eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceOdbudowa i remont jazów klapowych na rzece Kłodnicy Część 1 :Odbudowa i remont jazu segmentowo - klapowego na rzece Kłodnicy w km 27+900, Część 2 :Odbudowa i remont jazu segmentowo - klapowego na rzece Kłodnicy w km 43+100,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Gliwice: Odbudowa i remont jazów klapowych na rzece Kłodnicy : Część 1 :Odbudowa i remont jazu segmentowo - klapowego na rzece Kłodnicy w km 27+900, Część 2 :Odbudowa i remont jazu segmentowo - klapowego na rzece Kłodnicy w km 43+100,
Numer ogłoszenia: 53494 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 7774926, faks 32 7774999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa i remont jazów klapowych na rzece Kłodnicy : Część 1 :Odbudowa i remont jazu segmentowo - klapowego na rzece Kłodnicy w km 27+900, Część 2 :Odbudowa i remont jazu segmentowo - klapowego na rzece Kłodnicy w km 43+100,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doprowadzenie istniejących jazów segmentowo- klapowych do pełnej sprawności technicznej. Lokalizacja: Pławniowice, Gliwice woj. śląskie. Zamówienie podzielone zostało na 2 Części: 1) Część 1 : Odbudowa i remont jazu segmentowo- klapowego na rzece Kłodnicy w km 27+900. Roboty będą polegały na wykonaniu grodzic budowlanych , odmuleniu stanowiska dolnego , remoncie elementów betonowych jazu , remoncie mechanizmów ,klapy oraz remoncie maszynowni wraz ze sterowaniem. Zakres robót dla części 1 będzie obejmował m.in. : 1) W części hydrotechnicznej : - roboty ziemne 330 m3 , - wykonanie ścianek szczelnych z grodzic 54m , - reprofilacja mostu nad jazem 7,9m3 , - reprofilacja przyczółka jazu 9,2 m3, filara jazu 12,55 m3 oraz płyty dennej 6,8 m3 , - remont drogi dojazdowej z tłucznia 600m, 2) W części architektonicznej: - remont budynku sterowni 1 kpl ,wraz z instalacjami elektrycznymi i odgromowymi. 3) W części mechanicznej: - remont i konserwacja klap 270 m2 wykonanie nowych uszczelnień , - wykonanie zamknięć remontowych od wody dolnej i górnej 1 kpl , - remont mechanizmów w maszynowni 1 kpl, . 4) W części automatyki: - wykonanie sterowania jazem ze śluzy Rudziniec wraz z monitoringiem. 2) Część 2: Odbudowa i remont jazu segmentowo- klapowego na rzece Kłodnicy w km 43+100. Roboty będą polegały na wykonaniu grodzic budowlanych , odmuleniu stanowiska dolnego , remoncie elementów betonowych jazu , remoncie mechanizmów klapy, wymiany segmentów jazu wraz klapami oraz remoncie maszynowni wraz ze sterowaniem ze śluzy Łabędy . Zakres robót dla części 2 będzie obejmował m.in. : 1) W części hydrotechnicznej : - roboty ziemne 717,25 m3 , - wykonanie ścianek szczelnych z grodzic 54m , - ubezpieczenie dna i skarp powyżej i poniżej jazu 446,84 m3, - reprofilacja elementów betonowych 428 m2 , 2) W części architektonicznej: - remont budynku sterowni 1 kpl ,wraz z instalacjami elektrycznymi i odgromowymi. 3) W części mechanicznej: - wymiana klap i segmentów szt 2 wykonanie nowych uszczelnień , - wykonanie zamknięć remontowych od wody dolnej 1 kpl , - remont mechanizmów w maszynowni 1 kpl, 4) W części automatyki - wykonania sterowania jazem ze śluzy Łabędy wraz z monitoringiem..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dotyczy każdej z Części zamówienia, tj. Części 1, Części 2. Przedmiot zamówień uzupełniających zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się, że wartość ewentualnych zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp nie przekroczy 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.85.00-2, 45.45.30.00-7, 45.11.12.00-0, 45.24.36.00-8, 32.26.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dotyczy każdej z Części zamówienia, tj. Części 1, Części 2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 30 000 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zadania (roboty) w tym: 1) jedno zadanie polegające na wykonaniu robót hydrotechnicznych w zakresie, którego wykonano remont jazu o zamknięciu ruchomym o napędzie elektro- mechanicznym oraz rozpiętości klapy powyżej 6 m - na wartość minimum 1 000 000 zł oraz 2) jedno zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych na obiektach hydrotechnicznych w zakresie reprofilacji betonów. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 11 IDW, wg zasady: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej 1 osobą przeznaczoną do kierowania robotami w branży hydrotechnicznej tj.: a) posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami hydrotechnicznymi o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia, oraz b) posiadającą uprawnienia budowlane jedne z poniżej wymienionych: - do pełnienia samodzielnych funkcji kierowania budowy w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych; - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 11 IDW, wg zasady: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 91
  • 2 - termin wykonania - 9

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Termin zakończenia prac remontowych może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od wykonawcy tj.: - zmian projektowych wynikłych w czasie wykonywania prac remontowych których nie mogło się przewidzieć w fazie projektowania , inwentaryzacji . - długotrwałych stanów powodziowych uniemożliwiających prace budowlane - wykonaniu robót uzupełniających lub dodatkowych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych wynikających z umowy . Oraz zmiany wartości umownej: - jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w fakturze końcowej wystawionej przez wykonawcę do ceny netto określonej w umowie doliczony zostanie podatek w nowej stawce bez konieczności zmiany umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: Gliwice, ul. Sienkiewicza 2, pok. 210 Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Gliwice, ul. Sienkiewicza 2, sekretariat pok. 207.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa i remont jazu segmentowo- klapowego na rzece Kłodnicy w km 27+900..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty będą polegały na wykonaniu grodzic budowlanych , odmuleniu stanowiska dolnego , remoncie elementów betonowych jazu , remoncie mechanizmów ,klapy oraz remoncie maszynowni wraz ze sterowaniem. Zakres robót dla części 1 będzie obejmował m.in. : 1) W części hydrotechnicznej : - roboty ziemne 330 m3 , - wykonanie ścianek szczelnych z grodzic 54m , - reprofilacja mostu nad jazem 7,9m3 , - reprofilacja przyczółka jazu 9,2 m3, filara jazu 12,55 m3 oraz płyty dennej 6,8 m3 , - remont drogi dojazdowej z tłucznia 600m, 2) W części architektonicznej: - remont budynku sterowni 1 kpl ,wraz z instalacjami elektrycznymi i odgromowymi. 3) W części mechanicznej: - remont i konserwacja klap 270 m2 wykonanie nowych uszczelnień , - wykonanie zamknięć remontowych od wody dolnej i górnej 1 kpl , - remont mechanizmów w maszynowni 1 kpl, . 4) W części automatyki: - wykonanie sterowania jazem ze śluzy Rudziniec wraz z monitoringiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.85.00-2, 45.45.30.00-7, 45.11.12.00-0, 45.24.36.00-8, 32.26.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91
    • 2. termin wykonania - 9

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa i remont jazu segmentowo- klapowego na rzece Kłodnicy w km 43+100..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty będą polegały na wykonaniu grodzic budowlanych , odmuleniu stanowiska dolnego , remoncie elementów betonowych jazu , remoncie mechanizmów klapy, wymiany segmentów jazu wraz klapami oraz remoncie maszynowni wraz ze sterowaniem ze śluzy Łabędy . Zakres robót dla części 2 będzie obejmował m.in. : 1) W części hydrotechnicznej : - roboty ziemne 717,25 m3 , - wykonanie ścianek szczelnych z grodzic 54m , - ubezpieczenie dna i skarp powyżej i poniżej jazu 446,84 m3, - reprofilacja elementów betonowych 428 m2 , 2) W części architektonicznej: - remont budynku sterowni 1 kpl ,wraz z instalacjami elektrycznymi i odgromowymi. 3) W części mechanicznej: - wymiana klap i segmentów szt 2 wykonanie nowych uszczelnień , - wykonanie zamknięć remontowych od wody dolnej 1 kpl , - remont mechanizmów w maszynowni 1 kpl, 4) W części automatyki - wykonania sterowania jazem ze śluzy Łabędy wraz z monitoringiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.85.00-2, 45.45.30.00-7, 45.11.12.00-0, 45.24.36.00-8, 32.26.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91
    • 2. termin wykonania - 9

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.