Ogłoszenie z dnia 2005-10-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: kompleksowe ubezpieczenie majątku Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., do kontaktów: p.Barbara Sakowska, ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8362317, 6322533, fax 022 8364916, e-mail: wzmpo@poczta.internetdst.pl, www.mpo.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe ubezpieczenie majątku Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Ubezpieczenie majątku Zamawiającego w zakresie: 1)Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, 2)Ubezpieczenie gotówki od rabunku w transporcie, 3)Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4)Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników, 5)Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej , 6)Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, 7)Ubezpieczenie autocasco, 8)Ubezpieczenie Assistance. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 7000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający będzie opłacał składkę ubezpieczeniową w czterech ratach (kwartalnie). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Grupa Wykonawców może wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia - konsorcjum (koasekuracja). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełniają wymagania określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3)oświadczą, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, 4)nie są w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych lub krótkoterminowego planu wypłacalności oraz posiadają zdolność realizacji zamówienia mierzoną wskaźnikiem pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi. Wskaźnik ten na dzień 30 września 2005 roku nie może być niższy niż 100%. 5)posiadają na terenie Warszawy co najmniej jedną placówkę obsługująca pełną likwidację szkód w zakresie wszystkich ryzyk ubezpieczeniowych przedstawionych w Programie Ubezpieczeniowym 6)posiadają zezwolenie wydane przez Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, 7)załączą ogólne warunki ubezpieczenia i klauzule dodatkowe, spełniające minimalne wymagania Zamawiającego, które będą miały zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeń. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1). Dokumenty określone w § 1 ust. 1, 4, 5, 6 oraz zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2). Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wydane przez Ministra Finansów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)Oświadczenie o posiadaniu zdolności realizacji zamówienia mierzoną wskaźnikiem pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, poświadczone przez KNUiFE. 2)Informacja o jednostkach Wykonawcy obsługujących pełną likwidację szkód. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 23.05.2003 o działalności ubezpieczeniowej. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WP/Z/37/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.11.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Na konto o nr 32 11 40 1010 0000 3848 6000 1001 (przed pobraniem SIWZ). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa i upoważnieni przedstawiciele Wykonawców. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.11.2005, godzina 12:15, Siedziba Zamawiającego: 01-161 Warszawa, ul. Obozowa 43.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego JTBS"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Zbuczyn wraz z jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury oraz jednostkami pomocniczymi
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU CHOJNICKIEGO"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Miasta Brodnicy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Żagańskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.