eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobibórusługi w zakresie podwozu i załadunku drewna na składnicy w Nadleśnictwie Sobibór w 2006 roku



Ogłoszenie z dnia 2006-01-04

POZYCJA 534

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sobibór: usługi w zakresie podwozu i załadunku drewna na składnicy w Nadleśnictwie Sobibór w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - reprezentujące Skarb Państwa - Nadleśnictwo Sobibór, do kontaktów: P. Mirosław Białobłocki, P. Lesław Puzyrewski, P. Franciszek Książek, Sobibór, 22-200 Sobibór, tel. 082 5719811, fax 082 5719840, e-mail: nadlesnictwo.sobibor@lublin.lasy.gov.pl, http://lublin.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie podwozu i załadunku drewna na składnicy w Nadleśnictwie Sobibór w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu podwozu drewna z lasu na składnicę oraz załadunku na wagony. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obszar Nadleśnictwa Sobibór. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 tys. euro. Zamówienie obejmuje swoim zakresem: wg załączników SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 25.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Oferta powinna być zabezpieczona wadium odpowiednio dla każdej części zamówienia: 1 część - 730,00 zł, 2 część - 730,00 zł, 3 część - 730,00 zł, 4 część - 770,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki finansowania: środki własne nadleśnictwa. Płatność przelewem. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 roku, 2. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. 3. Wykonali, w okresie ostatnich 3 lat (2003-2005), a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze i rozmiarze, nie mniejszej niż 100 tyś. zł każda, a jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane. 4. Wykonawca składający ofertę na składnicę drewna musi dysponować sprzętem oraz pracownikami umożliwiającymi dowóz i załadunek w okresie 48 godzin - 4 wagonów na każda część. 5. Wykonawca powinien znajdować siew sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania. W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie wykonawcy: 6. Ustanowią lidera, 7. Spełniają wymogi z pkt. 1, 2 i 4 każdy oddzielnie, 8. Spełniają pozostałe pkt.3 i 5 łącznie. Minimalne warunki określone w pkt. 3-5 odnoszą się do jednej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość tworzenia konsorcjum lub powierzenia podwykonawcom zadań z zakresu prac na składnicy. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentów wyspecyfikowanych w pkt.III.2. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust.1 pkt.1-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych - właścicieli, współwłaścicieli, oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych). 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 1-9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych, 2. Wykaz osób i przedmiotów, które będą wykonywać zamówienie, 3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń jakie posiada lub dysponuje Wykonawca, 4. Wykaz wykonanych wciągu ostatnich 3 lat usług - a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Uniważnienie przetargu nieograniczonego z powodu zaoferowania wyższej ceny wykonania usługi w stosunku do kwoty przeznaczonej przez nadleśnictwa na sfinansowanie zamówienia. Pilność wykonania prac. Konieczność zachowania płynności spedycji drewna ze składnicy w celu wywiązania się z zawartych już umów na sprzedaż drewna. Sprzedaż drewna powiązana jest z pozyskaniem drewna w lesie na które to usługi został już rozstrzygnięty przetarg publiczny. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 51860 z dnia 25.10.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2711/45/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.01.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie nadleśnictwa. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 08.01.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.01.2006, godzina 10:30, Nadleśnictwo Sobibór - świetlica.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi w zakresie podwozu i załadunku drewna na składnicy w nadleśnictwie Sobibór w roku 2006. 3) Zakres lub wartość: Podwóz z terenu całego nadleśnictwa na składnicę lub do wagonów i załadunek na wagony drewna w ilości 8 300 m sześc. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 25.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi w zakresie podwozu i załadunku drewna na składnicy w nadleśnictwie Sobibór w roku 2006. 3) Zakres lub wartość: Podwóz z terenu całego nadleśnictwa na składnicę lub do wagonów i załadunek na wagony drewna w ilości 8 300 m sześc. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 25.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi w zakresie podwozu i załadunku drewna na składnicy w nadleśnictwie Sobibór w roku 2006. 3) Zakres lub wartość: Podwóz z terenu całego nadleśnictwa na składnicę lub do wagonów i załadunek na wagony drewna w ilości 8 300 m sześc. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 25.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi w zakresie podwozu i załadunku drewna na składnicy w nadleśnictwie Sobibór w roku 2006. 3) Zakres lub wartość: Podwóz z terenu całego nadleśnictwa na składnicę lub do wagonów i załadunek na wagony drewna w ilości 8 658 m sześc. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 25.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.