Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-04-27
Ogłoszenie nr 534477-N-2020 z dnia 2020-04-27 r.
Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli: Dostawa, montaż i konfiguracja multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Woli
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"W świecie nauki" w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli, krajowy numer identyfikacyjny
00119177500000, ul.
Poprzeczna
1
,
43-225
Wola, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 116 177, e-mail
zoiw@miedzna.pl, faks
322 116 354.
Adres strony internetowej (URL): www.zoiw.miedzna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://zoiw.bip.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://zoiw.bip.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie. Na adres: Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli, ul. Poprzeczna 1, 43-225 Wola
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i konfiguracja multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Woli
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Tak
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i konfiguracja wyposażenia dla multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli (w tym n.in. 20 stanowisk terminalowych + jedno stanowiska dla nauczyciela, drukarkę 3D oraz monitor interaktywny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę urządzeń do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Woli, ul. Górnicza 47, 43-225 Wola, tel. 32/211-83-96; Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumie się także dokonanie odbioru i podpisanie bezuster-kowego protokołu odbioru przez Zamawiającego. b) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania c) konfiguracja dostarczonych urządzeń. d) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wyko-nania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim. e) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawia-jącego w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdze-nie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
Formularz ofertowy - załącznik nr 1 SIWZ. Załącznik do Formularza oferty: Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ (wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamó-wienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiega-jących się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
1. Dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem była dostawa, montaż i konfiguracja multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Woli dla 20 stanowisk uczniowskich i 1 stanowiska dla nauczyciela. 2. Dialog techniczny ogłoszono w dniu 29.11.2019 r. 3. Celem dialogu technicznego były konsultacje z podmiotami profesjonalnie świadczącymi usługi/dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia oraz pozyskanie wiedzy i informacji, które mogą być wykorzystywane przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, jak również ewentualne wykorzystanie informacji pozyskanych od uczestników dialogu technicznego w procesie szacowania wartości zamówienia oraz określenia warunków umowy, z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji w szczególności: a) rozpoznania najnowszych dostępnych na rynku technologii, które będą uwzględniały potrzeby szkoły, zastosowane już w szkole rozwiązania teleinformatyczne i multimedialne oraz będą uwzględniały zasadę efektywności ekonomicznej, b) zapewnienia celowego, racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych; c) opracowania jednoznacznego i wyczerpującego opisu przedmiotu zamówienia umożliwiającego zrealizowanie usługi z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji; d) właściwego określenia warunków i zakresu realizacji umowy. 4. Zamawiający oczekiwał przedstawienia podczas dialogu technicznego następujących informacji: a) opisu pracowni terminalowej zawierający: ? rodzaj i ilość urządzeń komputerowych wraz z opisem ich funkcjonalności, minimalnymi i niezbędnymi parametrami, ? rodzaj niezbędnego oprogramowania wraz z opisem jego funkcjonalności i parametrami; ? opis efektów zastosowanych rozwiązań proekologicznych; b) warunki dostawy, montażu i konfiguracji pracowni terminalowej; c) czas realizacji pełnej usługi (dostawa, montaż i konfiguracja) od dnia podpisania umowy; d) cenę netto pełnej usługi: dostawy, montażu i konfiguracji; e) podania przykładowych kryteriów pozacenowych najbardziej, zdaniem Podmiotu biorącego udział w dialogu technicznym, adekwatne do przedmiotu zamówienia wraz z uzasadnieniem.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nagrody nie były przewidziane.
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
Warunkiem udziału w dialogu technicznym było złożenie zgłoszenia do udziału w dialogu technicznym oraz oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego. Dokumenty należało złożyć w terminie do 11 grudnia 2019 r. Warunkiem określonym przez Zamawiający było posiadanie doświadczenia w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie dostawy, montażu i konfiguracji pracowni terminalowych, które zostały zakończone przed terminem ogłoszenia dialogu technicznego. Do udziału w dialogu zgłosił się jeden podmiot: PRODATA sp. z o.o. ul. Dąbrowskiego 233, 60-406 Poznań, która spełniła warunki udziału oraz dokonała poprawnego zgłoszenia do udziału w dialogu. Zgłoszenie wpłynęło po terminie określonym na składnie zgłoszeń, czyli 17 grudnia 2019 r. Na podstawie § 6 ust. 2 Regulaminu przeprowadzania dialogu technicznego na dostawę, montaż i konfigurację multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Woli, Zamawiający zaprosił podmiot do udziału w dialogu. W dniu 19.12.2019 r. wystosowano do Podmiotu zaproszenie do udziału w dialogu technicznym określając cel i dialogu oraz wskazując, że Zamawiający będzie oczekiwał przedstawienia podczas spotkania następujących informacji: a) opisu pracowni terminalowej zawierający: ? rodzaj i ilość urządzeń komputerowych wraz z opisem ich funkcjonalności, minimalnymi i niezbędnymi parametrami, ? rodzaj niezbędnego oprogramowania wraz z opisem jego funkcjonalności i parametrami; ? opis efektów zastosowanych rozwiązań proekologicznych; b) warunki dostawy, montażu i konfiguracji pracowni terminalowej; c) czas realizacji pełnej usługi (dostawa, montaż i konfiguracja) od dnia podpisania umowy; d) cenę netto pełnej usługi: dostawy, montażu i konfiguracji; e) podania przykładowych kryteriów poza cenowych najbardziej, zdaniem Podmiotu biorącego udział w dialogu technicznym, adekwatne do przedmiotu zamówienia wraz z uzasadnieniem. Dialog techniczny przeprowadzono w formie spotkania, które odbyło się w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Woli w dniu 03.01.2020 r. o godzinie 10:00. Ostateczna treść opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy nie zostały ustalone w chwili zakończenia dialogu technicznego. Przeprowadzony dialog techniczny posłużył zebraniu informacji określonych w jego celach, wymienionych w punkcie II. "Przedmiot dialogu technicznego", które zostaną wykorzystane do precyzyjnego i prawidłowego sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy. Dostarczony przez Podmiot opis przedmiotu zamówienia zostanie poddany weryfikacji przez Zamawiającego celem wyeliminowania z opisu przedmiotu stwierdzeń i określeń mogący naruszać zasadę konkurencyjności, czyli np. zapisów mogących sugerować wskazanie konkretnego producenta Dialog pozwolił uzyskać Zamawiającemu informacje o oferowanych na rynku rozwiązaniach, właściwych dla przedmiotu zamówienia. Skonfrontowano potrzeby Zamawiającego z możliwościami ich realizacji przez funkcjonujące na rynku podmioty. Pozyskano informacje o szacunkowych kosztach przedmiotu zamówienia. Dialog techniczny zakończono w dniu 18.02.2020 r.
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybra-nej oferty, w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej; c) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego d) zaistnienia siły wyższej e) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy - Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie oko-liczności których wcześniej nie można było przewidzieć, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpo-wiednio zmniejszone.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-08, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postępowanie powtórne)
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Wschowa
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna gmina Stąporków
- "Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Nowy Duninów"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.