Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-08
Kraków: Konserwacja systemu monitoringu terenów zewnętrznych
i obiektów Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie -
KC-zp.272-47/13
Numer ogłoszenia: 53438 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.agh.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja systemu monitoringu terenów zewnętrznych i obiektów Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-zp.272-47/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemu monitoringu terenów zewnętrznych i obiektów Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie. ZAKRES USŁUG 1. Zamawiający powierza Wykonawcy do wykonanie prace polegająca na: a) prowadzeniu konserwacji i utrzymanie sprawności instalacji systemu monitoringu wizyjnego terenu Miasteczka Studenckiego AGH. b) prowadzeniu konserwacji i utrzymanie sprawności instalacji systemu monitoringu wizyjnego w Domach Studenckich AGH. 2. Aktualnie w skład systemu monitoringu wizyjnego terenu Miasteczka Studenckiego AGH wchodzą: a) 67 kamer TV w tym: 12 obrotowych oraz 55 stacjonarnych (możliwe jest zwiększenie ilości kamer w trakcie trwania umowy do 80 sztuk bez zmiany wynagrodzenia) b) rejestratory, monitory, urządzenia sterujące, c) instalacje zasilania i sterowania, 3. W skład systemu monitoringu wizyjnego w Domach Studenckich wchodzą: d) 89 stacjonarne kamery TV (możliwe jest zwiększenie ilości kamer w trakcie trwania umowy do 100 sztuk bez zmiany wynagrodzenia ) - w tym 5 kamer cyfrowych. a) rejestratory, monitory, urządzenia sterujące, b) instalacje zasilania i sterowania, 4. Zakres prac objętych umową: a) serwisowanie systemu monitoringu na bieżąco przez cały okres umowy, b) konserwacja systemu monitoringu wykonywana raz na 2 miesiące (po 15 dniu drugiego miesiąca). 5. Serwisowanie sytemu monitoringu polega na usuwaniu wszelkich awarii i usterek zaistniałych w systemie, wykaz jego elementów zawiera załącznik nr 7 do SIWZ, a) Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji prac w terminie: - do 48 godzin w przypadku uszkodzenia kamery TV lub - do 24 godzin w przypadku awarii urządzeń rejestrujących w Centrum Monitoringu od otrzymania informacji o uszkodzeniu na czynny całą dobę numer telefonu lub adres e-mail. b) Usuwanie awarii i usterek obowiązuje Wykonawcę we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca winien potwierdzać usunięcia zgłaszanych awarii i usterek w prowadzonych na portierniach Zeszytach Awarii i Usterek oraz na druku POTWIERDZENIE REALIZACJI ZGŁOSZENIA, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy c) W przypadku naprawy sprzętu w serwisie trwającej więcej niż 7 dni Wykonawca zapewni równoważny sprzęt zastępczy. d) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać Zamawiającemu swoje uwagi co do stanu konserwowanych instalacji. 6. Prace konserwacyjne obejmują : a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania urządzeń, b) sprawdzenie połączeń obudów kamer zewnętrznych, c) czyszczenie, regulację czułości, sprawdzenie poprawności połączeń i działania kamer TV, d) sprawdzenie zasilaczy kamer i monitorów, e) sprawdzenie połączeń i regulację urządzeń przetwarzania i zapisu obrazu, f) sprawdzenie połączeń i regulację działania monitorów, g) czyszczenie obudów kamer stacjonarnych i obrotowych, h) sprawdzanie i regulację kamer, zmianę ich ustawienia, i) regulację automatyki w centrum monitoringu i utrzymanie systemu w pełnej sprawności technicznej, j) inne czynności nie wymienione powyżej, a związane z utrzymaniem pełnej sprawności i bezawaryjnej pracy systemu w tym wymianę zużytego elementu systemu monitoringu (kamer, rejestratorów itp.). 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych przedmiotem umowy z należytą starannością i zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej. 8. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do konserwacji powiadomi Dział Obsługi Technicznej Miasteczka studenckiego AGH o zamiarze jej przeprowadzenia wraz z przedstawieniem harmonogramu realizacji przewidywanych prac. Po przeprowadzeniu prac konserwacyjnych Wykonawca sporządzi protokół zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 2. 9. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać w protokole, o którym mowa w pkt. 8 , Zamawiającemu swoje uwagi co do stanu konserwowanych instalacji. 10. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, jeśli przedmiot konserwacji eksploatowany był niezgodnie z instrukcją obsługi lub naprawiany przez osoby nieuprawnione. 11. Materiały eksploatacyjne o wartości jednostkowej do 30 zł brutto, niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych dostarcza Wykonawca w ramach zleconej usługi. 12. W przypadku konieczności naprawy urządzenia wykraczającej poza czynności konserwacji, o których mowa była wcześniej, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys takiej naprawy. 13. Koszty zakupu nowych urządzeń w miejsce uszkodzonego sprzętu, którego nie da się naprawić ponosi Zamawiający. I. Uwagi ogólne: a) Wykonawca usługę będzie realizował całodobowo we wszystkie dni tygodnia, b) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług objętych przedmiotem umowy z należytą starannością i zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i przepisami. c) Cena oferty wyliczona przez Wykonawcę musi uwzględniać wszystkie koszty związane z utrzymaniem w sprawności technicznej całego systemu monitoringu wizyjnego. Wykaz kamer i ich rozmieszczenie przedstawiono w załączniku nr 7 do SIWZ . d) Wykonawca winien zapewnić możliwość całodobowego zgłaszania przez Zamawiającego (telefon, fax itp.) wszelkich usterek i awarii systemu. e) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania systemu monitoringu wizyjnego Miasteczka Studenckiego AGH w stałej sprawności technicznej, z wyjątkiem przerw niezbędnych do wykonywania czynności konserwacyjno- naprawczych. II. Uwagi dodatkowe: 1. Z systemem monitoringu wizyjnego można się zapoznać w godz. od 8:00 do 15:00, 2. Centrum Monitorowania Miasteczka Studenckiego AGH zlokalizowane jest w DS-8 przy ul. Rostafińskiego 2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemu monitoringu terenów zewnętrznych i obiektów Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie. ZAKRES USŁUG 1. Zamawiający powierza Wykonawcy do wykonanie prace polegająca na: a) prowadzeniu konserwacji i utrzymanie sprawności instalacji systemu monitoringu wizyjnego terenu Miasteczka Studenckiego AGH. b) prowadzeniu konserwacji i utrzymanie sprawności instalacji systemu monitoringu wizyjnego w Domach Studenckich AGH 2. Zakres prac objętych umową: a) serwisowanie systemu monitoringu na bieżąco przez cały okres umowy, b) konserwacja systemu monitoringu wykonywana raz na 2 miesiące (po 15 dniu drugiego miesiąca). 3. Serwisowanie sytemu monitoringu polega na usuwaniu wszelkich awarii i usterek zaistniałych w systemie, wykaz jego elementów zawiera załącznik nr 7 do SIWZ, a) Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji prac w terminie: - do 48 godzin w przypadku uszkodzenia kamery TV lub - do 24 godzin w przypadku awarii urządzeń rejestrujących w Centrum Monitoringu od otrzymania informacji o uszkodzeniu na czynny całą dobę numer telefonu lub adres e-mail. b) Usuwanie awarii i usterek obowiązuje Wykonawcę we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca winien potwierdzać usunięcia zgłaszanych awarii i usterek w prowadzonych na portierniach Zeszytach Awarii i Usterek oraz na druku POTWIERDZENIE REALIZACJI ZGŁOSZENIA, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy c) W przypadku naprawy sprzętu w serwisie trwającej więcej niż 7 dni Wykonawca zapewni równoważny sprzęt zastępczy. d) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać Zamawiającemu swoje uwagi co do stanu konserwowanych instalacji. 4. Prace konserwacyjne obejmują : a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania urządzeń, b) sprawdzenie połączeń obudów kamer zewnętrznych, c) czyszczenie, regulację czułości, sprawdzenie poprawności połączeń i działania kamer TV, d) sprawdzenie zasilaczy kamer i monitorów, e) sprawdzenie połączeń i regulację urządzeń przetwarzania i zapisu obrazu, f) sprawdzenie połączeń i regulację działania monitorów, g) czyszczenie obudów kamer stacjonarnych i obrotowych, h) sprawdzanie i regulację kamer, zmianę ich ustawienia, i) regulację automatyki w centrum monitoringu i utrzymanie systemu w pełnej sprawności technicznej, j) inne czynności nie wymienione powyżej, a związane z utrzymaniem pełnej sprawności i bezawaryjnej pracy systemu w tym wymianę zużytego elementu systemu monitoringu (kamer, rejestratorów itp.). 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych przedmiotem umowy z należytą starannością i zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej. 6. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do konserwacji powiadomi Dział Obsługi Technicznej Miasteczka studenckiego AGH o zamiarze jej przeprowadzenia wraz z przedstawieniem harmonogramu realizacji przewidywanych prac. Po przeprowadzeniu prac konserwacyjnych Wykonawca sporządzi protokół zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 2. 7. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać w protokole, o którym mowa w pkt. 8 , Zamawiającemu swoje uwagi co do stanu konserwowanych instalacji. 8. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, jeśli przedmiot konserwacji eksploatowany był niezgodnie z instrukcją obsługi lub naprawiany przez osoby nieuprawnione. 9. Materiały eksploatacyjne o wartości jednostkowej do 30 zł brutto, niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych dostarcza Wykonawca w ramach zleconej usługi. 10. W przypadku konieczności naprawy urządzenia wykraczającej poza czynności konserwacji, o których mowa była wcześniej, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys takiej naprawy. 11. Koszty zakupu nowych urządzeń w miejsce uszkodzonego sprzętu, którego nie da się naprawić ponosi Zamawiający. I. Uwagi ogólne: a) Wykonawca usługę będzie realizował całodobowo we wszystkie dni tygodnia, b) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług objętych przedmiotem umowy z należytą starannością i zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i przepisami. c) Wykonawca winien zapewnić możliwość całodobowego zgłaszania przez Zamawiającego (telefon, fax itp.) wszelkich usterek i awarii systemu. d) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania systemu monitoringu wizyjnego Miasteczka Studenckiego AGH w stałej sprawności technicznej, z wyjątkiem przerw niezbędnych do wykonywania czynności konserwacyjno- naprawczych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń optycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował usług o charakterze i złożoności porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia tzn.: zrealizował minimum trzy zamówienia dotyczące konserwacji / instalowania systemów monitoringu. na łączną kwotę minimum 50.000,- zł Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług (zał. Nr 6 do SIWZ) + dokumenty potwierdzające należyte wykonanie metodą spełnia/nie spełnia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty 2. Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólni), o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, b) ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, 2) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat MS AGH przy ul. Rostafińskiego 7a 30-072 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat MS AGH przy ul. Rostafińskiego 7a 30-072 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego cz. 2
- KR-01/11/KPO/24, Prace remontowo-budowlane i modernizacyjne w pomieszczeniach laboratorium oceny jakości produktów drobiarskich dla Instytutu Zootechniki - PIB w Aleksandrowicach k/Krakowa
- Konserwacja urządzeń teletechnicznych - stała obsługa w obiektach PK w Krakowie
- Dostawa cyfrowego konduktometru do metali dla WO DE-dzp.272-614/24
- Dostawę fabrycznie nowego zespołu pompowego do układu odzysku ciepła ze spalin zainstalowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie - zamówienie powtórzone
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą "Budowa przejścia dla pieszych na drodze łączącej al. Pokoju - boczną z rondem przy ul. Sołtysowskiej".
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.