Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-14
Świerczów: Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z montażem, stworzenie modułów informacyjnych platform e-usług i baz danych oraz szkolenia, w ramach projektu pn. Wdrożenie zaawansowanych e-usług publicznych w Gminie Świerczów
Numer ogłoszenia: 53526 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerczów , ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów, woj. opolskie, tel. 77 4196179, faks 77 4196184.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z montażem, stworzenie modułów informacyjnych platform e-usług i baz danych oraz szkolenia, w ramach projektu pn. Wdrożenie zaawansowanych e-usług publicznych w Gminie Świerczów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z montażem stworzenie modułów informacyjnych platform e-usług i baz danych oraz szkolenia w ramach projektu pn. Wdrożenie zaawansowanych e-usług publicznych w Gminie Świerczów Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie sprzętu z Oprogramowaniem systemowym i biurowym: - Serwer dla platformy e-learningowej z systemem operacyjnym 1 szt. - Stacje robocze z systemem operacyjnym 17szt., - Monitory LCD 17szt. - Urządzenie wielofunkcyjne 1szt. - MS Office min. 2010 / 2013 PL 20 szt. - Laptop 3szt, - Zestaw Hot-Spot - 1szt, - Infomat wraz z montażem - 1szt. Zestawienie e -usług - Stworzenie modułów do integracji systemu EOD z e-PUAP - Stworzenie e-Urzędu jako modułu strony internetowej Gminy - Stworzenie 10 e-formularzy spraw , - Stworzenie platformy e-learningowej, - utworzenie punktu HotSpot, - stworzenie serwisu kulturalnego Gminy, - stworzenie modułu powiadomień e-Centrum, - Udźwiękowienie strony internetowej i BIP, - Szkolenia: eFormularze - problematyka, tworzenie, edycja, eFormularze - lokalne repozytorium danych, przygotowanie dokumentu dla ePUAP, ePUAP - moduł dla EOD, odbieranie pism, przebieg pism elektronicznych, odsyłanie pism na platformę ePUAP, e-Learning, administracja, dodawanie kursów, moderacja, Serwis kulturalny, administrowanie, moderowanie, konserwacja systemu, Obsługa e-Centrum, e-Urząd, administracja systemem, konserwacja, Infomat, zabezpieczenie oraz usuwanie awarii programowych Jeśli podczas realizacji przedmiotu zamówienia zaistnieje potrzeba zmiany systemu zarządzania treścią strony internetowej lub BIP. Zamawiający wymaga żeby Wykonawca dokonał przeniesienia do nowego systemu całej zawartości merytorycznej serwisów od obecnego operatora we własnym zakresie. Zamawiający uzna za poprawne wykonanie wyżej wymienionych dostaw i usług podpisując protokoły odbioru wyżej wymienionych elementów składających się na cały przedmiot zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w Opisie Przedmiotu Zamówienia służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80.42.00.00 - Usługi e-learning 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizacje przedmiotowego zamówienia, wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z montażem o wartości minimum 40 tys. netto zł. Celem potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia, (gdy dołączone dokumenty potwierdzają wymogi Zamawiającego) - nie spełnia, (gdy - z zastrzeżeniem Zapisów art. 26 ust. 3 u.P.z.P. - dołączone do oferty dokumenty nie potwierdzają spełniania Warunków lub brak jest tych dokumentów). b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizacje przedmiotowego Zamówienia, wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również Wykonują) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres Prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) dwie usługi polegające na integracji systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD) z EPUAP . Integracje musza być działające udokumentowane odpowiednimi referencjami. b) jedna usługa polegająca na stworzeniu strony internetowej dla podmiotu administracji publicznej w formie CMS Celem potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia, (gdy dołączone dokumenty potwierdzają wymogi Zamawiającego) - nie spełnia, (gdy - z zastrzeżeniem Zapisów art. 26 ust. 3 u.P.z.P. - dołączone do oferty dokumenty nie potwierdzają spełniania Warunków lub brak jest tych dokumentów).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia, dysponowali następującymi osobami w trakcie realizacji zamówienia: a) trener 1 - jedna osoba posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu w szkolenia z zakresu EOD oraz ePUAP działający w środowisku EOD w ilości godzin zegarowych min. 30 dla min. 30 osób b) trener 2 - jedna osoba posiadająca doświadczenie przeprowadzeniu w szkolenia z zakresu budowy aplikacji www oraz ich zarządzania (w tym CMS) w ilości godzin zegarowych min. 20 dla min. 10 osób Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji trenerów 1 i 2 przez jedna osobę pod warunkiem spełnienia warunków dla obu trenerów. Wskazane powyżej osoby musza posiadać biegła znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości jeżyka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach miedzy Zamawiającym a Wykonawca, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. Celem potwierdzenia wymaganego warunku Wykonawcy muszą złożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokumenty sporządzone w jeżyku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na jeżyk polski. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: Spełnia, (gdy dołączone dokumenty potwierdzają wymogi Zamawiającego) - nie spełnia, (gdy - z zastrzeleniem zapisów art. 26 ust. 3 u.P.z.P. - dołączone do oferty dokumenty nie Potwierdzają spełniania warunków lub brak jest tych dokumentów).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swierczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Świerczowie, ul. Brzeska 48, pok. nr 6. Formularz jest bezpłatny...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Świerczowie, ul. Brzeska 48, pokój nr2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚWIERCZÓW
- "Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GCKiB w Świerczowie, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w ilości 77 000 l"
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Świerczów"
więcej: przetargi ŚWIERCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.