eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinGU.DAP.272.7.2013 dostawy materiałów biurowych, papierniczych oraz tuszy i tonerów w 2014 r. na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-24

Lublin: GU.DAP.272.7.2013 dostawy materiałów biurowych, papierniczych oraz tuszy i tonerów w 2014 r. na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 535552 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 502812 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Biuro Geodezji w Lublinie, ul. Uniwersytecka 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5328352, faks 81 5325326.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka administracyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: GU.DAP.272.7.2013 dostawy materiałów biurowych, papierniczych oraz tuszy i tonerów w 2014 r. na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy materiałów biurowych, papierniczych oraz tuszy i tonerów w 2014 r. na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych. 5. Wymagania, jakie muszą spełniać materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia: 5.1. Muszą być fabrycznie nowe, niefabrykowane, nieregenerowane, wyprodukowane z nowych elementów, wcześniej nie używane, nie pochodzące z recyklingu, w oryginalnym opakowaniu producenta, z widocznym na opakowaniu logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Opakowanie nie noszące znamion otwierania, bez śladów uszkodzeń. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. regenerowany. 5.2. Poprzez określenie, oryginalne, należy rozumieć wyprodukowane od podstaw przez odpowiedniego producenta sprzętu drukującego i kopiującego, które zostały opracowane razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu. 5.3. Muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania, muszą posiadać na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ i model sprzętu, do którego produkt jest przeznaczony oraz termin ważności. 5.4. Zamawiający nie dopuszcza materiałów posiadających pojemności startowe. 5.5. Termin obowiązywania gwarancji wynosi cały okres użytkowania materiałów, aż do momentu wyczerpania środka barwiącego, jednak nie krócej niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia przez Strony, bez zastrzeżeń. 5.6. Ilekroć w SIWZ, w tym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony o takich samych lub lepszych parametrach, w szczególności wydajność produktu równoważnego nie może być mniejsza niż produktu oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. 5.7. W przypadku zaoferowania materiału równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego, art. 30 ust. 5 ustawy. 5.8. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń oraz awarii eksploatowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanego produktu. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia drukującego, potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzeń, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta urządzeń, na swój koszt w terminie 14 dni od daty telefonicznego potwierdzonego faksem lub pisemnie zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego oraz do zwrotu kosztów związanych w wydaniem opinii lub ekspertyzy. 5.9. W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia z przyczyn, o których mowa w pkt 9 oraz braku możliwości dokonania naprawy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia fabrycznie nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach, standardzie i funkcjonalności lub zwrotu kosztów brutto zakupu nowego takiego samego urządzenia lub innego o takim samym lub wyższym standardzie i funkcjonalności oraz takich samych lub lepszych parametrach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp.z o.o., Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47817,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58815,13

  • Oferta z najniższą ceną: 58815,13 / Oferta z najwyższą ceną: 65395,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.