eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HelDOSTAWA LEKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Hel: DOSTAWA LEKÓW
Numer ogłoszenia: 53525 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnia SP ZOZ, ul. Boczna 10, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757401, fax 058 6757402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.hel.cil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków w okresie dwunastu miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w pozycjach asortymentowych poszczególnych pakietów, w których Zamawiający posłużył się oznaczeniem producenta lub marką. 3. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych, w związku z tym zamówienie podzielono pięć pakietów od nr I do nr V. 4. Szczegółowy asortyment artykułów w poszczególnych pakietach przedstawiono w formularzu cenowym oferty stanowiącym załącznik A do SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dzielenia oferowanych pakietów na części ani wyłączania z danego pakietu określonych pozycji asortymentowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wprzedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wnoszenia przez Wykonawców wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 cytowanej ustawy. 2. Przedłożą Zamawiającemu koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat minimum dwóch dostaw oferowanych wyrobów medycznych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż zaoferowanej dla danej części zamówienia (pakietu) oraz przedłożą Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie 4. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły będące przedmiotem umowy posiadają świadectwo rejestracji dopuszczające do obrotu i atest zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych i nadzorze farmaceutycznym (Dz. U. z 2001 r., Nr 126, poz. 1381 z późn. zm.) 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz przedłożą Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI, SIWZ załączonych przez Wykonawców do ofert. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę niżej podanych oświadczeń, wykazów i dokumentów: 1. Formularz oferty, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Wykaz zrealizowanych dostaw leków (minimum dwóch) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu (oferowanego asortymentu), dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje) (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Projekt umowy wypełniony w części dotyczącej Wykonawcy i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ) 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.hel.cil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ 84-150 Hel, ul. Boczna 10. Dział zamówień publicznych..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 14:00, miejsce: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10, kancelaria szpitala, główny budynek szpitala, pierwsze piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki 305 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki 16 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki 4 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki 4 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.