eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 7.364.000 PLN przeznaczonego na restrukturyzację finansową Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym



Ogłoszenie z dnia 2005-10-12

POZYCJA 53540

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łomianki: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 7.364.000 PLN przeznaczonego na restrukturyzację finansową Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, do kontaktów: Anna Grażyna Małecka - dyrektor, ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, tel. 22 7513092, fax 22 7512707, e-mail: dziekanowlesny@o2.pl, www.szpital-dziekanow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 66. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 7.364.000 PLN przeznaczonego na restrukturyzację finansową Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 7.364.000 PLN przeznaczonego na restrukturyzację finansową Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym 1. Okres kredytowania 10 lat. 2. Sposób spłaty kredytu: 2.1 spłata kredytu nastąpi w 120 ratach miesięcznych, 2.2 okres karencji w spłatach rat kapitałowych do 36 miesięcy, okres karencji w spłatach odsetek do 24 miesięcy 2.3 spłata kredytu w 119 równych ratach miesięcznych po 61 366,67 zł, ostatnia rata spłaty kapitału (120) wyniesie 61 366,27 zł. 3. Oprocentowanie kredytu liczone będzie wg zmiennej stopy procentowej WIBOR 1M (dla depozytów jednomiesięcznych), obowiązującej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem każdego okresu odsetkowego, powiększonej o marżę własną banku nie większą niż 2 p.p. 4. Łączna wysokość opłat za rozpatrzenie wniosku, prowizji przygotowawczej oraz innych prowizji i opłat związanych z uruchomieniem kredytu nie może być wyższa niż 0,5% kwoty kredytu. 5. Zamawiający nie dopuszcza stosowania innych prowizji i opłat, jako że stanowią one część ceny kredytu. 6. Wartość zamówienia może ulec zwiększeniu ze względu na ewentualny wzrost stawki WIBOR 1M w 10 letnim okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Uruchamianie kredytu będzie następowało w kwotach, w wysokościach i terminach wskazanych przez Zamawiającego. Uruchomienie wypłat nastąpi w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy kredytowej. Dopuszcza się uruchomienie kredytu w formie jednorazowej transzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany waluty w okresie kredytowania bez dodatkowych opłat, który to warunek zostanie umieszczony w umowie kredytowej. 9. Odsetki będą płatne z dołu w okresach miesięcznych, liczone od faktycznego zadłużenia. 10. Termin spłaty rat kapitałowych i odsetek ustala się na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego (okresu odsetkowego). Za spłatę raty kredytu rozumie się datę wypływu środków z rachunku Zamawiającego. 11. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 360 dni w roku. 12. Wcześniejsza spłata kredytu lub części kredytu nie będzie powodowała naliczenia i pobierania prowizji przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca zostanie o niej zawiadomiony pisemnie na 30 dni przed wpływem środków na jego rachunek . 13. W przypadku opóźnienia spłaty kredytu Wykonawca naliczał będzie odsetki za zwłokę w wysokości odsetek ustawowych. 14. Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu wraz z odsetkami stanowiło będzie poręczenie kredytu przez Samorząd Województwa Mazowieckiego, udzielone po wyłonieniu kredytodawcy i podpisaniu z nim wstępnej umowy kredytowej. 15. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty projekt umowy z uwzględnieniem istotnych postanowień umowy Zamawiającego zawartych w załączniku nr 2 do SIWZ. 16. Nie przewiduje się innych elementów oferty mogących wpłynąć na koszty obsługi kredytu. 17. Rozliczenia będą dokonywane w PLN. Dopuszcza się jednak przewalutowanie w okresie kredytowania za pisemną zgodą obu stron, bez ponoszenia przez Zamawiajającego dodatkowych kosztów z tego tytułu. 18. Zamawiający, korzystając ze swojego uprawnienia wynikającego z przepisów art. 36 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy z siedzibą w Dziekanowie Leśnym, ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 120;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający wymamga wniesienia wadiu w kwocie 15 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 4. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy z dnia 20.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 20.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Oświadczenie do postępowania z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 3 do SIWZ w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie zachodzą względem niego przesłanki wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale VIIIB SIWZ. Dla Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale VIIIC SIWZ. Inne dokumenty: a) Dowód wniesienia wadium. b) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. c) Projekt umowy, zawierający wszystkie istotne dla Zamawiającego postanowienia umowne zawarte w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe za rok 2004, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów za rok 2004 określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności. Załączone sprawozdanie musi składać się z: - bilansu, - rachunku zysku i strat, - informacji dodatkowej, obejmującej wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZ 28/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.11.2005, cena - 25 PLN. Warunki i sposób płatności: Dokumenty przetargowe można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój 102), otrzymać (na podstawie pisemnie złożonego wniosku) za zaliczeniem pocztowym lub mailem. Płatne w kasie Zamawiającego lub przelewem na podstawie wystawionej przez Zamawiającego faktury. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Oferenci Komisja Przetargowa w składzie: Danuta Spiżewska Elżbieta Gryszpanowicz Ewa Ostrowska Joanna Chróścicka-Kucharzyk Anna Sokólska Katarzyna Tarka Małgorzata Szczepanik. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.11.2005, godzina 10:30, Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy z siedzibą w Dziekanowie Leśnym, ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, Sala konferencyjna II p. (wejście główne).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.