do kursów dla lekarzy oraz przeprowadzenie szkoleń dla lekarzy w ramach projektu pn. "Szkolenie podyplomowe lekarzy w Szpitalu Bródnowskim" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Szkolenie podyplomowe lekarzy w Szpitalu Bródnowskim" współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 przyjętego decyzją wykonawczą Komisji z dnia 17 grudnia 2014 r. przyjmującą niektóre elementy programu operacyjnego "Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020" do wsparcia z Europejskiego Funduszu Społecznego i szczególnej alokacji na Inicjatywę na rzecz zatrudnienia ludzi młodych w ramach celu "Inwestycje na rzecz wzrostu i zatrudnienia" w Polsce nr C(2014) 10129 i realizowany jest w ramach Działania 5.4 Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
141983460, ul.
ul. Ludwika Kondratowicza
8
,
03-242
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48223265353, , e-mail
dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl, , faks
+48223265834.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.brodnowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.brodnowski.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.brodnowski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o., Warszawa, ul. Kondratowicza 8, Kancelaria, Dziennik Podawczy (pokój nr 31, blok A)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów dydaktycznych do kursów dla lekarzy oraz przeprowadzenie szkoleń dla lekarzy w ramach projektu pn. "Szkolenie podyplomowe lekarzy w Szpitalu Bródnowskim" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Numer referencyjny:
MSB/PN/32/06/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1,2,3 Opracowanie materiałów dydaktycznych do kursów dla lekarzy w obszarze 3 specjalizacji (kardiologia, onkologia ginekologiczna, psychiatria) w ramach kursów przy realizacji projektu pn. "Szkolenie podyplomowe lekarzy w Szpitalu Bródnowskim" realizowanego w ramach programu Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów dydaktycznych w celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych w ramach 3 paneli szkoleń zawodowych (obszar kardiologii, onkologii ginekologicznej oraz psychiatrii - po jednej osobie w ramach każdego z trzech obszarów szkoleniowych) oferowanych w projekcie dla 200 lekarzy wyłonionych podczas rekrutacji. 2) Materiały szkoleniowe mają zostać przekazane w formie papierowej (w jednym egzemplarzu) i elektronicznej. Koszt przygotowania jednego egzemplarza leży po stronie Wykonawcy. 3) Przygotowane materiały muszą umożliwiać przeprowadzenie zajęć w grupach liczących 20 osób obejmujących 16 godzin zajęć (2 dni po 8 godzin) w ramach każdej specjalizacji ( kardiologia, onkologia ginekologiczna, psychiatria). 4) Uczestnikami szkoleń zawodowych będą lekarze aktywni zawodowo zamieszkujący województwo mazowieckie, 5) Wymiar godzinowy szkoleń: a) 112 godzin w obszarze kursów prowadzonych z zakresu kardiologii, b) 16 godzin w obszarze kursów prowadzonych z zakresu onkologii ginekologicznej, c) 32 godzin w obszarze kursów prowadzonych z zakresu psychiatrii, 6) Materiały szkoleniowe mają być sporządzone w formie streszczenia wykładów oraz książki z przeźroczami (3 przeźrocza na jednej stronie książeczki, po prawej stronie z miejscem na notatki) jako materiały pomocnicze. 7) Zakres merytoryczny szkoleń zawodowych - tematyka: a) Kardiologia: 1. Interaktywne zajęcia z interpretacji EKG, 2. Przyczyny, diagnozowanie i leczenie migotania przedsionków, 3. Przyczyny, diagnozowanie i leczenie komorowych zaburzeń rytmu, 4. Ocenę bezpieczeństwa oraz wskaźniki dla osób uprawiających sport amatorski i wyczynowy, 5. Diagnostyka i leczenie chorób niedokrwienia serca, 6. Wskazania i zagrożenia przewlekłego leczenia przeciwzakrzepowego, 7. Skuteczność leczenia nadciśnienia tętniczego w warunkach ambulatoryjnych. b) Onkologia ginekologiczna: 8. Choroby nowotworowe narządu rodnego u kobiet - postępowanie w przypadkach podejrzenia lub rozpoznania choroby oraz w zaawansowanych stadiach nowotworów, c) Psychiatria: 9. Podstawowe umiejętności psychiatryczne w poprawie stosowania się do zaleceń lekarskich, 10. Postępowanie w nagłych zaburzeniach psychicznych. Część 4,5,6 Przeprowadzenie szkoleń przez 3 zespoły osób w ramach trzech specjalizacji - kardiologia, onkologia ginekologiczna, psychiatria dla lekarzy w ramach kursów przy realizacji projektu pn. "Szkolenie podyplomowe lekarzy w Szpitalu Bródnowskim" realizowanego w ramach programu Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 1) Przedmiotem zamówienia jest w celu przeprowadzenie zajęć teoretycznych w ramach 3 paneli szkoleń zawodowych (obszar kardiologii, onkologii ginekologicznej oraz psychiatrii) oferowanych w projekcie dla 200 lekarzy wyłonionych podczas rekrutacji. 2) Zajęcia będą organizowane w 10 grupach liczących 20 osób. Kursy będą prowadzone w wymiarze 16 godzin zajęć (2 dni po 8 godzin). 3) Wykonawca powinien wykonywać usługę w sposób uzgodniony z koordynatorem wyznaczonym ze strony Zamawiającego, tj. według opracowanego harmonogramu do dnia 31.12.2018 r. 4) Miejscem prowadzenia zajęć będzie Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie. Sala wykładowa w celu przeprowadzenia szkoleń będzie nieodpłatnie udostępniona przez Zamawiającego. Terminy realizacji zajęć zostaną ustalone z lekarzami, którzy zgłoszą się do projektu. 5) Uczestnikami szkoleń zawodowych będą osoby aktywne zawodowo zamieszkujące województwo mazowieckie, 6) Wymiar godzinowy szkoleń: a) 112 godzin w obszarze kursów prowadzonych z zakresu kardiologii (14 dni zajęć po 8 godzin, przy czym na 1 temat wykładów są przeznaczone 2 dni), b) 16 godzin w obszarze kursów prowadzonych z zakresu onkologii (2 dni zajęć po 8 godzin), c) 32 godziny w obszarze kursów prowadzonych z zakresu psychiatrii (4 dni zajęć po 8 godzin), 7) Zakres merytoryczny szkoleń zawodowych - tematyka: a) Kardiologia: 1. Interaktywne zajęcia z interpretacji EKG, 2. Przyczyny, diagnozowanie i leczenie migotania przedsionków, 3. Przyczyny, diagnozowanie i leczenie komorowych zaburzeń rytmu, 4. Ocenę bezpieczeństwa oraz wskaźniki dla osób uprawiających sport amatorski i wyczynowy, 5. Diagnostyka i leczenie chorób niedokrwienia serca, 6. Wskazania i zagrożenia przewlekłego leczenia przeciwzakrzepowego, 7. Skuteczność leczenia nadciśnienia tętniczego w warunkach ambulatoryjnych. b) Onkologia ginekologiczna: 8. Choroby nowotworowe narządu rodnego u kobiet - postępowanie w przypadkach podejrzenia lub rozpoznania choroby oraz w zaawansowanych stadiach nowotworów, c) Psychiatria: 9. Podstawowe umiejętności psychiatryczne w poprawie stosowania się do zaleceń lekarskich, 10. Postępowanie w nagłych zaburzeniach psychicznych.
II.5) Główny kod CPV: 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-31
II.9) Informacje dodatkowe: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: część 1,2,3 - od dnia zawarcia umowy do dnia 14.09.2017 r. część 4,5,6 - od dnia 15.09.2017 r. do dnia 31.12.2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują, zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. polegające na:
a) Część 1 - Opracowaniu przynajmniej 10 materiałów szkoleniowych zrealizowanych szkoleń dla grupy minimum 20 osób w ramach specjalizacji kardiologia,
b) Część 2 - Opracowaniu przynajmniej 10 materiałów szkoleniowych zrealizowanych szkoleń dla grupy minimum 20 osób w ramach specjalizacji onkologia ginekologiczna,
c) Część 3 - Opracowaniu przynajmniej 10 materiałów szkoleniowych zrealizowanych szkoleń dla grupy minimum 20 osób w ramach specjalizacji psychiatria,
d) Część 4 - Zrealizowaniu przynajmniej 10 szkoleń po minimum 20 osób
w grupie każde, w ramach specjalizacji kardiologia,
e) Część 5 - Zrealizowaniu przynajmniej 10 szkoleń po minimum 20 osób
w grupie każde, w ramach specjalizacji onkologia ginekologiczna,
d) Część 6 - Zrealizowaniu przynajmniej 10 szkoleń po minimum 20 osób
w grupie każde, w ramach specjalizacji psychiatria,
- skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia,
w zależności od części na którą składana jest oferta, która musi posiadać:
a) min. 5 lat doświadczenie zawodowe w danej specjalizacji do której Wykonawca składa ofertę,
b) doświadczenie dydaktyczne udokumentowane min. 5 referencjami, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi wykonanie usług.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 8 do SIWZ.
2. Oświadczenie dotyczące kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, jeżeli nie wynikają takie informacje z wykazu wskazanego
w pkt 10.6 lub 10.7 SIWZ, w tym oświadczenie, że osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 ppkt 2 lit. a-d SIWZ.
3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
4.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2)Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 22a ustawy, jeżeli Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotu trzeciego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na korzyść Zamawiającego w zakresie: 1) zmiany ceny w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT - dotyczy części 4,5,6, 2)w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego, 3)zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy, 4)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 5)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę - dotyczy części 4,5,6. Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) dokumenty potwierdzające min. 5 lat doświadczenia zawodowego w danej specjalizacji do której Wykonawca składa ofertę, 2) dokumenty potwierdzające doświadczenie dydaktyczne, udokumentowane min. 5 referencjami, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi wykonanie usług.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część 1 - Opracowanie materiałów dydaktycznych do kursów dla lekarzy w obszarze specjalizacji kardiologii w ramach kursów przy realizacji projektu pn. "Szkolenie podyplomowe lekarzy w Szpitalu Bródnowskim" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część 2 - Opracowanie materiałów dydaktycznych do kursów dla lekarzy w obszarze specjalizacji onkologii ginekologicznej w ramach kursów przy realizacji projektu pn. "Szkolenie podyplomowe lekarzy w Szpitalu Bródnowskim" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część 3- Opracowanie materiałów dydaktycznych do kursów dla lekarzy w obszarze specjalizacji psychiatrii w ramach kursów przy realizacji projektu pn. "Szkolenie podyplomowe lekarzy w Szpitalu Bródnowskim" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część 4 - Przeprowadzenie szkoleń przez zespół osób w ramach specjalizacji kardiologia dla lekarzy w ramach kursów przy realizacji projektu pn. "Szkolenie podyplomowe lekarzy w Szpitalu Bródnowskim" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Część 5 - Przeprowadzenie szkoleń przez zespół osób w ramach specjalizacji onkologia ginekologiczna dla lekarzy w ramach kursów przy realizacji projektu pn. "Szkolenie podyplomowe lekarzy w Szpitalu Bródnowskim" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Część 6 - Przeprowadzenie szkoleń przez zespół osób w ramach specjalizacji psychiatria dla lekarzy w ramach kursów przy realizacji projektu pn. "Szkolenie podyplomowe lekarzy w Szpitalu Bródnowskim" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów - II"
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.