Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-04-09
Og³oszenie nr 535507-N-2019 z dnia 2019-04-09 r.
Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 351 przy ul. Warcha³owskiego 4 w Warszawie - Etap I
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny
15259640000000, ul.
al. Komisji Edukacji Narodowej
61
,
02-777
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 443 71 01, e-mail
zam_publ@ursynow.pl, faks
22 443 71 02.
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.ursynow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ursynow.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna byæ sporz±dzona, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnej (rêcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), pismem czytelnym.
Adres:
Ofertê nale¿y przes³aæ na adres Zamawiaj±cego: Urz±d Miasta Sto³ecznego Warszawy Urz±d Dzielnicy Ursynów Al. KEN 61, 02-777 Warszawa lub z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego przy Al. KEN 61 w Wydziale Obs³ugi Mieszkañców na parterze, stanowiska od 1 do 5.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 351 przy ul. Warcha³owskiego 4 w Warszawie - Etap I
Numer referencyjny:
KZP-XII-WZP.271.32.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont placu zabaw w Przedszkolu nr 351 przy ul. Warcha³owskiego 4 w Warszawie, obejmuj±cy I etap prac remontowych za³±czonej dokumentacji projektowej. Przewiduje siê kontynuacjê robót w kolejnych latach. Zakres robót obejmuje: * Demonta¿ elementów ma³ej architektury, * Rozbiórka obrze¿y nawierzchni piaskowej, * Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw, * Naprawa pozostawionych urz±dzeñ zabawowych, * Monta¿ nowych urz±dzeñ zabawowych i inne elementy ma³ej architektury, * Prace porz±dkowe i rekultywacja trawników, * Wykonanie innych robót okre¶lonych w dokumentacji projektowej, oraz niezbêdnych do osi±gniêcia w³a¶ciwego efektu rzeczowego. Wszystkie roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Zakres robót obejmuje prace jedynie z etapu nr 1 za³±czonego projektu. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia 1) Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu stosuje klauzulê spo³eczn± na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U.2018, poz. 1986 ze zm.). 2) Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia, ¿e czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez ca³y okres wykonywania przedmiotu umowy, bêd± wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê. 3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spe³niony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracê nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych ju¿ osób, wykonuj±cych roboty budowalne polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni bezpiecznych, demonta¿u i monta¿u urz±dzeñ zabawowych. 4) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej, uprawnia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y okre¶lone we wzorze umowy. 5) Roboty budowlane winny byæ prowadzone bez zbêdnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniej±ce wyposa¿enie nale¿y zabezpieczyæ a w przypadku uszkodzenia odtworzyæ. 6) Realizacja robót winna byæ tak prowadzona, by nie naruszyæ rosn±cych na placu zabaw drzew i krzewów. W przypadku obawy o ich dobrostan, drzewa nale¿y zabezpieczyæ zgodnie ze standardami prowadzenia robót na terenach zadrzewionych. 7) Wykonawca przed podpisaniem umowy winien dostarczyæ Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy na kwotê nie wy¿sz± ni¿ okre¶lon± w formularzu ofertowym. 8) Szczegó³owy zakres Przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. UWAGA 1) Zamawiaj±cy dopuszcza uwzglêdnienie w ofercie, a nastêpnie zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych polegaj±cych na zastosowaniu innych materia³ów i urz±dzeñ ni¿ podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone w tej dokumentacji. 2) Wszelkie u¿yte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia nale¿y traktowaæ jako informacjê u¶ci¶laj±c±. 3) Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana zosta³a nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp. Zamawiaj±cy wymaga, aby traktowaæ takie wskazanie jako przyk³adowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materia³ów, urz±dzeñ, itp. równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ wskazane. 4) Zamawiaj±cy anuluje wszelkie nazwy producenta itp. je¿eli wystêpuj± w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie s± one obowi±zuj±ce dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy w³asne nie maj± na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a maj± jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych Zamawiaj±cego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la ww. tre¶æ stanowi±ca za³±cznik nr 1 do wzoru umowy oraz: ? wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SIWZ ? Projekt remontu placu zabaw - za³±cznik nr 8a do SIWZ, stanowi±cy równocze¶nie za³±cznik nr 2 do wzoru umowy; ? Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - za³±cznik nr 8b do SIWZ, stanowi±ca równocze¶nie za³±cznik nr 3 do wzoru umowy; ? Przedmiar robót - za³±cznik nr 8c do SIWZ, ? Materia³y informacyjne - za³±cznik nr 8d do SIWZ stanowi±ce równocze¶nie za³±cznik nr 5 do wzoru umowy;
II.5) G³ówny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 276720,83
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówieñ publicznych o ³±cznej warto¶ci do kwoty 130 000,00 z³ netto i polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych obejmuj±cych zamówienie podstawowe i polegaj±ce w szczególno¶ci na remoncie placu zabaw wraz z robotami towarzysz±cymi. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, ¿e Zamawiaj±cy bêdzie posiada³ niezbêdne ¶rodki finansowe i zamówienie bêdzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-07-15 lub zakoñczenia: 2019-08-23
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-07-15 | 2019-08-23 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna Wykonawców, którzy wyka¿±, ¿e:
1)w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykonali^1 (tj. zakoñczyli) co najmniej jedn± robotê budowlan±, której zakres obejmowa³ min. wykonanie remontu, budowy lub przebudowy placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej o warto¶ci remontu, budowy lub przebudowy placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej nie mniejszej ni¿ 150 000 z³ brutto.
UWAGA!
^1 Za wykonan± robotê Zamawiaj±cy uzna tak± robotê, której przedmiot zosta³ odebrany przez Zamawiaj±cego jako wykonany w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczony.
2)dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególno¶ci co najmniej jedn± osob± wyznaczon± do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z pó¼n. zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt. 9.2 SIWZ:
a)wykaz robót budowlanych (zgodny z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
b)wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodny z Za³±cznikiem nr 7 do SIWZ.
Uwaga!
Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Oferta powinna sk³adaæ siê z: a) wype³nionego Formularza oferty - wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 1 do SIWZ; b) orygina³u potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿nej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 13.2 lit. od b) do e) SIWZ, c) aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia Wykonawcy stanowi±cego wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± we wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia Wykonawcy, stanowi±cego wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± we wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pe³nomocnictwa) - je¿eli oferta, w tym wszelkie o¶wiadczenia i dokumenty - zostan± podpisane przez osobê albo osoby dzia³aj±ce na podstawie pe³nomocnictwa. Je¿eli osoba/osoby podpisuj±ca ofertê dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa, to pe³nomocnictwo to musi obejmowaæ uprawnienie do podpisania oferty. Pe³nomocnictwo musi zostaæ z³o¿one wraz z ofert± w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. f) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: * zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; * sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; * zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; * czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz± - o ile powy¿sze informacje nie wynikaj± z dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1) lit. f) SIWZ Uwaga! Informacjê o podmiotach, na zdolno¶ciach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy nale¿y zawrzeæ w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 2.Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przeka¿e Zamawiaj±cemu (bez wezwania) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿onym o¶wiadczeniem, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 3.Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny sk³ada dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzglêdnieniem, aby dokumenty z³o¿one wraz z ofert± potwierdza³y, i¿ oferta zosta³a podpisana przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania Wykonawcy. 4.Oferta wspólna: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania: 1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Orygina³ pe³nomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± osobno). 5) O¶wiadczenia, wykazy lub formularze sporz±dzone na za³±czonych do SIWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisuj±c w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 6) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ ka¿dy z uczestników oferty wspólnej sk³ada indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotycz±ce Wykonawcy (cz³onka konsorcjum) musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez tego Wykonawcê, którego one dotycz± lub przez pe³nomocnika. 8) Pozosta³e kopie dokumentów, inne ni¿ wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Pe³nomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w formularzu oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 5 500,00 z³otych (piêæ tysiêcy piêæset z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W odniesieniu do art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ tj.: 1) § 2 ust. 3 wzoru umowy "3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego oraz Kierownika Budowy niemo¿no¶ci prowadzenia robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, termin okre¶lony w ust. 1 niniejszego paragrafu przesuwa siê o czas trwania wymienionych przyczyn, o ile przerwy te s± udokumentowane pismem dostarczonym do siedziby Zamawiaj±cego i zatwierdzonym przez Zamawiaj±cego, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony" 2) § 14 wzoru umowy "1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) w przypadku braku mo¿liwo¶ci uzyskania wymaganych uzgodnieñ, decyzji w terminie umownym z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez Wykonawcê nale¿ytej staranno¶ci, z zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy pozostaje bez zmian, 2) gdy wyst±pi± udokumentowane informacj± s³u¿by meteorologicznej lub protoko³em potwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiaj±cego niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót okre¶lone w technologii realizacji prac okre¶lonej normami, instrukcj± producenta lub innymi przepisami, powoduj±ce konieczno¶æ wstrzymania robót wymagaj±cych konkretnych warunków atmosferycznych: a) opadów deszczu, ¶niegu lub wyst±pienia mg³y - o udokumentowany czas wystêpowania zjawiska atmosferycznego, b) silnego wiatru o prêdko¶ci powy¿ej 10 m/s - o udokumentowany czas wystêpowania zjawiska atmosferycznego, c) temperatury powietrza poni¿ej 5°C - o udokumentowany czas wystêpowania zjawiska atmosferycznego, d) wilgotno¶ci powietrza powy¿ej 80% - o udokumentowany czas wystêpowania zjawiska atmosferycznego, 3) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania Przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê Przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 4) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 5) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, 6) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie zmiany wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy okre¶lonego w § 7 ust. 1: 1) w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych nieobjêtych zamówieniem podstawowym, niezbêdnych do jego prawid³owego wykonania, niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia, 2) w przypadku wyst±pienia robót zamiennych, z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu umowy, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; aktualizacji materia³ów/urz±dzeñ których u¿ycie przewidziano przy realizacji przedmiotu umowy z uwagi na zmianê technologiczn±; zaprzestania produkcji materia³ów/urz±dzeñ, których u¿ycie przewidziano przy realizacji Przedmiotu umowy; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji Przedmiotu umowy. Dopuszczalne s± roboty zamienne w zakresie materia³ów na materia³y, spe³niaj±ce parametry techniczne lub o wy¿szych parametrach ni¿ okre¶lone w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, 3) w przypadku, gdy wykonanie czê¶ci umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, 4) w przypadku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z wykonania czê¶ci umowy, 2. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na podstawie ust.1. lub zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej umowie, zobowi±zany jest do przekazania Koordynatorowi robót wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. 3. Wniosek, o którym mowa w ust. 3. powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. 4. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3., wszelkich innych dokumentów wymaganych Umow± i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany. 5. Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia ¿±dania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Koordynatora robót. 6. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 3. Koordynator robót jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadno¶ci, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 6. i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bie¿±cej uzasadniaj±cej ¿±danie zmiany. 7. Wykonawca jest zobowi±zany do okazania do wgl±du Koordynatorowi robót dokumentacji, o której mowa w ust. 6. i przed³o¿enia na ¿±danie Koordynatorowi robót jej kopii. 8. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3., Koordynator robót zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonego ¿±dania zmiany Umowy, i przekazania go Zamawiaj±cemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji ¿±dania zmiany. 9. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania ¿±dania zmiany, zaopiniowanego przez Koordynatora robót, Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 10. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osoby o której mowa § 6 ust. 2 umowy odpowiedzialnej po stronie Wykonawcy za kierowanie pracami stanowi±cymi przedmiot umowy posiadaj±cej uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w szczególno¶ci z przyczyn losowych (np. choroba, ¶mieræ itp.) lub np. z powodu rozwi±zania stosunku pracy z Wykonawc± z zastrze¿eniem, ¿e Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu, ¿e nowo wskazana osoba spe³nia wymagania zawarte w SIWZ. Zmiana osoby o której mowa w § 6 ust. 2 Umowy stanowi zmianê umowy i wymaga aneksu. 11. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który maj± byæ dokonane przelewy z tytu³u realizacji niniejszej umowy. 12. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany Podwykonawców. Ka¿da zmiana Podwykonawcy musi byæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-04-24, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
- Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: - w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia: ? Monika Komorowska - inspektor w Wydziale Infrastruktury dla Dzielnicy Ursynów, tel. 22/ 443-73-16 - w zakresie dotycz±cym zagadnieñ formalno-prawnych: ? Joanna Gawlik - Naczelnik Wydzia³u Zamówieñ Publicznych dla Dzielnicy Ursynów, tel. 22/443-73-31 e-mail: zam_publ@ursynow.pl - Otwarcie ofert nast±pi w dniu 24.04.2019 r. o godz. 14:00 w siedzibie Zamawiaj±cego przy Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 444 - IV piêtro. - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie przepisów prawa: W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych "RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych. Poni¿sze zasady stosuje siê pocz±wszy od 25 maja 2018 roku. 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa. 2. Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Urzedu m.st. Warszawy, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie m.st. Warszawy za pomoc± adresu iod@um.warszawa.pl. 3. Administrator danych osobowych - Prezydent m.st. Warszawy - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, tj. w szczególno¶ci ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych; 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Urzêdzie m.st. Warszawy, tj. przeprowadzenia postêpowania o zamówienie publiczne i zawarcie umowy o zamówienie publiczne; 5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu/celach, o których mowa w pkt 4, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: a) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa; b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z m.st. Warszaw± przetwarzaj± dane osobowe dla których Administratorem jest Prezydent m.st. Warszawy. 6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat; tj. okres niezbêdny do realizacji celu/celów okre¶lonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci ze wzglêdu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badañ naukowych lub historycznych lub cele statystyczne. 7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: a) prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b) prawo do ¿±dania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku, gdy dane s± nieprawid³owe lub niekompletne; c) prawo do ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy: ? dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane, ? dane osobowe przetwarzane s± niezgodnie z prawem, ? dane osobowe musz± byæ usuniête w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa; d) prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy: ? osoba, której dane dotycz± kwestionuje prawid³owo¶æ danych osobowych, ? przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotycz±, sprzeciwia siê usuniêciu danych, ¿±daj±c w zamian ich ograniczenia, ? Administrator nie potrzebuje ju¿ danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotycz±, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeñ, ? osoba, której dane dotycz±, wnios³a sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora s± nadrzêdne wobec podstawy sprzeciwu; e) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki: ? zaistniej± przyczyny zwi±zane z Pani/Pana szczególn± sytuacj±, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej przez Administratora, ? przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi lub jest niezbêdne do celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronê trzeci±, z wyj±tkiem sytuacji, w których nadrzêdny charakter wobec tych interesów maj± interesy lub podstawowe prawa i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, wymagaj±ce ochrony danych osobowych, w szczególno¶ci gdy osoba, której dane dotycz± jest dzieckiem; f) ze wzglêdu na fakt, i¿ jedyn± przes³ank± przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych. 8. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzêdzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych. 9. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. 10. Pani/Pana dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦WIADCZENIE US£UG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKO£Y BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIÊCY
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na eventach i zjazdach programów Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej (w wiêkszo¶ci poza budynkiem Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowo¶ci Nowa Wie¶ na terenie gminy Micha³owice." - nr postêpowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji ¶wietlnej na skrzy¿owaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postêpowania 068/25
- Wewnêtrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywn± dostaw± artyku³ów biurowych i papieru biurowego (numer postêpowania UD-IX-ZP-12-2025)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej wraz z infrastruktur± towarzysz±c± w Sura¿u
- Budowa budynku na potrzeby przedszkola i ¿³obka na terenie gminy Oroñsko
- Budowa integracyjnego, ogólnodostêpnego placu zabaw zlokalizowanego na terenie Ogródka Jordanowskiego przy ul. Ró¿añskiej w Ostrowi Mazowieckiej
- Budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym ul. Sportowa 4 w Gielniowie
- Zagospodarowanie terenu i budowa placu zabaw w Radkowie
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Ró¿yckiego w Kielcach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.