eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikWymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych i przedszkolnych miasta Rybnika.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Rybnik: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych i przedszkolnych miasta Rybnika.
Numer ogłoszenia: 53552 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, fax 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych i przedszkolnych miasta Rybnika..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych i przedszkolnych miasta Rybnika z podziałem na zadania.Opis przedmiotu zamówienia stanowią:- SIWZ,- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,- przedmiary robót,- rysunki stolarki z podaniem ilości, wymiarów i podziałów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1: 6.000,00 zł Zadanie nr 2: 7.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;- nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, każde o wartości minimum 50.000,00 zł brutto.Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2,3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4) - załącznik nr 3,4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat zamówień - załącznik nr 4,5) dokumenty potwierdzające, że wymienione zamówienia zostały zrealizowane z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Chrobrego 2, pok. 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Chrobrego 2, pok. 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych i przedszkolnych miasta Rybnika..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych i przedszkolnych miasta Rybnika: a) Przedszkole nr 12; ul. Zebrzydowicka 182.b) Przedszkole nr 25; ul. Weroniki 8.c) Przedszkole nr 36; ul. Winklera 8.d) Przedszkole nr 41; ul. Chabrowa 11.e) Przedszkole nr 43; ul. Broniewskiego 26.f) Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych; ul. św. Józefa 30.g) Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych; ul. Raciborska 260.h) Ośrodek Pracy Pozaszkolnej Przygoda; Szkolna.i) Szkoła Podstawowa nr 2; ul. Wodzisławska 46..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.14-6, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych i przedszkolnych miasta Rybnika..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkoła Podstawowa nr 6; ul. Wodzisławska 123.b) Szkoła Podstawowa nr 11; ul. Hibnera 25.c) Szkoła Podstawowa nr 12; ul. Buhla 3.d) Szkoła Podstawowa nr 21; ul. Niedobczycka 191.e) Szkoła Podstawowa nr 24; ul. L. Staffa 42a.f) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2; ul. G. Morcinka 14.g) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2; ul. Rymera 24.h) Gimnazjum nr 11; ul. Górnośląska 108.i) Gimnazjum nr 12; ul. Sportowa 52.j) Gimnazjum nr 13; ul. Kręta 20..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.14-6, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.