To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-23
Stalowa Wola: wykonanie usług ochroniarskich na obiektach sportowych MOSiR w 2014r.
Numer ogłoszenia: 534344 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 518666 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8422562, 8447338, faks 015 8422562, 8447338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług ochroniarskich na obiektach sportowych MOSiR w 2014r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ochroniarskich na obiektach sportowych MOSiR w 2014r. Zadanie obejmuje następujące usługi ochroniarskie: 1.1 Fizyczna ochrona obiektów - pływalnia kryta i odkryta MOSiR stadion piłkarski MOSiR przy ulicy Hutniczej 15 w Stalowej Woli - przy następujących założeniach: pływalnia odkryta - ochrona codzienna w dniach pracy basenów, 3 pracowników ochrony fizycznej (w tym co najmniej 1 osoba z uprawnieniami 1 stopnia), w okresie 21.06.2014 - 31.08.2014, w godzinach 10:00 - 18:30; pływalnia kryta - ochrona codzienna w dniach pracy basenów, 1 pracownik ochrony fizycznej, w okresach 02.01.2014 - 17.08.2014 , 06.09.2014 - 23.12.2014 przez 7 dni w tygodniu w godzinach 15:00 - 23:00 z wyjątkiem okresów: 02.01.2014 - 31.03.2014 i 01.10.2014 - 23.12.2014 w soboty i niedziele w godzinach 11:00 - 23:00 w okresie od 01.05.2014 - 17.08.2014 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 17:30 - 23:00 w soboty i niedziele w godzinach 15:00 - 23:00, z wyjątkiem okresów: 01.05.2014 w godzinach 15:00 - 23:00; stadion piłkarski - ochrona codzienna, 1 pracownik ochrony fizycznej, w okresie 05.05.2014 - 31.10.2014, w godzinach 18:00 - 22:00; Dni, w których baseny będą nieczynne w 2014r.: 01.01.2014 środa, 19.04.2014 sobota, 20.04.2014 niedziela, 21.04.2014 poniedziałek, 01.11.2014 sobota, 24.12.2014 środa,25.12.2014 czwartek, 26.12.2014 piątek, 27.12.2014 sobota, 28.12.2014 niedziela, 29.12.2014 poniedziałek, 30.12.2014 wtorek, 31.12.2014 środa; Planowane okresy pracy basenów w 2014r.: 02.01.2014 - 15.06.2014 baseny kryte, 21.06.2014 - 31.08.2014 baseny odkryte, 16.06.2014 - 17.08.2014 baseny kryte (bez basenu głębokiego), 06.09.2014 - 23.12.2014 baseny kryte; a/ Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy( w dniach od 02.01.2014r. do 31.12.2014r.) wynosi - 5.221,5 h. b/ Ilość godzin pracy określona w ppkt a/ jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości godzin faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, d/ Szacunkowe zapotrzebowanie ilości imprez masowych na hali sportowej w okresie realizacji umowy wynosi - maksimum 3 imprezy, wyliczone w następujący sposób: 1 raz w roku (Zamawiający przyjmuje jako pewnik), + 2 razy w roku (Zamawiający przyjmuje je warunkowo jako uzupełnienie części pewnej, uzależnione od bieżących potrzeb), e/ ilość imprez masowych określona w ppkt d/ jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości imprez faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, f/ Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących lub innych potrzeb, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, g/ W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, h/ Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin ochrony i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, i/ Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony. 1.2 Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów (czeki, weksle itp.) przy użyciu własnych środków transportu Wykonawcy w zakresie pobrania od Zamawiającego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 15 - z kas basenowych i głównej kasy MOSiR-u do kasy wrzutowej banku, zamkniętych i zabezpieczonych pakietów (bez kasjera) wg wskazań Zamawiającego w 2014r. (w okresie od 02.01.2014 do 31.12.2014) oraz podjazdy grupy interwencyjnej na stadion lekkoatletyczny przy ulicy Staszica 2 w Stalowej Woli wraz z kortami tenisowymi i halą tenisową przy ulicy Wyszyńskiego 1w Stalowej Woli w 2014r.- przy następujących założeniach: stadion lekkoatletyczny wraz z kortami i halą tenisową - codzienny podjazd grupy interwencyjnej, patrol - 2 pracowników ochrony fizycznej, w okresach 02.01.2014 - 31.03.2014 i 02.11.2014 - 30.12.2014 jeden podjazd w godzinach 22:00 - 06:00, w okresie: 01.04.2014 - 31.10.2014, dwa podjazdy: pierwszy w godzinach 22:00 - 24:00, drugi w godzinach 02:00 - 04:00; a/ Szacunkowa ilość podjazdów grupy interwencyjnej na stadion lekkoatletyczny w okresie realizacji umowy( w dniach od 02.01.2014r. do 31.12.2014r.) wynosi - 576 podjazdów. b/ Ilość podjazdów w ppkt a/ jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości podjazdów faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, c/ przyjmowanie pakietów będzie dokonywane przez pracowników Wykonawcy posiadających pisemne upoważnienie uprawniające ich do pobrania i wykonania transportu wartości pieniężnych. Upoważnienia te ważne są wraz z dowodem osobistym. d/ wymienione upoważnienia wydawane będą przez Kierownictwo Wykonawcy. e/ w przypadku zamiany pracownika pobierającego pakiety Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem usługi powiadomić o tym fakcie upoważnionego pracownika Zamawiającego, podając do wiadomości jego dane personalne. f/ szacunkowe zapotrzebowanie ilości konwojów w okresie realizacji umowy wynosi - maksimum 180 konwojów, wyliczone w następujący sposób: 7 razy w m-cu to daje 84 konwojów w roku (Zamawiający przyjmuje jako pewnik), + 8 razy w m-cu to daje 96 konwojów w roku (Zamawiający przyjmuje je warunkowo jako uzupełnienie części pewnej, uzależnione od bieżących potrzeb), g/ ilość konwojów określona w ppkt d/ jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości konwojów faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, h/ Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, i/ w związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, j/ rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość konwojów i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, k/ Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony. 2. Zakres obowiązków: 2.1 Ochrona fizyczna obiektów. 2.1.1 pływalnia odkryta: a/ prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w portierni MOSiR w budynku administracyjnym: (32-wu kartkowy zeszyt w kratkę, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie i na okładce, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, kto pełnił dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po wypełnieniu zeszytu służby należy przekazać go Zamawiającemu z fakturą za sierpień), b/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz zapewnienie łączności telefonicznej lub radiowej z własnym dyspozytorem, grupą interwencyjną, Koordynatorem, itp., c/ utrzymanie porządku i czystości na stanowiskach służby, dbałość o estetyczny wygląd zewnętrzny, d/ znajomość regulaminu obiektu i regulaminu korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie pływalni odkrytej, e/ prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, a zwłaszcza ogrodzeń, f/ zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren pływalni odkrytej, g/ nie wpuszczanie na teren pływalni odkrytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, h/ wyprowadzanie z terenu pływalni odkrytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, i/ udzielanie pomocy pracownikom MOSiR ( a w szczególności ratownikom, portierom oraz obsługującym punkty usługowe na terenie pływalni odkrytej ) na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami, j/ zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, k/ natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, l/ w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, m/ podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, n/ z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, o/ przed zamknięciem pływalni odkrytej sprawdzenie czy wszyscy użytkownicy opuścili teren pływalni (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby), p/ wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, r/ wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, s/ wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie pływalni odkrytej między godzinami 10:00 a 18:30, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony), potwierdzenia ilości przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ. 2.1.2 pływalnia kryta: a/ prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w pomieszczeniu służbowym w holu pływalni krytej: (część I to 100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń w I-szym półroczu, część II to 100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń w II-gim półroczu, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora ; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, kto pełnił dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po wypełnieniu I-szej części zeszytu służby należy ją przekazać Zamawiającemu z fakturą za czerwiec, po wypełnieniu II-giej części zeszytu służby należy ją przekazać Zamawiającemu z fakturą za grudzień), b/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz zapewnienie łączności telefonicznej lub radiowej z własnym dyspozytorem, grupą interwencyjną, Koordynatorem, itp., c/ utrzymanie porządku i czystości na stanowiskach służby, dbałość o estetyczny wygląd zewnętrzny, d/ znajomość regulaminu obiektu i regulaminu korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie pływalni krytej, e/ na rozpoczęcie służby sprawdzenie działania systemu monitoringu na terenie pływalni krytej (rejestrator wraz z monitorem znajduje się w pomieszczeniu służbowym w holu pływalni krytej), f/ dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniu służbowym, g/ prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, h/ zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren pływalni krytej, i/ nie wpuszczanie na teren pływalni krytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, j/ wyprowadzanie z terenu pływalni krytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, k/ udzielanie pomocy pracownikom MOSiR ( a w szczególności ratownikom, kasjerkom lub szatniarkom na terenie pływalni krytej ) na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami (problem będzie rozwiązany poprzez zapłatę przez klienta lub spisanie jego danych przez wezwany patrol Policji), l/ zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, m/ natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, n/ w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, o/ podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, p/ z chwila zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, r/ w dniach od poniedziałku do piątku ok. godziny 19:00 kierowanie ruchem klientów pływalni krytej w okolicy bramki wejściowej na pływalnię oraz zwracanie uwagi na zmianę obuwia przez klientów pływalni, s/ przed zamknięciem pływalni krytej i opuszczeniem pomieszczenia służbowego sprawdzenie czy wszyscy użytkownicy opuścili teren pływalni, czy działa system monitoringu (ewentualną usterkę monitoringu należy zgłosić kasjerce w kasie basenów krytych), stan wyposażenia pomieszczenia służbowego (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby), t/ wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, u/ wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, w/ wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie pływalni krytej między godzinami 18:30 a 23:00 w dniach od poniedziałku do piątku i w soboty oraz niedziele między godzinami 12:00 a 23:00, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w książce dyżurów prowadzonej przez pracowników ochrony) potwierdzenia ilości przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ . 2.1.3 stadion piłkarski MOSiR w Stalowej Woli przy ulicy Hutniczej: a/ prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w portierni w budynku pawilonu sportowego MOSiR: (100-tu kartkowy zeszyt w kratkę, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie i na okładce, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, kto pełnił dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po wypełnieniu zeszytu służby należy przekazać go Zamawiającemu z fakturą za październik), b/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz zapewnienie łączności telefonicznej lub radiowej z własnym dyspozytorem, grupą interwencyjną, Koordynatorem, itp., c/ utrzymanie porządku i czystości na stanowiskach służby, dbałość o estetyczny wygląd zewnętrzny, d/ znajomość regulaminu obiektu i regulaminu korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie stadionu MOSiR przy ulicy Hutniczej 15 w Stalowej Woli, e/ prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, a zwłaszcza ogrodzeń, f/ zwracanie uwagi na korzystanie z urządzeń sportowych (bieżnie, boiska, rzutnie), czy osoby korzystające z w/w urządzeń znajdują się pod opieka trenera, instruktora, nauczyciela W-Fu, reagowanie na samowolne korzystanie z w/w urządzeń, g/ reagowanie na próby samowolnego przestawiania urządzeń sportowych, np. bramek piłkarskich, h/ przed zamknięciem bram stadionowych ok. godziny 20:00 sprawdzenie czy wszyscy użytkownicy opuścili teren stadionu (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby), i/ nie wpuszczanie na teren stadionu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, j/ zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren stadionu, piciu alkoholu i paleniu ognisk, k/ wyprowadzanie z terenu stadionu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, l/ udzielanie pomocy pracownikom MOSiR obsługującym punkty usługowe na terenie stadionu na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami, m/ zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, n/ natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, o/ w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, p/ podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, r/ z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, s/ wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, t/ wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, u/ wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie stadionu między godzinami 18:00 a 22:00, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony), potwierdzenia ilości przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ. 2.1.4 imprezy masowe na hali sportowej: a/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz zapewnienie łączności telefonicznej lub radiowej z własnym dyspozytorem, grupą interwencyjną, Koordynatorem, itp., b/ utrzymanie porządku i czystości na stanowiskach służby, dbałość o estetyczny wygląd zewnętrzny, c/ znajomość regulaminu hali sportowej MOSiR przy ulicy Hutniczej 15 w Stalowej Woli, d/ prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, e/ zwracanie uwagi na korzystanie z urządzeń sportowych, f/ reagowanie na próby samowolnego przestawiania urządzeń sportowych, np. koszy, g/ przed zamknięciem wejść na halę sportową po zakończonej imprezie masowej sprawdzenie czy wszyscy uczestnicy opuścili teren hali sportowej, h/ nie wpuszczanie na teren chronionego obiektu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, i/ zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren chronionego obiektu, piciu alkoholu i paleniu ognisk, j/ wyprowadzanie z terenu chronionego osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, k/ udzielanie pomocy pracownikom MOSiR na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami, l/ zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, m/ natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, n/ w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, o/ podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, p/ z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, r/ wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, s/ wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, t/ wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony w czasie trwania imprezy masowej. 2.2. Podjazdy grupy interwencyjnej oraz ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów. 2.2.1 stadion lekkoatletyczny MOSiR w Stalowej Woli przy ulicy Staszica oraz korty i hala tenisowa w Stalowej Woli przy ulicy Wyszyńskiego: a/ prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w portierni przy bramie wjazdowej od strony ulicy Staszica: ( część I to 100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń w I-szym półroczu, część II to 100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń w II-gim półroczu, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie i na okładce, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile wykonano podjazdów grupy interwencyjnej w każdym dniu miesiąca i ile to jest podjazdów łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, kto pełnił dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu miesiąca przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po wypełnieniu I-szej części zeszytu służby należy ją przekazać Zamawiającemu z fakturą za czerwiec, po wypełnieniu II-giej części zeszytu służby należy ją przekazać Zamawiającemu z fakturą za grudzień), b/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz zapewnienie łączności telefonicznej lub radiowej z własnym dyspozytorem, grupą interwencyjną, Koordynatorem, itp., c/ utrzymanie porządku i czystości na stanowiskach służby, dbałość o estetyczny wygląd zewnętrzny, d/ znajomość regulaminu obiektu i regulaminu korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie stadionu lekkoatletycznego MOSiR przy ulicy Staszica 2 w Stalowej Woli oraz hali tenisowej i kortów tenisowych przy ulicy Wyszyńskiego 1 w Stalowej Woli, e/ zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren stadionu, piciu alkoholu i paleniu ognisk, f/ zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, g/ udzielanie pomocy pracownikom obsługującym portiernię na terenie stadionu na ich wezwanie, h/ natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, i/ w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, j/ podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, k/ z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, l/ wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, m/ wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, n/ wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie stadionu lekkoatletycznego, hali i kortach tenisowych między godzinami 22:00 a 06:00, co najmniej raz w miesiącu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony), potwierdzenia ilości podjazdów grupy interwencyjnej na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 16 do niniejszej SIWZ. 2.2.2 Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów: a/ każdorazowo potwierdzenie w rejestrze Zamawiającego przejęcia pakietu przygotowanego przez Zamawiającego, bez sprawdzania ich zawartości, b/ transport i ochrona wartości pieniężnych przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu, na trasie kasa/MOSiR w Stalowej Woli przy ulicy Hutniczej 15 do wrzutni banku, c/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (np. krótkofalówki). d/ wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 16 do niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKAREM Sp. z o.o., ul. 1 Sierpnia 24, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63301,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78579,80
Oferta z najniższą ceną: 78579,80 / Oferta z najwyższą ceną: 78579,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- 2024. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynku Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.