Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-08
Pilchowice: Dzierżawa koncentratorów tlenu dla pacjentów szpitala w Pilchowicach, nr spr 20/ZP/2012
Numer ogłoszenia: 53520 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268219 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 331 99 03, faks 32 331 99 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa koncentratorów tlenu dla pacjentów szpitala w Pilchowicach, nr spr 20/ZP/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 62 sztuk koncentratorów tlenu o następujących parametrach: a) minimalny przepływ tlenu - od 0,5 do 5l/min., b) stężenie tlenu . >93% przy przepływie 2L/min c) poziom hałasu nie przekraczający 50db, d) wiek aparatu , 5 lat f) koncentratory powinny być wyposażone w uchwyt oraz kółka umożliwiające łatwe przenoszenie. 2. Przedmiot zamówienia powinien także: a) posiadać deklarację zgodności bądź świadectwo rejestracji, b) być oznakowany znakiem zgodności CE, c) posiadać wysoką jakość i spełnia funkcję do jakiej został przeznaczony, d) spełniać wymagania określone ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zmianami), 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także bezpłatny serwis koncentratorów w okresie dzierżawy, polegający na wykonywaniu czynności naprawczych i serwisowych (w tym wymianę filtra) w domach pacjentów znajdujących się na terenie powiatów: gliwickiego, zabrskiego, rybnickiego 4. W przypadku gdy usterka nie zostanie usunięta na miejscu Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia pacjentowi urządzenia zastępczego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AIR LIQUIDE Sante Sp. z o.o., ul. Miła 6B, 00-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94291,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90185,08
Oferta z najniższą ceną: 90185,08 / Oferta z najwyższą ceną: 91855,17
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.