Ogłoszenie z dnia 2018-03-21
Ogłoszenie nr 534755-N-2018 z dnia 2018-03-21 r.
Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce: Zakup samochodów dla instytucji kultury Samorządu Województwa Mazowieckiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
1. Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce pl. gen. Józefa Bema 8 07-410 Ostrołęka NIP: 758 16 33 838 RIK/11/99 www: bip.muzeum.ostroleka.pl Osoba do kontaktów: Iwona Gałązka - kierownik działu administracji tel.: 29/764 54 43 wew. 38, faks: 29/764 35 00. e-mail: admin2@muzeum-ostroleka.art.pl |
2. Muzeum Mazowieckie w Płocku ul. Tumska 8 09-402 Płock NIP: 774-13-76-620 RIK 13/99 www.muzeumplock.eu Osoba do kontaktów: Małgorzata Jabłońska - Kierownik Działu Administracji i Zabezpieczenia Technicznego Muzeum tel.: 696 218 746, 24/364 70 77 e-mail: m.jablonska@muzeumplock.eu |
3. Muzeum Jacka Malczewskiego w Radomiu ul. Rynek 11 26-600 Radom NIP: 796 007 85 13 RIK/15/99 www: www.muzeum.edu.pl Osoba do kontaktów: Łukasz Styczeń tel.: 504 923 578 e-mail: administracja@muzeum.edu.pl |
4. Warszawska Opera Kameralna ul. Obrońców 31 03-933 Warszawa, NIP: 525-000-96-77 RIK/6/99 www: operakameralna.pl Osoba do kontaktów: Zbigniew Romański - Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego tel.: 694 499 558, 22/627 91 20 e-mail: zbigniew.romanski@operakameralna.pl |
5. Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie Liw, ul. Stefana Batorego 2 07-100 Węgrów NIP: 824-15-84-283 RIK/33/09 www: liw-zamek.pl Osoba do kontaktów: Dawid Kołodyński - Kustosz tel./fax: 25/792-57-17 e-mail: zbrojownia@liw-zamek.pl |
6. Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie Warszawska 61A 06-400 Ciechanów NIP: 566 10 24 603 RIK/ www: muzeumciechanow.pl Osoba do kontaktów: Marta Lawrenc - Kierownik Administracyjno-Gospodarczy tel.:23/672-53-46, e-mail: administracja@muzeumciechanow.pl |
7. Muzeum Niepodległości w Warszawie al. Solidarności 62 00-240 Warszawa NIP: 526 030 79 04 RIK/14/99 www: muzeum-niepodleglosci.pl Osoba do kontaktów: Jacek Skorupa - kierownik działu administracji tel.: 22/826 90 91 wew.48, fax: 22/827 03 23 e-mail: administracja@muzeumniepodleglosci.art.pl |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce, krajowy numer identyfikacyjny
104043800000, ul.
pl. Gen. Józefa Bema
8
,
07410
Ostrołęka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-29 764 54 43, e-mail
admin@muzeum-ostroleka.art.pl, faks
0-29 764 35 00.
Adres strony internetowej (URL): www.muzeum.ostroleka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Postępowanie niniejsze w swoim imieniu oraz w imieniu i na rzecz Instytucji wymienionych powyżej prowadzi Pełnomocnik: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce - Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Upoważniony pełnomocnik w ramach przeprowadzenia postępowania odpowiada w szczególności za:
1. Opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz Opisu Przedmiotu Zamówienia;
2. Sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu;
3. Powołanie Komisji Przetargowej oraz zapewnienie warunków do pracy;
4. Sporządzenie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
5. Ewentualne unieważnienie postępowania;
6. Przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej;
Pozostałe Instytucje:
1) Oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia na zakup samochodu osobowego;
2) Uzgodnienie z zamawiającym Opisu Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej części, warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert oraz Opisu Przedmiotu Zamówienia;
3) Współpracę i pomoc merytoryczną przy przygotowaniu i przeprowadzeniu przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Udział przedstawicieli w Komisji Przetargowej.
Każda z siedmiu Instytucji, po uprawomocnieniu się wyniku postępowania, samodzielnie, we własnym imieniu i na własną rzecz zawrze umowę na zakup jednego samochodu z Wykonawcą wyłonionym w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Po zrealizowaniu umowy, każda Instytucja rozliczy się z Wykonawcą indywidualnie po wystawieniu na daną Instytucję faktury.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.muzeum.ostroleka.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.muzeum.ostroleka.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. Ofertę składa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego, w Muzeum Kultury Kurpiowskiej, 07-410 Ostrołęka, pl. gen. J. Bema 8, w sekretariacie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup samochodów dla instytucji kultury Samorządu Województwa Mazowieckiego
Numer referencyjny:
Ag.27.2.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup samochodów dla instytucji kultury Samorządu Województwa Mazowieckiego. SPECYFIKACJA TECHNICZNA zamawianych samochodów, zawarta jest w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ. Zamówienie wspólne siedmiu Instytucji zostało podzielone na dwie części: CZĘŚĆ 1: nowy samochód o nadwoziu typu BUS 9-cio osobowy - 6 sztuk CZĘŚĆ 2: nowy samochód o nadwoziu typu BUS 6-cio osobowy - 1 sztuka Odbiór samochodów: w terminie z odbiorem końcowym do dnia 31.10.2018 r., w tym: odbiór wstępny Wykonawca zapewnia do dnia 30.09.2018 r. Zamawiający wymaga pisemnej gwarancji jakości: na gwarancję jakości mechanicznej - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów na powłokę lakierniczą - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów na perforację blach nadwozia - min. 120 miesięcy bez limitu kilometrów
II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
34115200-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-10-31 |
II.9) Informacje dodatkowe: odbiór wstępny Wykonawca zapewnia do dnia 30.09.2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zamawiający oświadcza, że nie określa warunków udziału w postępowaniu, w związku z powyższym oświadczenie o którym mowa w ww. pkt. III.3 dotyczy oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. Dowód wniesienia WADIUM 2. FORMULARZ OFERTOWY, w zależności od ilości części, na które Wykonawca składa ofertę należy wypełnić odpowiednie Załączniki. 3. SPECYFIKACJA TECHNICZNA oferowanego samochodu, w zależności od ilości części, na które Wykonawca składa ofertę należy wypełnić odpowiednie Załączniki dotyczące tych części. 4. OŚWIADCZENIE wstępne DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 5. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo do złożenia oferty - jeśli osoba podpisująca ofertę i składająca w imieniu Wykonawcy oświadczenia i inne pisma nie jest osobą upoważnioną do składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu Wykonawcy na podstawie aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
CZĘŚĆ 1: 18 000,00 zł (osiemnaście tysięcy zł),
CZĘŚĆ 2: 3 000,00 zł (trzy tysiące zł).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
C - Cena 60 | 60,00 |
G - Okres gwarancji jakości mechanicznej 10 | 10,00 |
E- Emisja spalin 5 | 5,00 |
F - Funkcjonalność 25 | 25,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się następujące zmiany umowy: 1) istotne, w przypadku: a. konieczności dostarczenia innego samochodu (bez zmiany ceny), niż dostępny w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, spowodowanej zakończeniem produkcji lub wycofaniem go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, b. gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy, c. urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku. 2) nieistotne, a w szczególności zmiany nazwy, adresu, statusu Wykonawcy. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-05, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. Szczegółowy opis sposobu przygotowania oferty zawiera SIWZ. Wszelkie pytania dotyczące wyjaśnienia treści SIWZ powinny być wnoszone w formie określonej w punkcie 15 SIWZ. Wskazane jest, aby pytania były przesyłane za pomocą poczty elektronicznej w formie edytowalnej (np. MS Word).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | CZĘŚĆ 1: NOWY SAMOCHÓD O NADWOZIU TYPU BUS 9-CIO OSOBOWY - 6 SZTUK |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 34115200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
C - Cena 60 | 60,00 |
G - Okres gwarancji jakości mechanicznej 10 | 10,00 |
E- Emisja spalin 5 | 5,00 |
F - Funkcjonalność 25 | 25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | CZĘŚĆ 2: NOWY SAMOCHÓD O NADWOZIU TYPU BUS 6-CIO OSOBOWY - 1 SZTUKA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 34115200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
C - Cena 60 | 60,00 |
G - Okres gwarancji jakości mechanicznej 10 | 10,00 |
E- Emisja spalin 5 | 5,00 |
F - Funkcjonalność 25 | 25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa i realizacja kart zakupowych w formie papierowej dla osób uprawnionych - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa mięsa i świeżego drobiu.
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
- Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym: dwóch samochodów elektrycznych oraz jednego samochodu z silnikiem benzynowym na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.