eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługa druku wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Łódź: Usługa druku wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 53540 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40246 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2547408, centrala 2547598, faks 42 2547418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi drukarskie wraz z dostawą polegające na: Część 1 - Druku plakatów i innych druków wraz z dostawą na potrzeby Aka-demii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 1 postępowania opisany został w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ. Część 2 - Druku indeksów Akademii Młodego Artysty wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 2 postępowania opisany został w załączniku nr 1B do niniejszej SIWZ oraz załączniku nr 2 - projekt indeksu. 1. Wykonawca w zakresie każdej z części postępowania zobowiązany jest każdorazowo po otrzymaniu pisemnego zlecenia do drukowania (przesłanego faksem lub e-mailem) do osobistego odbioru w siedzibie Zamawiającego projektu dotyczącego konkretnego druku, wskazanego odpowiednio w załączniku nr 1A lub/i w załączniku nr 1B do niniejszej SIWZ. 2. Projekty w zakresie części 1 oraz 2 do składu/druku będą przekazywane Wykonawcy w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub innym nośniku - każdorazowo w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zawiadamia Wykonawcę faksem lub e-mailem o zleceniu i terminie odbioru zlecenia i materiałów w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie uzgodnienia odnośnie realizacji zamówienia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca w zakresie każdej części postępowania zobowiązany jest do dostawy wydruków próbnych do siedziby Zamawiającego, do konsultacji z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego oraz do dostawy wykonanych druków finalnych po akceptacji wydruków próbnych do siedziby Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi. Koszty wydruków próbnych, dostawa wydruków próbnych, dojazd po odbiór projektu, dojazd na konsultacje, koszty wydruków finalnych i ich dostawa oraz wszelkie inne koszty związane z wymienionymi czynnościami ponosi Wykonawca. 4. Do czasu wykonania druku finalnego wliczony jest czas przygotowania przez Wykonawcę wydruków próbnych, czas potrzebny Zamawiającemu do dokonania akceptacji bądź korekty wydruków próbnych, a także czas potrzebny dla doręczenia wykonanych zamówień Zamawiającemu w jego siedzibie. Zamawiający dokona akceptacji bądź korekty wydruków próbnych niezwłocznie. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na swój koszt i ryzyko wydruków próbnych projektu otrzymanego od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt i ryzyko dostarczyć do siedziby Zamawiającego wydruki próbne - materiały do korekty i odebrać je po zawiadomieniu o dokonanej korekcie lub akceptacji. Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji z osobą upoważnioną. 6. Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie w związku z aktualnym zapotrzebowaniem Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia (przesłanego przez Zamawiającego za pośrednictwem faksu bądź e-mailem) obejmującego wykonanie konkretnego druku z zastrzeżeniem, iż usługa finalnie ma być wykonana w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie (nie dłuższym niż 7 dni od momentu przekazania zlecenia dla części 1 i nie dłuższym niż 5 dni od momentu zawarcia umowy dla części 2). 7. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do wykonania kopii zamówienia w formie elektronicznej na CD ROM lub DVD w formacie PDF.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Druk plakatów i innych druków wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oficyna Wydawnicza TERCJA Marek Milczarski, ul. Brzezińska 1/3, 91-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6438,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7119,24

  • Oferta z najniższą ceną: 7119,24 / Oferta z najwyższą ceną: 10496,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Druk indeksów Akademii Młodego Artysty wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oficyna Wydawnicza TERCJA Marek Milczarski, ul. Brzezińska 1/3, 92-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 279,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 344,40

  • Oferta z najniższą ceną: 344,40 / Oferta z najwyższą ceną: 344,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.