eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługi stałego nadzoru technicznego i napraw aparatury do dializowania. znak sprawyZP/220/85/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-22

Szczecin: Usługi stałego nadzoru technicznego i napraw aparatury do dializowania. znak sprawy: ZP/220/85/11
Numer ogłoszenia: 53412 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15051 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi stałego nadzoru technicznego i napraw aparatury do dializowania. znak sprawy: ZP/220/85/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonywanie przez okres 36 miesięcy stałego nadzoru technicznego nad aparaturą medyczną do dializowania stanowiącą własność Zamawiającego oraz stanowiącą przedmiot dzierżawy i dokonywanie napraw aparatury do dializowania stanowiącej własność Zamawiającego, w stosunku do której upłynął okres gwarancji . 2. Ilość aparatury do dializowania , która stanowi własność Zamawiającego oraz jest dzierżawiona wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego postępowania , rodzaj aparatury, jej producenta i rok produkcji określają załączniki nr 1A i 1B do SIWZ . 3.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności stanowiące przedmiot umowy także w stosunku do aparatury do dializowania, którą Zamawiający zakupi bądź wydzierżawi w okresie realizacji umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać aparaturę do dializowania stanowiącą własność Zamawiającego, w stosunku do której upłynął okres gwarancji, użytkowaną w Ośrodku Dializ Zamawiającego w stanie stałej sprawności technicznej . Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do : a) wykonywania wszelkich napraw aparatury, b) demontażu i montażu aparatury w przypadku konieczności użycia aparatury na innym Oddziale niż Ośrodek Dializ lub Oddział Intensywnej Opieki Medycznej oraz w przypadku konieczności wykonania napraw poza terenem SPSK Nr 2 PUM w Szczecinie, d) wykonywanie bieżącej konserwacji aparatury, e) wykonywanie na bieżąco dezynfekcji, testów, kalibracji, podłączanie do wody i innych czynności niezbędnych do prawidłowej pracy aparatury f) wystawianie na wniosek Działu Aparatury Medycznej orzeczeń o stanie technicznym aparatury g) dezynfekcji; -uzdatniacza wody WRO- raz w tygodniu -uzdatniacza wody WRO i linią dystrybucyjną - w razie potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu h) wykonywania raz w miesiącu przeglądu aparatury i w przypadku konieczności czyszczenie: zbiorników wody surowej, zbiorników podchloru sodu i wtryskiwaczy i) wykonywanie bieżącej kontroli uzdatniacza wody j) dezynfekcji punktu poboru wody - wykonywaną na żądanie Kierownika Ośrodka Dializ k) przygotowanie aparatury do przeglądu certyfikacyjnego przez autoryzowanego serwisanta producenta w terminie wskazanym przez Dział Aparatury Medycznej 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać stały nadzór techniczny nad aparaturą do dializowania stanowiącą własność Zamawiającego pozostającą w okresie gwarancji oraz aparaturą do dializowania dzierżawioną przez Zamawiającego . Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności wykonywanie następujących czynności: a) wykonywanie na bieżąco testów, kalibracji, podłączanie do wody i innych czynności niezbędnych do prawidłowej pracy aparatury b) demontaż i montaż aparatury w przypadku konieczności użycia aparatury na innym Oddziale Szpitala niż dotychczasowe miejsce użytkowania aparatury c) wykonywanie bieżącej konserwacji aparatury, d) wykonywanie na bieżąco dezynfekcji, testów, kalibracji, podłączanie do wody i innych czynności niezbędnych do prawidłowej pracy aparatury e) przygotowanie aparatury do przeglądu certyfikacyjnego przez autoryzowanego serwisanta producenta w terminie wskazanym przez Dział Aparatury Medycznej 6. Stały nadzór techniczny nad aparaturą nie obejmuje wykonywania przeglądów technicznych, w terminach wynikających z instrukcji producenta aparatury zakończonych wystawieniem przez serwis producenta świadectwa walidacji. 7. Zamawiający przewiduje do wykonania w okresie 36 miesięcy następującej ilości dializ : a) 42000 (słownie: czterdzieści dwa tysiące) dializ na aparaturze wymienionej w załączniku nr 1A b) 3000 (trzy tysiące) dializ na aparaturze wymienionej w załączniku nr 1B Przewidywana do wykonania ilość dializ ma charakter orientacyjny z tym, że Zamawiający realizując zamówienie wykona nie mniej niż 70 % łącznej ilości dializ. 8.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać wszelkie naprawy aparatury do dializowania stanowiącej własność Zamawiającego , w stosunku do której upłynął okres gwarancji , z tym , że części zamienne oraz materiały do wykonywania napraw aparatury ( poza materiałami pomocniczymi takim jak : kleje, cyna, kalafonia, koszulki termokurczliwe, narzędzia itd.) dostarcza Zamawiający na podstawie pisemnego zapotrzebowania złożonego przez Wykonawcę. 9. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy aparatury i czynności określonych w pkt 4 lit e oraz pkt 5 lit d : a) w dni robocze (od poniedziałku do piątku)- nie później niż po jednej godzinie od przekazania zgłoszenia, jeśli zgłoszenie zostało przekazane w godzinach 7:00 do 15:00. b) w dni wolne od pracy oraz po godzinie 15:00 - nie później niż po trzech godzinach od przekazania zgłoszenia 10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania naprawy : a) w terminie do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia w przypadku awarii, które powodują wstrzymanie pracy Ośrodka Dializ b) w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia w przypadku awarii , które nie powodują wstrzymania pracy Ośrodka Dializ 11. W przypadku , gdy do wykonania napraw konieczny jest zakup części, termin napraw określony w pkt 10 lit a i b) będzie liczony od otrzymania przez Wykonawcę zamówionych części , o których mowa w pkt. 8. 12. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni nieodpłatnie pomieszczenie znajdujące się w Ośrodku Dializ z przeznaczeniem na wykonywanie przez Wykonawcę napraw aparatury i czynności stanowiących przedmiot umowy . 13. Okresem rozliczeniowym będzie okres jednego miesiąca kalendarzowego. 14. Podstawę rozliczeń będą stanowiły ceny jednostkowe , o których mowa w pkt XV ppkt 2 a i b) SIWZ . 15. Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia po zakończeniu miesiąca kalendarzowego w terminie 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury . 16. Wynagrodzenie Wykonawcy w okresie realizacji umowy będzie podlegać waloryzacji na warunkach określonych we wzorze umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: usługi stałego nadzoru technicznego i napraw aparatury do dializowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Taha Anani DIAL-SERVICE Firma Usługowa, ul. Zdrojowa 23/25/54, 71-481 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 504000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 619920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 619920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 619920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.