To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-24
Płock: Dostawa artykułów papierniczo - biurowych
Numer ogłoszenia: 535390 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 487730 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Misto PŁock.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczo - biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczo - biurowych środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów papierniczo - biurowych, którym dostarczane będą do siedziby zamawiającego. Szczegółowy wykaz artykułów papierniczo - biurowych jest określony w załączniku nr 8 ( ilość pozycji 134) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały biurowe wskazane w załączniku nr 8 jakościowo równoważne. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych (w przypadku tuszy/tonerów wydajność, pojemność, jakość wydruku), kompatybilnych ze sprzętem do którego jest zamawiany ( drukarką, kserokopiarką, urządzeniem wielofunkcyjnym), lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego tuszów/tonerów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek,kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego gdy ich uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego ( włączając w to wymianę głowicy ) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego. Naprawa drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki,kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia Wykonawcy konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawa poniesie Wykonawca. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach informację umożliwiającą identyfikację produktu, producenta. Zamawiający wymaga , aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE WIPPOL PIOTR KUCHARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE WIPPOL PIOTR KUCHARCZYK
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe WIPPOL Piotr Kucharczyk, ul. Kwiatka 37, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69398,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64571,13
Oferta z najniższą ceną: 64571,13 / Oferta z najwyższą ceną: 68492,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Świadczenie usługi Security Operation Center (SOC) dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Przygotowanie 50 operatów szacunkowych lub opinii określających wartość nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowanej infrastruktury.
- ZAMÓWIENIE KOCYKÓW W RAMACH AKCJI "WITAJ W PŁOCKU"
- Sukcesywne wykonywanie druków i formularzy urzędowych oraz opakowań bezkwasowych na potrzeby UMP w 2025 roku.
- "Rewaloryzacja zabytkowego młyna mechanicznego w Baboszewie na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w Płocku - etap- I dokumentacja"
- Dostawa koncentratów do hemodializy, roztworów do hemofiltracji i płynów substytucyjnych
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów do pracy oraz zajęć w ramach projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Dostawa artykułów papierniczych i biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- "Dostawa artykułów biurowych i baterii"
- PN 3/03/2025 - artykuły biurowe i tonery
- Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych" z podziałem na części
- Dostawa papieru i galanterii biurowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.