Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-08-10
Ogłoszenie nr 534533-N-2017 z dnia 2017-08-10 r.
Powiat Lubelski: "Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
dot. cz .1 Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb projektu "Wygodniej, szybciej, bezpieczniej" poprawa spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych usprawniających dostępność komunikacyjną do regionalnych i subregionalnych centrów rozwoju w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Mobilność regionalna i ekologiczny transport, Działanie 8.2 Lokalny układ transportowy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Lubelski, krajowy numer identyfikacyjny
43102929200000, ul.
ul. Spokojna
9
,
20074
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 52 86 600, , e-mail
awieleba@powiat.lublin.pl, , faks
81 52 86 601.
Adres strony internetowej (URL): www.splublin.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.splublin.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.splublin.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 budynek A, Referat zamówień publicznych, pok. 102 (I piętro).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie"
Numer referencyjny:
IGM-ZP.272.27.2017.AW1
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie, tj. w szczególności: 1) cz. I - dostawa 4 zestawów komputerowych składający się z następujących elementów: komputera stacjonarnego, monitora, systemu operacyjnego, pakietu biurowego, zasilacza awaryjnego i listwy zasilającej oraz 1 zestawu z komputerem przenośnym typu B składający się z następujących elementów: komputer przenośny - typ B, system operacyjny, pakiet biurowy 2) cz. II - dostawa 16 zestawów komputerowych składających się z następujących elementów komputera stacjonarnego, monitora, systemu operacyjnego, pakietu biurowego, zasilacza awaryjnego i listwy zasilającej, 3 zestawów z komputerem przenośnym typu A składający się z następujących elementów: komputer przenośny - typ A, system operacyjny, pakiet biurowy oraz 1 zestawu z komputerem przenośnym typu C składający się z następujących elementów: komputer przenośny - typ C, system operacyjny. 3) cz. III - dostawa Mini PC oraz NAS w obudowie typu rack + komplet szyn. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ (cz. I-III). Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. 3.3 Kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy; 30200000-1 - Urządzenia komputerowe;30237200-1 - Akcesoria komputerowe;30232000-4 - Sprzęt peryferyjny;48620000-0 - Systemy operacyjne;48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych. 3.4 Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Część I Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb projektu "Wygodniej, szybciej, bezpieczniej" poprawa spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych usprawniających dostępność komunikacyjną do regionalnych i subregionalnych centrów rozwoju w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Mobilność regionalna i ekologiczny transport, Działanie 8.2 Lokalny układ transportowy Część II- III Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie. 4. Termin wykonania zamówienia: 21 dni od daty podpisania umowy (cz. I-III).
II.5) Główny kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30200000-1 |
30237200-1 |
30232000-4 |
48620000-0 |
48920000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 21 dni od daty podpisania umowy (cz. I-III).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
7.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania wezwania, terminie aktualnego na dzień złożenia oświadczenia i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, tj.: 1) Część I-III - wypełnionej specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu komputerowego (w formie oryginału, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), - w przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji - dyski pozostają u Zamawiającego - wymagane jest oświadczenie Wykonawcy potwierdzające ten warunek. 2) Część I-II a) oświadczenie producenta potwierdzające wymogi w zakresie ergomomii (głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy jałowej (IDLE) wynosząca maksymalnie 25 dB (dot. zestawów komputerowych z komputerem stacjonarnym; w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; dokumenty mogą być sporządzone w języku angielskim), b) wyników testów wydajności komputera (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski), c) wyników testów wydajności notebooka (test PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance; wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski). Uwaga: jeśli wykonawca nie dołączy ww. testów do oferty, aby nadać punkty w kryterium, zostanie wezwany przez zamawiającego do przedstawienia ich w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom określonym w OPZ. W przypadku, gdy testy okażą się wyższe niż określone minimum, nie będzie już możliwe nadanie punktów w kryterium. d) wyników testów karty graficznej komputerów przenośnych (PassMark Performance Test); w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Gwarancja na okres min 48miesięcy (dotyczy tylko laptopa typu B) | 10,00 |
Gwarancja na okres min 60 miesięcy (dotyczy tylko laptopa typu B | 20,00 |
Procesor komputera stacjonarnego w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik w przedziale 8001-9000 punk | 5,00 |
Procesor komputera stacjonarnego w teście PassMark CPU Mark wynik w powyżej 9000 punków | 10,00 |
Procesor komputera przenośnego typ B w teście PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance | 5,00 |
Procesor komputera przenośnego typ B w teście PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr .................... do SIWZ (dot. cz. 1 - .......) lub kilka wzorów
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nd
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
dot. cz. I-III; 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, 2) zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP, 3) upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta, 4) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta, uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 5) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 7) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym w strukturze organizacyjnej, 8) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego, 9) zaistnienia siły wyższej. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zaplaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-18, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> W języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
A. 11.2. Wykonawca składa wraz z ofertą, w celu uzyskania dodatkowych punktów, o których mowa w pkt 14 SIWZ (dotyczy cz. I-II): 1) dla komputera stacjonarnego (cz. I-II) - wyniki testów wydajności komputera (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski), 2) dla notebooka (cz. I-II) - wyników testów wydajności notebooka (test PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance; wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski). 11.4. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 11.5. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. B. 12.6. Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 12.7. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. 12.8 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 12.6, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 12.6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 12.9 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.8. C. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny: Część I l.p. Nazwa kryterium Waga % 1. Cena 60% 2. Gwarancja na okres min 48miesięcy (dotyczy tylko laptopa typu B) 10% Gwarancja na okres min 60 miesięcy (dotyczy tylko laptopa typu B) 20% 3. Procesor komputera stacjonarnego w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik w przedziale 8001-9000 punków 5% Procesor komputera stacjonarnego w teście PassMark CPU Mark wynik w powyżej 9000 punków 10% 4. Procesor komputera przenośnego typ B w teście PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance osiąga wynik w przedziale 4691 - 4800 punków 5% Procesor komputera przenośnego typ B w teście PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance osiąga wynik w powyżej 4800 punków 10% 1) "Cena" - 60% (max 60 pkt); Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt , gdzie: Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej 2) "Gwarancja" - 10 % (max. 20 pkt) a) Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za przedłużenie gwarancji na laptopy będące przedmiotem zamówienia ponad minimum wskazane przez Zamawiającego w OPZ (ponad min. 36 m-cy). b) Za zaoferowanie przedłużenia gwarancji na okres 48 m-cy Wykonawca otrzyma 10 pkt. c) Za zaoferowanie przedłużenia gwarancji na okres 60 m-cy Wykonawca otrzyma 20 pkt. d) Punkty dla powyższego kryterium zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 3) Wydajność procesora komputera stacjonarnego w teście PassMark CPU Mark - 10% (max 10 pkt) a) Za wynik testu równy lub niższy niż 8000 punktów (minimum wskazane przez Zamawiającego w OPZ) - otrzyma 0 pkt. b) Za wynik testu mieszczący się w przedziale 8001-9000 punktów Wykonawca otrzyma 5 pkt. c) Za wynik testu powyżej 9000 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt. 4) Wydajność procesora komputera przenośny typ B - w teście PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance - 10 % (max 10 pkt) a) Wykonawca za wynik testu równy lub niższy niż 4690 punktów (minimum wskazane przez Zamawiającego w OPZ) - otrzyma 0 pkt. b) Za wynik testu mieszczący się w przedziale 4691-4800 punktów Wykonawca otrzyma 5 pkt. c) Za wynik testu powyżej 4800 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt. UWAGA dot. pkt 3-4: Punkty zostaną przyznane na podstawie dołączonych do oferty protokołów z przeprowadzonych testów, wystawionych nie wcześniej niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty ww. testów, Zamawiający przyjmie wyniki testów na poziomie minimum określonego w OPZ i Wykonawca wówczas nie otrzyma punktów w tym kryterium. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zgodnie z pkt 7.4 SIWZ, będzie zobowiązany do przedstawienia testów wydajności w celu potwierdzenia minimum określonego w OPZ. Wówczas, nawet gdy testy wydajności będą wskazywać wyższe wartości niż określone przez Zamawiającego minimum, nie będzie już możliwe nadanie punktów w kryterium. Część II l.p. Nazwa kryterium Waga % 1. Cena 60% 2. Gwarancja na okres min 48 miesięcy ( dotyczy tylko Laptopów typu A i C) 10% Gwarancja na okres min 60 miesięcy ( dotyczy tylko Laptopów typu A i C) 20% 3. Procesor komputera stacjonarnego w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik w przedziale 8001-9000 punków 5% Procesor komputera stacjonarnego w teście PassMark CPU Mark wynik w powyżej 9000 punków 10% 4. Procesor komputera przenośnego typ A w teście PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance osiąga wynik w powyżej 4700 punków 5% 5. Procesor komputera przenośnego typ C w teście PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance osiąga wynik w powyżej 4690 punków 5% 1) "Cena" - 60% (max 60 pkt); Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt , gdzie: Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej 2) "Gwarancja" - 10 % (max. 20 pkt) a) Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za przedłużenie gwarancji jednocześnie na laptopy typu A i C będące przedmiotem zamówienia ponad minimum wskazane przez Zamawiającego w OPZ (ponad min. 36 m-cy). b) Za zaoferowanie przedłużenia gwarancji na okres 48 m-cy Wykonawca otrzyma 10 pkt. c) Za zaoferowanie przedłużenia gwarancji na okres 60 m-cy Wykonawca otrzyma 20 pkt. d) Punkty dla powyższego kryterium zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 3) Wydajność procesora komputera stacjonarnego - w teście PassMark CPU Mark - 10 % (max. 10 pkt) a) Wykonawca za wynik testu równy lub niższy niż 8000 punktów (minimum wskazane przez Zamawiającego w OPZ) - otrzyma 0 pkt. b) Za wynik testu mieszczący się w przedziale 8001-9000 punktów Wykonawca otrzyma 5 pkt. c) Za wynik testu powyżej 9000 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt. 4) Wydajność procesora komputera przenośnego typu A - w teście PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance - 5 % (max 5 pkt ) a) Wykonawca za wynik testu równy lub niższy niż 4700 punktów (minimum wskazane przez Zamawiającego w OPZ) - otrzyma 0 pkt. b) Za wynik testu powyżej 4700 punktów Wykonawca otrzyma 5 pkt. 5) Wydajność procesora komputera przenośnego typu C - w teście PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance - 5 % (max 5 pkt) Wykonawca za wynik testu równy lub niższy niż 4960 punktów (minimum wskazane przez Zamawiającego w OPZ) - otrzyma 0 pkt. Za wynik testu powyżej 4960 punktów Wykonawca otrzyma 5 pkt. UWAGA dot. pkt 3-4: Punkty zostaną przyznane na podstawie dołączonych do oferty protokołów z przeprowadzonych testów, wystawionych nie wcześniej niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty ww. testów, Zamawiający przyjmie wyniki testów na poziomie minimum określonego w OPZ i Wykonawca wówczas nie otrzyma punktów w tym kryterium. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zgodnie z pkt 7.4 SIWZ, będzie zobowiązany do przedstawienia testów wydajności w celu potwierdzenia minimum określonego w OPZ. Wówczas, nawet gdy testy wydajności będą wskazywać wyższe wartości niż określone przez Zamawiającego minimum, nie będzie już możliwe nadanie punktów w kryterium. Dla części III: l.p. Nazwa kryterium Waga % 1. Cena 60% 2. Gwarancja na okres min 36 miesięcy dla komputera Mini PC. 10% 3. Ilość pamięci RAM komputera MiniPC powyżej 2GB RAM 10% 4. Ilość pamięci w urządzenia NAS powyżej 4 GB RAM 10% 5. Obsługa dysków powyżej 8TB w urządzeniu NAS 10% 1) "Cena" - 60% (max 60 pkt); Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt , gdzie: Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej 2) Gwarancja dla Mini PC - 10 % (max 10 pkt) a) Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za przedłużenie gwarancji na komputer Mini PC będący przedmiotem zamówienia ponad minimum wskazane przez Zamawiającego w OPZ (ponad min. 24 m-cy). b) Za zaoferowanie przedłużenia gwarancji na okres 36 m-cy Wykonawca otrzyma 10 pkt. c) Punkty dla powyższego kryterium zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 3) Ilość pamięci RAM Mini PC - 10 % (max 10 pkt). a) Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za zaoferowanie dodatkowej pamięci RAM do komputer Mini PC będącego przedmiotem zamówienia ponad minimum wskazane przez Zamawiającego w OPZ (ponad min. 2 GB). b) Za zaoferowanie pamięci powyżej 2GB RAM Wykonawca otrzyma 10 pkt. c) Punkty dla powyższego kryterium zostaną przyznane Wykonawcę na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 4) Ilość pamięci RAM w NAS - 10 % (max 10 pkt) a) Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za zaoferowanie dodatkowej pamięci RAM do będącego przedmiotem zamówienia ponad minimum wskazane przez Zamawiającego w OPZ (ponad min. 2 GB). b) Za zaoferowanie pamięci powyżej 2GB RAM Wykonawca otrzyma 10 pkt. c) Punkty dla powyższego kryterium zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 5) Ilość pamięci RAM w NAS - 10 % (max 10 pkt) a) Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za zaoferowanie urządzenia NAS obsługujące dyski powyżej 8 TB. b) Punkty dla powyższego kryterium zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów na potrzeby wystawy czasowej "Monachijczycy" wraz z czynnościami towarzyszącymi
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Wykonanie ekspertyz stanu technicznego obiektów mostowych w podziale na części.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni ul. Bazylianówka w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Instalacja klimatyzacji w budynkach Politechniki Lubelskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Rozbudowa serwera/serverów Syngo.via sn 100960 i 10033506 posiadanych przez zamawiającego w DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.