Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-23
Warszawa: Kontrola przewodów kominowych oraz czyszczenie przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,5,6,7.
Numer ogłoszenia: 534988 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy , ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola przewodów kominowych oraz czyszczenie przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,5,6,7..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie czynności związanych z kontrolą przewo-dów kominowych oraz czyszczeniem przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy. Zakres prac obejmuje m. in: 1) Kontrolę wszystkich przewodów kominowych (niezależnie od ich rodzaju). Kontrola musi być wykonana przynajmniej raz w roku oraz powinna być przepro-wadzona w sposób zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia sprawności przewodów kominowych oraz podłączeń i możliwości ich bezpiecznego użytkowania przez czas wskazany w Ustawie -1 rok. Kontrolę przewodów kominowych przeprowadza przynajmniej dwuosobowy zespół pod kierunkiem osoby uprawnionej - mistrza kominiarskiego Zakres badania przy kontroli obejmuje: a) badanie drożności i szczelności przewodów kominowych, b) badanie prawidłowości podłączeń w tym: -ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub wę-glowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego, -stan techniczny drzwiczek rewizyjnych, -stan techniczny łączników, rur zapiecowych, -prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich po-wierzchni chłonnej), -czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawi-dłowej cyrkulacji powietrza w lokalu, -czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej, -prawidłowość podłączeń w lokalach (czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych). c) badanie prawidłowości ciągu kominowego: -siłę ciągu kominowego, przy pomocy stosownego urządzenia pomiarowego, -czy gwarantuje prawidłową pracę podłączonych do przewodów urządzeń. d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: -głowic kominowych, -ścian kominowych nad dachem i na strychu, -nasad kominowych, -prawidłowości wylotów przewodów, -prawidłowe umiejscowienie wylotów kominowych. e) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów komi-nowych w tym stanu technicznego: -włazów, drabin, ankrów itp., -ław kominiarskich. f) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeń-stwa mieszkańców: -czy są składowane materiały łatwopalne na strychach przez które przechodzą przewody. Kontrole kominiarskie wykonuje się zgodnie z Z przeprowadzonej kontroli należy wykonać rzut kominów z dachu z zaznaczeniem ro-dzaju przewodów, usytuowaniem względem ulicy, długością, rodzajem połączenia, z podaniem piętra i numeru lokalu - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Do rzutu należy dołączyć protokół - opinię z kontroli o stanie technicznym kanałów i wyszczególnieniem nieprawidłowości. 2) Czyszczenie przewodów. Czyszczenie polega na oczyszczeniu przewodów szczotkami kominiarskimi wraz z usunięciem i wywiezieniem wszelkich zanieczyszczeń. Czyszczenie kończy się wybieraniem sadzy z przewodu kominowego. Wybieranie sadzy ze spadu kominowego powinno być wykonane przy pomocy gracy do wybierania sadzy i niepalnego worka kominiarskiego. Po wybraniu sadzy należy ją wywieźć i zutylizować. Z przeprowadzonego czyszczenia należy sporządzić protokół. 3) Opinie kominiarskie. Opinie kominiarskie dla budynków ; lokali będą wydawane na pisemne zlecenie Zamawiającego. (Wydawanie opinii nie dotyczy opinii wydawanych obowiązkowo w ramach przeprowadzanych kontroli). Opinie te mogą być wydawane tylko na do-datkowe zlecenie Zamawiającego - w zależności od potrzeb. Opinie kominiarskie mogą obejmować również opiniowanie stanu technicznego przewodów kominowych na potrzeby Okręgowych Zakładów Gazowniczych wg bieżących potrzeb. 4) Kontrola przewodów kominowych z wykorzystaniem kamery. Kontrola przewodów kominowych z wykorzystaniem kamery obejmuje badanie drożności i szczelności przewodów kominowych. Po wykonanej kontroli należy przedstawić Zamawiającemu protokół - opinię z kon-troli o stanie technicznym kanałów i możliwości bezpiecznego użytkowania bada-nych kanałów. 2. Sposób wykonania prac: 1) Czyszczeniu podlegają przewody kominowe będące w eksploatacji i podłączone. Przewody nie podłączone nie podlegają czyszczeniu. 2) Czyszczenie przewodów kominowych wentylacyjnych jeden raz w roku. Czyszcze-nie to odbywa się w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych i wykonywane będzie przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nierucho-mości wykazem stanowiącym odpowiednio Załącznik Nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wysta-wianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważ-nioną przez Zamawiającego. 3) Czyszczenie przewodów kominowych dla urządzeń na paliwo płynne lub gazowe (zwane dalej przewodami spalinowymi) wykonywane będzie 2 razy w roku przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym odpowiednio Załącznik Nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kie-rownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zama-wiającego. Jedno czyszczenie wykonywane jest w trakcie rocznej kontroli przewo-dów kominowych. 4) Czyszczenie przewodów kominowych dla urządzeń na paliwo stałe (zwane dalej przewodami dymowymi) wykonywane będzie 4 razy w roku przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym odpowiednio Załącznik Nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Jedno czyszczenie wykonywane jest w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych. 5) Wykonawca o terminie przeprowadzania kontroli powiadamia najemców z odpo-wiednim wyprzedzeniem poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do umowy, zawierającego dokładną informację o dniu i dacie kontroli - w co najmniej dwóch przedziałach czasowych oraz danych kontaktowych osób przeprowadzających kontrolę. 6) W przypadku braku możliwości przeprowadzenia przedmiotowej kontroli we wszyst-kich lokalach, Wykonawca jest zobowiązany wyznaczyć drugi termin oraz poinfor-mować o tym fakcie najemców poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia, zawierającego dokładną informację o dniu, dacie w co najmniej dwóch przedziałach czasowych (nietożsamych z pierwszym terminem), danych kontakto-wych osób przeprowadzających kontrolę, numery lokali w których kontrola zostanie przeprowadzona oraz prośba o indywidualne ustalenie terminu, w przypadku nie-możności udostępnienia lokalu w terminie przewidzianym w ogłoszeniu. 7) Po przeprowadzeniu kontroli w drugim terminie wykonawca, w razie potrzeby, spo-rządza zbiorczy raport poświadczający brak udostepnienia lokalu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do umowy, celem przedłożenia właściwej terytorialnie Administracji Nieruchomości. 8) Zamawiający w oparciu o w/w raport wyznacza użytkownikom lokali ostateczny trzeci termin przeprowadzenia kontroli przez Wykonawcę, który zobligowany jest go dotrzymać. 9) W przypadku braku dostępu do lokalu po trzech terminach przeprowadzanych kon-troli Zamawiający zleci wykonanie kontroli przewodów kominowych tego lokalu za pomocą kamery. 3. Zakres prac określają: -Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ (będzie stanowił Załącznik Nr 2 do umowy) -Wykaz adresowy budynków wraz z wykazem przewodów kominowych dla części 1,2,3 i 4 stanowiący Złącznik nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ (będzie stanowił Załącznik Nr 1 do umowy). 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. b) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych. c) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. d) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody- z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku wła-ściwego powiadomienia. e) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót. f) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. g) przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych będących w eksploatacji zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. C Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 34 Dz. U. Nr 109 poz. 719 z dnia 7 czerwca 2010 r. (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów). h) przeprowadzenia czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 07.06.2010.Dz.Ust. z 2010r nr 109 poz.719 w sprawie ochrony ppoż. § 34 ust.1. 5. Rozliczenie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2) Wykonawca na podstawie zleceń podpisanych przez lokatora, użytkownika albo administratora oraz protokołów z okresowej kontroli stanu technicznego i z czyszczenia przewodów kominowych, zobowiązany jest wykonać miesięczne zestawienie, zawierające m.in. adres budynku, liczbę przewodów kominowych niezależnie od ich przeznaczenia oraz wyliczyć wartość robót na dany budynek. 3) Miesięczne zestawienie wraz z Protokołami z kontroli i czyszczenia oraz zleceniami, o których mowa w ust. 2, podpisane przez inspektora nadzoru i zatwierdzone przez kierownika Administracji Nieruchomości stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 4) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 15-go następnego miesiąca faktur wraz z prawidłowo sporządzoną dokumentacją rozliczeniową. Ceny jednostkowe netto na fakturach muszą być zaokrąglone w taki sposób, aby ich wartość nie przekraczała cen jednostkowych brutto z umowy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość robót uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.31.54.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium: 4.200,00 zł., w tym: Część 1: 700,00 zł Część 2: 1.200,00 zł. Część 3: 1.000,00 zł Część 4: 1.300,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga: -aby złożyć ofertę na część 1: Wykazania się co najmniej 2 usługami polegającymi na kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów o wartości mini-mum 45.000,00 zł. brutto każda z nich, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane* należycie, w sposób okresowy lub ciągły (każda z tych usług wykonana w ramach jednej umowy), w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnienie warunku wykonania;wykonywania usług kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów w sposób okresowy lub ciągły, Zamawiający uzna świadczenie usług kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów w okresie min. 6 m-cy i max. 12 m-cy o wartości nie mniejszej niż 45.000,00 zł brutto każda z nich (w przypadku realizacji umów wieloletnich minimalna kwota usługi muszą przypadać na okres nie krótszy niż 6 miesięcy i nie dłuższy niż 12 miesięcy). -aby złożyć ofertę na część 2: Wykazania się co najmniej 2 usługami polegającymi na kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów o wartości mini-mum 75.000,00 zł. brutto każda z nich, potwierdzone dowodami, że zo-stały wykonane lub są wykonywane* należycie, w sposób okresowy lub cią-gły (każda z tych usług wykonana w ramach jednej umowy), w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnienie warunku wykonania;wykonywania usług kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów w sposób okresowy lub ciągły, Zamawiający uzna świadczenie usług kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów w okresie min. 6 m-cy i max. 12 m-cy o wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł brutto każda z nich (w przypadku re-alizacji umów wieloletnich minimalna kwota usługi muszą przypadać na okres nie krótszy niż 6 miesięcy i nie dłuższy niż 12 miesięcy). - aby złożyć ofertę na część 3: Wykazania się co najmniej 2 usługami polegającymi na kontroli przewo-dów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów o wartości mini-mum 65.000,00 zł. brutto każda z nich, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w sposób okresowy lub ciągły (każda z tych usług wykonana w ramach jednej umowy), w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnienie warunku wykonania;wykonywania usług kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów w sposób okresowy lub ciągły, Zamawiający uzna świadczenie usług kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów w okresie min. 6 m-cy i max. 12 m-cy o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł brutto każda z nich (w przypadku realizacji umów wieloletnich minimalna kwota usługi muszą przypadać na okres nie krótszy niż 6 miesięcy i nie dłuższy niż 12 miesięcy). - aby złożyć ofertę na część 4: Wykazania się co najmniej 2 usługami polegającymi na kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów o wartości minimum 80.000,00 zł. brutto każda z nich, potwierdzone dowodami, że zo-stały wykonane lub są wykonywane należycie, w sposób okresowy lub ciągły (każda z tych usług wykonana w ramach jednej umowy), w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnienie warunku wykonania;wykonywania usług kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów w sposób okresowy lub ciągły, Zamawiający uzna świadczenie usług kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów w okresie min. 6 m-cy i max. 12 m-cy o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda z nich (w przypadku re-alizacji umów wieloletnich minimalna kwota usługi muszą przypadać na okres nie krótszy niż 6 miesięcy i nie dłuższy niż 12 miesięcy). Aby złożyć ofertę na kilka części zamówienia Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem ŁĄCZNYM, tzn. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się co najmniej dwoma usługami polegającymi na kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów (każda z tych usług wykonana w ramach jednej umowy), o wartości odpowiadającej sumie poszczególnych części na którą składa ofertę, np. w przypadku składania oferty na wszystkie części tj. 1,2,3 i 4, Wykonawca zobowiązany jest wy-kazać się co najmniej dwoma usługami polegającymi na kontroli przewo-dów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów (każda z tych usług wykonana w ramach jednej umowy), o wartości minimum 265.000,00 zł brutto każda z nich. *(lub jest wykonywana) oznacza, że Wykonawca może wykazać się usługami, które na dzień składania ofert nadal trwają, lecz wartość tych usług musi się odnosić do okresu, którego zakończenie nie może przekraczać terminu składania ofert. (Wykonawca nie może wykazywać się wartością usług, które dopiero będą wykonywane).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odnośnie osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej: W przypadku składania oferty na jedną część zamówienia: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do realizacji zamówienia tj. posiadającą odpowiednie kwalifikacje lub uprawnienia budowlane zgodnie z art. 62 ust.6 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia: - co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje lub uprawnienia budowlane zgodnie z art. 62 ust.6 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). W przypadku składania oferty na trzy części zamówienia: - co najmniej trzema osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje lub uprawnienia budowlane zgodnie z art. 62 ust.6 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). W przypadku składania oferty na cztery części zamówienia: -co najmniej czterema osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje lub uprawnienia budowlane zgodnie z art. 62 ust.6 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga: opłaconej polisy ubezpieczeniowej OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przed-miotem zamówienia z minimalną sumą gwarancyjną na 1 część 55.000,00 zł., na 2 część 100.000,00 zł., na 3 część 80.000,00 zł., na 4 część 100.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty na kilka części minimalną sumę gwarancyjną należy zsumować (minimalna suma gwarancyjna powinna odpowiadać sumie poszczególnych części na którą składa ofertę).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
WSKAZANIE: Aby złożyć ofertę na część 1: 2 usługami polegającymi na kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów o wartości minimum 45.000,00 zł. brutto każda z nich, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane* należycie, w sposób okresowy lub ciągły (każda z tych usług wykonana w ramach jednej umowy).Zamawiający uzna świadczenie usług kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów w okresie min. 6 m-cy i max. 12 m-cy o wartości nie mniejszej niż 45.000,00 zł brutto każda z nich (w przypadku realizacji umów wieloletnich minimalna kwota usługi muszą przypadać na okres nie krótszy niż 6 miesięcy i nie dłuższy niż 12 miesięcy). Aby złożyć ofertę na część 2: co najmniej 2 usługami polegającymi na kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów o wartości minimum 75.000,00 zł. brutto każda z nich, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane* należycie, w sposób okresowy lub ciągły (każda z tych usług wykonana w ramach jednej umowy).Zamawiający uzna świadczenie usług kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów w okresie min. 6 m-cy i max. 12 m-cy o wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł brutto każda z nich (w przypadku re-alizacji umów wieloletnich minimalna kwota usługi muszą przypadać na okres nie krótszy niż 6 miesięcy i nie dłuższy niż 12 miesięcy). Aby złożyć ofertę na część 3: najmniej 2 usługami polegającymi na kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów o wartości minimum 65.000,00 zł. brutto każda z nich, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane* należycie, w sposób okresowy lub ciągły (każda z tych usług wykonana w ramach jednej umowy). Zamawiający uzna świadczenie usług kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów w okresie min. 6 m-cy i max. 12 m-cy o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł brutto każda z nich (w przypadku re-alizacji umów wieloletnich minimalna kwota usługi muszą przypadać na okres nie krótszy niż 6 miesięcy i nie dłuższy niż 12 miesięcy). Aby złożyć ofertę na część 4: co najmniej 2 usługami polegającymi na kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów o wartości minimum 80.000,00 zł. brutto każda z nich, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane* należycie, w sposób okresowy lub ciągły (każda z tych usług wykonana w ramach jednej umowy).Zamawiający uzna świadczenie usług kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów w okresie min. 6 m-cy i max. 12 m-cy o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda z nich (w przypadku re-alizacji umów wieloletnich minimalna kwota usługi muszą przypadać na okres nie krótszy niż 6 miesięcy i nie dłuższy niż 12 miesięcy). Aby złożyć ofertę na kilka części zamówienia Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem ŁĄCZNYM, tzn. Wykonawca zobowiązany jest wyka-zać się co najmniej dwoma usługami polegającymi na kontroli przewo-dów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów (każda z tych usług wykonana w ramach jednej umowy), o wartości odpowiadającej sumie poszczególnych części na którą składa ofertę, np. w przypadku składania oferty na wszystkie części tj. 1,2,3 i 4, Wykonawca zobowiązany jest wykazać się co najmniej dwoma usługami polegającymi na kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem przewodów (każda z tych usług wykonana w ramach jednej umowy), o wartości minimum 265.000,00 zł brutto każda z nich.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz Oferty (dla każdej z części osobno), dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w §10, §11, §14 wzoru umowy tj. w przypadku zaistnienia warunku: 1. zmiany osoby nadzorującej ; uczestniczącej w wykonywaniu zamówienia ze strony Wykonawcy, do pisemnego powiadomienia muszą być dołączone kopie odpowiednich uprawnień. 2. zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, wydłużenie czasu jej wykonania w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Siła wyższa to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych, a w szczególności: a) wojna, działania wojenne, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, roz-ruchy, akty wandalizmu, b) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, gradobicie, c) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców. 3. Zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, wydłużenie czasu jej wykonania w przypadku: 1) reorganizacji ZGN, przyjęcia nowej nieruchomości w poczet zasobów, 2) wystąpienia opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień z jednostkami zewnętrznymi np. z dostawcą mediów albo organami administracji publicznej, co do których wydania właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie prze-kroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. uzgodnienia powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 3) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 4) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 4. zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w drodze porozumienia w każdym czasie, w przypadku: a) zmiany nazwy, NIP i Regonu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, b) zmiany zakresu robót Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa - pokój nr 21..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa - kancelaria (pokój nr 1)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych oraz czyszczenie przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie czynności związanych z kontrolą przewodów kominowych oraz czyszczeniem przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (AN 1). Zakres prac obejmuje m. in: 1) Kontrolę wszystkich przewodów kominowych (niezależnie od ich rodzaju). Kontrola musi być wykonana przynajmniej raz w roku oraz powinna być przepro-wadzona w sposób zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia sprawności przewodów kominowych oraz podłączeń i możliwości ich bezpiecznego użytkowania przez czas wskazany w Ustawie -1 rok. Kontrolę przewodów kominowych przeprowadza przynajmniej dwuosobowy zespół pod kierunkiem osoby uprawnionej - mistrza kominiarskiego Zakres badania przy kontroli obejmuje: a) badanie drożności i szczelności przewodów kominowych, b) badanie prawidłowości podłączeń w tym: -ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub wę-glowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego, -stan techniczny drzwiczek rewizyjnych, -stan techniczny łączników, rur zapiecowych, -prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich po-wierzchni chłonnej), -czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawi-dłowej cyrkulacji powietrza w lokalu, -czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej, -prawidłowość podłączeń w lokalach (czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych). c) badanie prawidłowości ciągu kominowego: -siłę ciągu kominowego, przy pomocy stosownego urządzenia pomiarowego, -czy gwarantuje prawidłową pracę podłączonych do przewodów urządzeń. d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: -głowic kominowych, -ścian kominowych nad dachem i na strychu, -nasad kominowych, -prawidłowości wylotów przewodów, -prawidłowe umiejscowienie wylotów kominowych. e) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego: -włazów, drabin, ankrów itp., -ław kominiarskich. f) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców: -czy są składowane materiały łatwopalne na strychach przez które przechodzą przewody. Kontrole kominiarskie wykonuje się zgodnie z Z przeprowadzonej kontroli należy wykonać rzut kominów z dachu z zaznaczeniem ro-dzaju przewodów, usytuowaniem względem ulicy, długością, rodzajem połączenia, z podaniem piętra i numeru lokalu - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Do rzutu należy dołączyć protokół - opinię z kontroli o stanie technicznym kanałów i wyszczególnieniem nieprawidłowości. 2) Czyszczenie przewodów. Czyszczenie polega na oczyszczeniu przewodów szczotkami kominiarskimi wraz z usunięciem i wywiezieniem wszelkich zanieczyszczeń. Czyszczenie kończy się wybieraniem sadzy z przewodu kominowego. Wybieranie sadzy ze spadu kominowego powinno być wykonane przy pomocy gracy do wybierania sadzy i niepalnego worka kominiarskiego. Po wybraniu sadzy należy ją wywieźć i zutylizować. Z przeprowadzonego czyszczenia należy sporządzić protokół. 3) Opinie kominiarskie. Opinie kominiarskie dla budynków ; lokali będą wydawane na pisemne zlecenie Zamawiającego. (Wydawanie opinii nie dotyczy opinii wydawanych obowiązkowo w ramach przeprowadzanych kontroli). Opinie te mogą być wydawane tylko na do-datkowe zlecenie Zamawiającego - w zależności od potrzeb. Opinie kominiarskie mogą obejmować również opiniowanie stanu technicznego przewodów kominowych na potrzeby Okręgowych Zakładów Gazowniczych wg bieżących potrzeb. 4) Kontrola przewodów kominowych z wykorzystaniem kamery. Kontrola przewodów kominowych z wykorzystaniem kamery obejmuje badanie drożności i szczelności przewodów kominowych. Po wykonanej kontroli należy przedstawić Zamawiającemu protokół - opinię z kon-troli o stanie technicznym kanałów i możliwości bezpiecznego użytkowania bada-nych kanałów. 2. Sposób wykonania prac: 1) Czyszczeniu podlegają przewody kominowe będące w eksploatacji i podłączone. Przewody nie podłączone nie podlegają czyszczeniu. 2) Czyszczenie przewodów kominowych wentylacyjnych jeden raz w roku. Czyszczenie to odbywa się w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych i wykonywane będzie przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym Załącznik Nr 7a do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 3) Czyszczenie przewodów kominowych dla urządzeń na paliwo płynne lub gazowe (zwane dalej przewodami spalinowymi) wykonywane będzie 2 razy w roku przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym Załącznik Nr 7a do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Jedno czyszczenie wykonywane jest w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych. 4) Czyszczenie przewodów kominowych dla urządzeń na paliwo stałe (zwane dalej przewodami dymowymi) wykonywane będzie 4 razy w roku przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym Załącznik Nr 7a do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Jedno czyszczenie wykonywane jest w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych. 5) Wykonawca o terminie przeprowadzania kontroli powiadamia najemców z odpo-wiednim wyprzedzeniem poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do umowy, zawierającego dokładną informację o dniu i dacie kontroli - w co najmniej dwóch przedziałach czasowych oraz danych kontaktowych osób przeprowadzających kontrolę. 6) W przypadku braku możliwości przeprowadzenia przedmiotowej kontroli we wszyst-kich lokalach, Wykonawca jest zobowiązany wyznaczyć drugi termin oraz poinfor-mować o tym fakcie najemców poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia, zawierającego dokładną informację o dniu, dacie w co najmniej dwóch przedziałach czasowych (nietożsamych z pierwszym terminem), danych kontakto-wych osób przeprowadzających kontrolę, numery lokali w których kontrola zostanie przeprowadzona oraz prośba o indywidualne ustalenie terminu, w przypadku nie-możności udostępnienia lokalu w terminie przewidzianym w ogłoszeniu. 7) Po przeprowadzeniu kontroli w drugim terminie wykonawca, w razie potrzeby, spo-rządza zbiorczy raport poświadczający brak udostepnienia lokalu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do umowy, celem przedłożenia właściwej terytorialnie Administracji Nieruchomości. 8) Zamawiający w oparciu o w/w raport wyznacza użytkownikom lokali ostateczny trzeci termin przeprowadzenia kontroli przez Wykonawcę, który zobligowany jest go dotrzymać. 9) W przypadku braku dostępu do lokalu po trzech terminach przeprowadzanych kon-troli Zamawiający zleci wykonanie kontroli przewodów kominowych tego lokalu za pomocą kamery. 3. Zakres prac określają: -Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ (będzie stanowił Załącznik Nr 2 do umowy) -Wykaz adresowy budynków wraz z wykazem przewodów kominowych dla części 1 stanowiący Złącznik nr 7a do SIWZ (będzie stanowił Załącznik Nr 1 do umowy). 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. b) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budow-lanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technolo-gii, norm i warunków technicznych. c) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. d) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody- z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjąt-kiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku wła-ściwego powiadomienia. e) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót. f) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz komplek-sowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. g) przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych będących w eksploatacji zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. C Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 34 Dz. U. Nr 109 poz. 719 z dnia 7 czerwca 2010 r. (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Admini-stracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowla-nych i terenów). h) przeprowadzenia czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 07.06.2010.Dz.Ust. z 2010r nr 109 poz.719 w sprawie ochrony ppoż. § 34 ust.1. 5. Rozliczenie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2) Wykonawca na podstawie zleceń podpisanych przez lokatora, użytkownika albo administratora oraz protokołów z okresowej kontroli stanu technicznego i z czyszczenia przewodów kominowych, zobowiązany jest wykonać miesięczne zestawienie, zawierające m.in. adres budynku, liczbę przewodów kominowych niezależnie od ich przeznaczenia oraz wyliczyć wartość robót na dany budynek. 3) Miesięczne zestawienie wraz z Protokołami z kontroli i czyszczenia oraz zleceniami, o których mowa w ust. 2, podpisane przez inspektora nadzoru i zatwierdzone przez kierownika Administracji Nieruchomości stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 4) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 15-go następnego miesiąca faktur wraz z prawidłowo sporządzoną dokumentacją rozliczeniową. Ceny jednostkowe netto na fakturach muszą być zaokrąglone w taki sposób, aby ich wartość nie przekraczała cen jednostkowych brutto z umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.31.54.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych oraz czyszczenie przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie czynności związanych z kontrolą przewodów kominowych oraz czyszczeniem przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (AN 5). Zakres prac obejmuje m. in: 1) Kontrolę wszystkich przewodów kominowych (niezależnie od ich rodzaju). Kontrola musi być wykonana przynajmniej raz w roku oraz powinna być przepro-wadzona w sposób zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia sprawności przewodów kominowych oraz podłączeń i możliwości ich bezpiecznego użytkowania przez czas wskazany w Ustawie -1 rok. Kontrolę przewodów kominowych przeprowadza przynajmniej dwuosobowy zespół pod kierunkiem osoby uprawnionej - mistrza kominiarskiego Zakres badania przy kontroli obejmuje: a) badanie drożności i szczelności przewodów kominowych, b) badanie prawidłowości podłączeń w tym: -ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub wę-glowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego, -stan techniczny drzwiczek rewizyjnych, -stan techniczny łączników, rur zapiecowych, -prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich po-wierzchni chłonnej), -czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawi-dłowej cyrkulacji powietrza w lokalu, -czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej, -prawidłowość podłączeń w lokalach (czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych). c) badanie prawidłowości ciągu kominowego: -siłę ciągu kominowego, przy pomocy stosownego urządzenia pomiarowego, -czy gwarantuje prawidłową pracę podłączonych do przewodów urządzeń. d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: -głowic kominowych, -ścian kominowych nad dachem i na strychu, -nasad kominowych, -prawidłowości wylotów przewodów, -prawidłowe umiejscowienie wylotów kominowych. e) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego: -włazów, drabin, ankrów itp., -ław kominiarskich. f) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców: -czy są składowane materiały łatwopalne na strychach przez które przechodzą przewody. Kontrole kominiarskie wykonuje się zgodnie z Z przeprowadzonej kontroli należy wykonać rzut kominów z dachu z zaznaczeniem rodzaju przewodów, usytuowaniem względem ulicy, długością, rodzajem połączenia, z podaniem piętra i numeru lokalu - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Do rzutu należy dołączyć protokół - opinię z kontroli o stanie technicznym kanałów i wyszczególnieniem nieprawidłowości. 2) Czyszczenie przewodów. Czyszczenie polega na oczyszczeniu przewodów szczotkami kominiarskimi wraz z usunięciem i wywiezieniem wszelkich zanieczyszczeń. Czyszczenie kończy się wybieraniem sadzy z przewodu kominowego. Wybieranie sadzy ze spadu kominowego powinno być wykonane przy pomocy gracy do wybierania sadzy i niepalnego worka kominiarskiego. Po wybraniu sadzy należy ją wywieźć i zutylizować. Z przeprowadzonego czyszczenia należy sporządzić protokół. 3)Opinie kominiarskie. Opinie kominiarskie dla budynków ; lokali będą wydawane na pisemne zlecenie Zamawiającego. (Wydawanie opinii nie dotyczy opinii wydawanych obowiązkowo w ramach przeprowadzanych kontroli). Opinie te mogą być wydawane tylko na do-datkowe zlecenie Zamawiającego - w zależności od potrzeb. Opinie kominiarskie mogą obejmować również opiniowanie stanu technicznego przewodów kominowych na potrzeby Okręgowych Zakładów Gazowniczych wg bieżących potrzeb. 4) Kontrola przewodów kominowych z wykorzystaniem kamery. Kontrola przewodów kominowych z wykorzystaniem kamery obejmuje badanie drożności i szczelności przewodów kominowych. Po wykonanej kontroli należy przedstawić Zamawiającemu protokół - opinię z kon-troli o stanie technicznym kanałów i możliwości bezpiecznego użytkowania bada-nych kanałów. 2. Sposób wykonania prac: 1) Czyszczeniu podlegają przewody kominowe będące w eksploatacji i podłączone. Przewody nie podłączone nie podlegają czyszczeniu. 2) Czyszczenie przewodów kominowych wentylacyjnych jeden raz w roku. Czyszcze-nie to odbywa się w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych i wykonywane będzie przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nierucho-mości wykazem stanowiącym Załącznik Nr 7b do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wysta-wianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważ-nioną przez Zamawiającego. 3) Czyszczenie przewodów kominowych dla urządzeń na paliwo płynne lub gazowe (zwane dalej przewodami spalinowymi) wykonywane będzie 2 razy w roku przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym Załącznik nr 7b do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kie-rownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zama-wiającego. Jedno czyszczenie wykonywane jest w trakcie rocznej kontroli przewo-dów kominowych. 4) Czyszczenie przewodów kominowych dla urządzeń na paliwo stałe (zwane dalej przewodami dymowymi) wykonywane będzie 4 razy w roku przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym Załącznik Nr 7b do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Jedno czyszczenie wykonywane jest w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych. 5) Wykonawca o terminie przeprowadzania kontroli powiadamia najemców z odpo-wiednim wyprzedzeniem poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do umowy, zawierającego dokładną informację o dniu i dacie kontroli - w co najmniej dwóch przedziałach czasowych oraz danych kontaktowych osób przeprowadzających kontrolę. 6) W przypadku braku możliwości przeprowadzenia przedmiotowej kontroli we wszyst-kich lokalach, Wykonawca jest zobowiązany wyznaczyć drugi termin oraz poinfor-mować o tym fakcie najemców poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia, zawierającego dokładną informację o dniu, dacie w co najmniej dwóch przedziałach czasowych (nietożsamych z pierwszym terminem), danych kontakto-wych osób przeprowadzających kontrolę, numery lokali w których kontrola zostanie przeprowadzona oraz prośba o indywidualne ustalenie terminu, w przypadku nie-możności udostępnienia lokalu w terminie przewidzianym w ogłoszeniu. 7) Po przeprowadzeniu kontroli w drugim terminie wykonawca, w razie potrzeby, spo-rządza zbiorczy raport poświadczający brak udostepnienia lokalu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do umowy, celem przedłożenia właściwej terytorialnie Administracji Nieruchomości. 8) Zamawiający w oparciu o w/w raport wyznacza użytkownikom lokali ostateczny trzeci termin przeprowadzenia kontroli przez Wykonawcę, który zobligowany jest go dotrzymać. 9) W przypadku braku dostępu do lokalu po trzech terminach przeprowadzanych kon-troli Zamawiający zleci wykonanie kontroli przewodów kominowych tego lokalu za pomocą kamery. 3. Zakres prac określają: -Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ (będzie stanowił Załącznik Nr 2 do umowy) -Wykaz adresowy budynków wraz z wykazem przewodów kominowych dla części 2 stanowiący Złącznik nr 7b do SIWZ (będzie stanowił Załącznik Nr 1 do umowy). 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. b) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budow-lanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technolo-gii, norm i warunków technicznych. c) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu tech-nicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. d) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wyko-nywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośni-ków energii, dopływu wody- z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjąt-kiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku wła-ściwego powiadomienia. e) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz za-pewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miej-sca wykonywania robót. f) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz komplek-sowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywo-zem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. g) przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych będących w eksploatacji zgod-nie z art. 62 ust. 1 pkt. C Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 34 Dz. U. Nr 109 poz. 719 z dnia 7 czerwca 2010 r. (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Admini-stracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowla-nych i terenów). h) przeprowadzenia czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z Rozporządze-niem MSWiA z dnia 07.06.2010.Dz.Ust. z 2010r nr 109 poz.719 w sprawie ochrony ppoż. § 34 ust.1. 5. Rozliczenie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2) Wykonawca na podstawie zleceń podpisanych przez lokatora, użytkownika albo admini-stratora oraz protokołów z okresowej kontroli stanu technicznego i z czyszczenia prze-wodów kominowych, zobowiązany jest wykonać miesięczne zestawienie, zawierające m.in. adres budynku, liczbę przewodów kominowych niezależnie od ich przeznaczenia oraz wyliczyć wartość robót na dany budynek. 3) Miesięczne zestawienie wraz z Protokołami z kontroli i czyszczenia oraz zleceniami, o których mowa w ust. 2, podpisane przez inspektora nadzoru i zatwierdzone przez kie-rownika Administracji Nieruchomości stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 4) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 15-go następnego miesiąca faktur wraz z prawidłowo sporządzoną dokumentacją rozliczeniową. Ceny jednostkowe netto na fakturach muszą być zaokrąglone w taki sposób, aby ich wartość nie przekraczała cen jednostkowych brutto z umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.31.54.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych oraz czyszczenie przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie czynności związanych z kontrolą przewo-dów kominowych oraz czyszczeniem przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (AN 6). Zakres prac obejmuje m. in: 1) Kontrolę wszystkich przewodów kominowych (niezależnie od ich rodzaju). Kontrola musi być wykonana przynajmniej raz w roku oraz powinna być przepro-wadzona w sposób zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia sprawności przewodów kominowych oraz podłączeń i możliwości ich bezpiecznego użytkowania przez czas wskazany w Ustawie -1 rok. Kontrolę przewodów kominowych przeprowadza przynajmniej dwuosobowy zespół pod kierunkiem osoby uprawnionej - mistrza kominiarskiego Zakres badania przy kontroli obejmuje: a) badanie drożności i szczelności przewodów kominowych, b) badanie prawidłowości podłączeń w tym: -ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub wę-glowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego, -stan techniczny drzwiczek rewizyjnych, -stan techniczny łączników, rur zapiecowych, -prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich po-wierzchni chłonnej), -czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawi-dłowej cyrkulacji powietrza w lokalu, -czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej, -prawidłowość podłączeń w lokalach (czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych). c) badanie prawidłowości ciągu kominowego: -siłę ciągu kominowego, przy pomocy stosownego urządzenia pomiarowego, -czy gwarantuje prawidłową pracę podłączonych do przewodów urządzeń. d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: -głowic kominowych, -ścian kominowych nad dachem i na strychu, -nasad kominowych, -prawidłowości wylotów przewodów, -prawidłowe umiejscowienie wylotów kominowych. e) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów komi-nowych w tym stanu technicznego: -włazów, drabin, ankrów itp., -ław kominiarskich. f) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeń-stwa mieszkańców: -czy są składowane materiały łatwopalne na strychach przez które przechodzą przewody. Kontrole kominiarskie wykonuje się zgodnie z Z przeprowadzonej kontroli należy wykonać rzut kominów z dachu z zaznaczeniem ro-dzaju przewodów, usytuowaniem względem ulicy, długością, rodzajem połączenia, z podaniem piętra i numeru lokalu - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Do rzutu należy dołączyć protokół - opinię z kontroli o stanie technicznym kanałów i wyszczególnieniem nieprawidłowości. 2) Czyszczenie przewodów. Czyszczenie polega na oczyszczeniu przewodów szczotkami kominiarskimi wraz z usunięciem i wywiezieniem wszelkich zanieczyszczeń. Czyszczenie kończy się wybieraniem sadzy z przewodu kominowego. Wybieranie sadzy ze spadu kominowego powinno być wykonane przy pomocy gracy do wybierania sadzy i niepalnego worka kominiarskiego. Po wybraniu sadzy należy ją wywieźć i zutylizować. Z przeprowadzonego czyszczenia należy sporządzić protokół. 3) Opinie kominiarskie. Opinie kominiarskie dla budynków ; lokali będą wydawane na pisemne zlecenie Zamawiającego. (Wydawanie opinii nie dotyczy opinii wydawanych obowiązkowo w ramach przeprowadzanych kontroli). Opinie te mogą być wydawane tylko na do-datkowe zlecenie Zamawiającego - w zależności od potrzeb. Opinie kominiarskie mogą obejmować również opiniowanie stanu technicznego przewodów kominowych na potrzeby Okręgowych Zakładów Gazowniczych wg bieżących potrzeb. 4) Kontrola przewodów kominowych z wykorzystaniem kamery. Kontrola przewodów kominowych z wykorzystaniem kamery obejmuje badanie drożności i szczelności przewodów kominowych. Po wykonanej kontroli należy przedstawić Zamawiającemu protokół - opinię z kon-troli o stanie technicznym kanałów i możliwości bezpiecznego użytkowania bada-nych kanałów. 2. Sposób wykonania prac: 1) Czyszczeniu podlegają przewody kominowe będące w eksploatacji i podłączone. Przewody nie podłączone nie podlegają czyszczeniu. 2) Czyszczenie przewodów kominowych wentylacyjnych jeden raz w roku. Czyszcze-nie to odbywa się w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych i wykonywane będzie przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nierucho-mości wykazem stanowiącym Załącznik Nr 7c do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wysta-wianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważ-nioną przez Zamawiającego. 3) Czyszczenie przewodów kominowych dla urządzeń na paliwo płynne lub gazowe (zwane dalej przewodami spalinowymi) wykonywane będzie 2 razy w roku przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym Załącznik Nr 7c do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kie-rownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zama-wiającego. Jedno czyszczenie wykonywane jest w trakcie rocznej kontroli przewo-dów kominowych. 4) Czyszczenie przewodów kominowych dla urządzeń na paliwo stałe (zwane dalej przewodami dymowymi) wykonywane będzie 4 razy w roku przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym Załącznik Nr 7c do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Jedno czyszczenie wykonywane jest w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych. 5) Wykonawca o terminie przeprowadzania kontroli powiadamia najemców z odpo-wiednim wyprzedzeniem poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do umowy, zawierającego dokładną informację o dniu i dacie kontroli - w co najmniej dwóch przedziałach czasowych oraz danych kontaktowych osób przeprowadzających kontrolę. 6) W przypadku braku możliwości przeprowadzenia przedmiotowej kontroli we wszyst-kich lokalach, Wykonawca jest zobowiązany wyznaczyć drugi termin oraz poinfor-mować o tym fakcie najemców poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia, zawierającego dokładną informację o dniu, dacie w co najmniej dwóch przedziałach czasowych (nietożsamych z pierwszym terminem), danych kontakto-wych osób przeprowadzających kontrolę, numery lokali w których kontrola zostanie przeprowadzona oraz prośba o indywidualne ustalenie terminu, w przypadku nie-możności udostępnienia lokalu w terminie przewidzianym w ogłoszeniu. 7) Po przeprowadzeniu kontroli w drugim terminie wykonawca, w razie potrzeby, spo-rządza zbiorczy raport poświadczający brak udostepnienia lokalu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do umowy, celem przedłożenia właściwej terytorialnie Administracji Nieruchomości. 8) Zamawiający w oparciu o w/w raport wyznacza użytkownikom lokali ostateczny trzeci termin przeprowadzenia kontroli przez Wykonawcę, który zobligowany jest go dotrzymać. 9) W przypadku braku dostępu do lokalu po trzech terminach przeprowadzanych kon-troli Zamawiający zleci wykonanie kontroli przewodów kominowych tego lokalu za pomocą kamery. 3. Zakres prac określają: -Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ (będzie stanowił Załącznik Nr 2 do umowy) -Wykaz adresowy budynków wraz z wykazem przewodów kominowych dla części 3 stanowiący Złącznik nr 7c do SIWZ (będzie stanowił Załącznik Nr 1 do umowy). 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. b) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budow-lanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technolo-gii, norm i warunków technicznych. c) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu tech-nicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. d) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wyko-nywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośni-ków energii, dopływu wody- z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjąt-kiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku wła-ściwego powiadomienia. e) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz za-pewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miej-sca wykonywania robót. f) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz komplek-sowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywo-zem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. g) przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych będących w eksploatacji zgod-nie z art. 62 ust. 1 pkt. C Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 34 Dz. U. Nr 109 poz. 719 z dnia 7 czerwca 2010 r. (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Admini-stracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowla-nych i terenów). h) przeprowadzenia czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z Rozporządze-niem MSWiA z dnia 07.06.2010.Dz.Ust. z 2010r nr 109 poz.719 w sprawie ochrony ppoż. § 34 ust.1. 5. Rozliczenie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2) Wykonawca na podstawie zleceń podpisanych przez lokatora, użytkownika albo administratora oraz protokołów z okresowej kontroli stanu technicznego i z czyszczenia prze-wodów kominowych, zobowiązany jest wykonać miesięczne zestawienie, zawierające m.in. adres budynku, liczbę przewodów kominowych niezależnie od ich przeznaczenia oraz wyliczyć wartość robót na dany budynek. 3) Miesięczne zestawienie wraz z Protokołami z kontroli i czyszczenia oraz zleceniami, o których mowa w ust. 2, podpisane przez inspektora nadzoru i zatwierdzone przez kie-rownika Administracji Nieruchomości stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 4) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 15-go następnego miesiąca faktur wraz z prawidłowo sporządzoną dokumentacją rozliczeniową. Ceny jednostkowe netto na fakturach muszą być zaokrąglone w taki sposób, aby ich wartość nie przekraczała cen jednostkowych brutto z umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.31.54.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych oraz czyszczenie przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 7..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie czynności związanych z kontrolą przewo-dów kominowych oraz czyszczeniem przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (AN 7). Zakres prac obejmuje m. in: 1) Kontrolę wszystkich przewodów kominowych (niezależnie od ich rodzaju). Kontrola musi być wykonana przynajmniej raz w roku oraz powinna być przepro-wadzona w sposób zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia sprawności przewodów kominowych oraz podłączeń i możliwości ich bezpiecznego użytkowania przez czas wskazany w Ustawie -1 rok. Kontrolę przewodów kominowych przeprowadza przynajmniej dwuosobowy zespół pod kierunkiem osoby uprawnionej - mistrza kominiarskiego Zakres badania przy kontroli obejmuje: a) badanie drożności i szczelności przewodów kominowych, b) badanie prawidłowości podłączeń w tym: -ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub wę-glowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego, -stan techniczny drzwiczek rewizyjnych, -stan techniczny łączników, rur zapiecowych, -prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich po-wierzchni chłonnej), -czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawi-dłowej cyrkulacji powietrza w lokalu, -czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej, -prawidłowość podłączeń w lokalach (czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych). c) badanie prawidłowości ciągu kominowego: -siłę ciągu kominowego, przy pomocy stosownego urządzenia pomiarowego, -czy gwarantuje prawidłową pracę podłączonych do przewodów urządzeń. d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: -głowic kominowych, -ścian kominowych nad dachem i na strychu, -nasad kominowych, -prawidłowości wylotów przewodów, -prawidłowe umiejscowienie wylotów kominowych. e) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów komi-nowych w tym stanu technicznego: -włazów, drabin, ankrów itp., -ław kominiarskich. f) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeń-stwa mieszkańców: -czy są składowane materiały łatwopalne na strychach przez które przechodzą przewody. Kontrole kominiarskie wykonuje się zgodnie z Z przeprowadzonej kontroli należy wykonać rzut kominów z dachu z zaznaczeniem ro-dzaju przewodów, usytuowaniem względem ulicy, długością, rodzajem połączenia, z podaniem piętra i numeru lokalu - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Do rzutu należy dołączyć protokół - opinię z kontroli o stanie technicznym kanałów i wyszczególnieniem nieprawidłowości. 2) Czyszczenie przewodów. Czyszczenie polega na oczyszczeniu przewodów szczotkami kominiarskimi wraz z usunięciem i wywiezieniem wszelkich zanieczyszczeń. Czyszczenie kończy się wybieraniem sadzy z przewodu kominowego. Wybieranie sadzy ze spadu kominowego powinno być wykonane przy pomocy gracy do wybierania sadzy i niepalnego worka kominiarskiego. Po wybraniu sadzy należy ją wywieźć i zutylizować. Z przeprowadzonego czyszczenia należy sporządzić protokół. 3) Opinie kominiarskie. Opinie kominiarskie dla budynków ; lokali będą wydawane na pisemne zlecenie Zamawiającego. (Wydawanie opinii nie dotyczy opinii wydawanych obowiązkowo w ramach przeprowadzanych kontroli). Opinie te mogą być wydawane tylko na do-datkowe zlecenie Zamawiającego - w zależności od potrzeb. Opinie kominiarskie mogą obejmować również opiniowanie stanu technicznego przewodów kominowych na potrzeby Okręgowych Zakładów Gazowniczych wg bieżących potrzeb. 4) Kontrola przewodów kominowych z wykorzystaniem kamery. Kontrola przewodów kominowych z wykorzystaniem kamery obejmuje badanie drożności i szczelności przewodów kominowych. Po wykonanej kontroli należy przedstawić Zamawiającemu protokół - opinię z kon-troli o stanie technicznym kanałów i możliwości bezpiecznego użytkowania bada-nych kanałów. 2. Sposób wykonania prac: 1) Czyszczeniu podlegają przewody kominowe będące w eksploatacji i podłączone. Przewody nie podłączone nie podlegają czyszczeniu. 2) Czyszczenie przewodów kominowych wentylacyjnych jeden raz w roku. Czyszcze-nie to odbywa się w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych i wykonywane będzie przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nierucho-mości wykazem stanowiącym Załącznik Nr 7d do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wysta-wianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważ-nioną przez Zamawiającego. 3) Czyszczenie przewodów kominowych dla urządzeń na paliwo płynne lub gazowe (zwane dalej przewodami spalinowymi) wykonywane będzie 2 razy w roku przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym Załącznik Nr 7d do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kie-rownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zama-wiającego. Jedno czyszczenie wykonywane jest w trakcie rocznej kontroli przewo-dów kominowych. 4) Czyszczenie przewodów kominowych dla urządzeń na paliwo stałe (zwane dalej przewodami dymowymi) wykonywane będzie 4 razy w roku przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym Załącznik Nr 7d do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Jedno czyszczenie wykonywane jest w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych. 5) Wykonawca o terminie przeprowadzania kontroli powiadamia najemców z odpo-wiednim wyprzedzeniem poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do umowy, zawierającego dokładną informację o dniu i dacie kontroli - w co najmniej dwóch przedziałach czasowych oraz danych kontaktowych osób przeprowadzających kontrolę. 6) W przypadku braku możliwości przeprowadzenia przedmiotowej kontroli we wszyst-kich lokalach, Wykonawca jest zobowiązany wyznaczyć drugi termin oraz poinfor-mować o tym fakcie najemców poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia, zawierającego dokładną informację o dniu, dacie w co najmniej dwóch przedziałach czasowych (nietożsamych z pierwszym terminem), danych kontakto-wych osób przeprowadzających kontrolę, numery lokali w których kontrola zostanie przeprowadzona oraz prośba o indywidualne ustalenie terminu, w przypadku nie-możności udostępnienia lokalu w terminie przewidzianym w ogłoszeniu. 7) Po przeprowadzeniu kontroli w drugim terminie wykonawca, w razie potrzeby, spo-rządza zbiorczy raport poświadczający brak udostepnienia lokalu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do umowy, celem przedłożenia właściwej terytorialnie Administracji Nieruchomości. 8) Zamawiający w oparciu o w/w raport wyznacza użytkownikom lokali ostateczny trzeci termin przeprowadzenia kontroli przez Wykonawcę, który zobligowany jest go dotrzymać. 9) W przypadku braku dostępu do lokalu po trzech terminach przeprowadzanych kon-troli Zamawiający zleci wykonanie kontroli przewodów kominowych tego lokalu za pomocą kamery. 3. Zakres prac określają: -Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ (będzie stanowił Załącznik Nr 2 do umowy) -Wykaz adresowy budynków wraz z wykazem przewodów kominowych dla części 4 stanowiący Złącznik nr 7d do SIWZ (będzie stanowił Załącznik Nr 1 do umowy). 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. b) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budow-lanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technolo-gii, norm i warunków technicznych. c) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu tech-nicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. d) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wyko-nywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośni-ków energii, dopływu wody- z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjąt-kiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku wła-ściwego powiadomienia. e) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz za-pewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miej-sca wykonywania robót. f) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz komplek-sowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywo-zem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. g) przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych będących w eksploatacji zgod-nie z art. 62 ust. 1 pkt. C Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 34 Dz. U. Nr 109 poz. 719 z dnia 7 czerwca 2010 r. (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Admini-stracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowla-nych i terenów). h) przeprowadzenia czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z Rozporządze-niem MSWiA z dnia 07.06.2010.Dz.Ust. z 2010r nr 109 poz.719 w sprawie ochrony ppoż. § 34 ust.1. 5. Rozliczenie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2) Wykonawca na podstawie zleceń podpisanych przez lokatora, użytkownika albo admini-stratora oraz protokołów z okresowej kontroli stanu technicznego i z czyszczenia prze-wodów kominowych, zobowiązany jest wykonać miesięczne zestawienie, zawierające m.in. adres budynku, liczbę przewodów kominowych niezależnie od ich przeznaczenia oraz wyliczyć wartość robót na dany budynek. 3) Miesięczne zestawienie wraz z Protokołami z kontroli i czyszczenia oraz zleceniami, o których mowa w ust. 2, podpisane przez inspektora nadzoru i zatwierdzone przez kie-rownika Administracji Nieruchomości stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 4) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 15-go następnego miesiąca faktur wraz z prawidłowo sporządzoną dokumentacją rozliczeniową. Ceny jednostkowe netto na fakturach muszą być zaokrąglone w taki sposób, aby ich wartość nie przekraczała cen jednostkowych brutto z umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.31.54.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów okresowych, przeprowadzenie konserwacji i usunięcie nieprawidłowości w pracy urządzeń zamontowanych w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Świadczenie usługi okresowych przeglądów konserwacyjno-serwisowych instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach IAS w roku 2025
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Lubelskiego.
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Zachodniopomorskiego.
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Pomorskiego
więcej: Kontrola systemu wentylacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.