To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-05
Zatory: Dostawa gorących posiłków do wskazanych przez zamawiającego szkół na terenie gminy Zatory w 2012 roku.
Numer ogłoszenia: 5345 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313111 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zatory, ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory, woj. mazowieckie, tel. 29 741 03 94, faks 29 7410394.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gorących posiłków do wskazanych przez zamawiającego szkół na terenie gminy Zatory w 2012 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa gorących posiłków do wskazanych przez zamawiającego szkół na terenie gminy Zatory w 2012 roku. 2. Skład posiłków na zmianę: - jeden dzień: zupa + pieczywo; - drugi dzień: (ziemniaki, ryż, kasza, kluski (śląskie, kopytka) lub makaron + sztuka mięsa + surówka); - wartość odżywcza i kaloryczna powinna być zgodna z wymogami obowiązującymi w żywieniu dzieci i młodzieży. Posiłek powinien zawierać minimum 900 cal i gramaturę 400g; - posiłki dostarczane będą w pojemnikach termoizolacyjnych - będących w posiadaniu wykonawcy, zapewniających odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne. - posiłki będą podawane w temperaturze nie niższej niż 65 oC. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu wykazu proponowanych posiłków stanowiących przedmiot umowy - jadłospisu z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem. 4. Wraz z dostarczonym posiłkiem wykonawca dostarcza naczynia jednorazowe i sztućce w ilości zgodnej z ilością porcji dostarczonego posiłku w danym dniu. 5. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) oraz w przepisach wykonawczych. 6. Miejsca i godziny dostawy posiłków: 1) Zespół Szkół w Pniewie, ul. 18 Maja 6, 07-214 Zatory godz. 9:00; 2) Szkoła Podstawowa w Ciskach, Ciski 23, 07-217 Zatory godz. 10:00. 7. Zamawiający przewiduje dostarczenie łącznie około 120 posiłków dziennie do w/w szkół. Ilość dostawy posiłków może ulec zmianie, co uzależnione jest od otrzymanych dotacji na ten cel. 8. Dostawy nie będą realizowane przez wykonawcę w dni wolne od zajęć szkolnych oraz ferie i wakacje szkolne. Jeśli dzieci będą uczęszczać do szkoły w inny dzień np. odpracowywać zajęcia w szkole, dzieci objęte są tą formą pomocy lecz ten fakt należy zgłosić z 3 dniowym wyprzedzeniem dowożącemu i wydającemu gorące posiłki. 9. W przypadku braku środków na dożywianie dzieci w trakcie realizacji zamówienia - zamawiający może rozwiązać umowę z wykonawcą. 10. Zapłata za dostarczone zamówienie będzie następować w okresach jednomiesięcznych w ciągu 14 dni po złożeniu faktury. 11. Zamawiający zastrzega, że ilość uczniów i dzieci korzystających z gorących posiłków może zmieniać się w trakcie obowiązywania zamówienia i każdorazowo na bieżąco wykonawca będzie informowany o ilości posiłków, które ma dostarczyć. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J&J Łu.Ko. - Łukasz Kowalczyk, ul. Mickiewicza 326/17, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126626,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102816,00
Oferta z najniższą ceną: 102816,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125064,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.