eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynDOSTAWA ORAZ MONTAŻ SYSTEMÓW OŚWIETLENIOWYCH OPARTYCH NA TECHNOLOGII LED W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-21



Ogłoszenie nr 535817-N-2017 z dnia 2017-06-21 r.

Urząd Gminy Kętrzyn: DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SYSTEMÓW OŚWIETLENIOWYCH OPARTYCH NA TECHNOLOGII LED W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, krajowy numer identyfikacyjny 53553400000, ul. ul. Kościuszki  2 , 11-400   Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7512474 w. 17, , e-mail admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl, , faks 897 512 746.
Adres strony internetowej (URL): bip.gminaketrzyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.gminaketrzyn.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.gminaketrzyn.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty mogą być składane wyłącznie w następujący sposób : dostarczone w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego, do pokoju nr 16.
Adres:
Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SYSTEMÓW OŚWIETLENIOWYCH OPARTYCH NA TECHNOLOGII LED W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
Numer referencyjny: RGG.271.29.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż systemów oświetleniowych opartych na technologii LED w następujących placówkach oświatowych, których organem prowadzącym jest zamawiający: Placówka W - Zespół Szkół w Wilkowie Placówka K - Gimnazjum Gminne w Karolewie Dostarczone systemy oświetleniowe winne obejmować wszystkie ponumerowane pomieszczenia w budynkach powyższych placówek znajdujące się na załączonych planach ewakuacyjnych - odpowiednio Załączniku_W_1, Załączniku_K_1, które znajdują się także w: a) Planach rozmieszczenia punktów oświetleniowych wykonanych w DIALux, które znajdują się w odpowiednio Załączniku_W_2, Załączniku_K_2 b) W tabelach pomieszczeń i opraw nieujętych w DIALux, które znajdują się w odpowiednio Załączniku_W_3, Załączniku_K_3 1.2. W skład obecnie zainstalowanych instalacji oświetleniowych w wyżej wymienionych pomieszczeniach placówek wchodzi łączna liczba: Placówka W - 411 opraw oświetleniowych, Placówka K - 369 opraw oświetleniowych, Obecnie zainstalowane w placówkach systemy oświetleniowe oparty są na jarzeniówkach starszych generacji, plafonach, żarówkach i halogenach zamontowanych we właściwych dla tych źródeł światła oprawach. 1.3. Wykonawca winien dostarczyć systemy oświetleniowe oparte na technologii LED oraz dokonać ich montażu w miejsce obecnie zainstalowanych systemów oświetleniowych w placówkach tak, by zapewnić łączne spełnienie następujących warunków: 1.3.1 Systemy oświetleniowe, o całkowitej mocy nie większej niż odpowiednio: Placówka W - 10 kW, Placówka K - 9 kW, winny być możliwe do podłączenia do istniejących w placówkach instalacji elektrycznych, bez konieczności ich modyfikacji. Oznacza to, że źródła światła składające się na każdy system oświetleniowy mogą być podłączane wyłącznie w miejsca podłączenia (do instalacji elektrycznej) źródeł światła w obecnie zainstalowanym w placówce systemie oświetleniowym, 1.3.2 Każdy system oświetleniowy winien: 1.3.2.1. składać się wyłącznie ze źródeł światła w technologii LED (o napięciu wejściowym 220-240 V), oraz opraw dedykowanych do przyjętych źródeł światła, przy czym: a) w poszczególnych pomieszczeniach średnia wartość natężenia światła, równomierność i olśnienie powinny być zgodne z Polską Normą PN-EN 12464-1:2012, b) oprawy przeznaczone do oświetlenia części boiskowej hal i sal sportowych powinny mieć mechaniczną odporność na uderzenia: IK07 lub większą oraz odporność na uderzenie piłką, c) oprawy oświetlenia ogólnego wraz ze źródłami w kompletach lub oprawy oświetlenio- we zintegrowane oświetlenia ogólnego (z trwale wbudowanymi źródłami światła) powinny być zgodne z normami: 1. EN 55015 (Dopuszczalne poziomy i metody pomiarów zaburzeń radioelektrycznych wytwarzanych przez elektryczne urządzenia oświetleniowe i urządzenia podobne), 2. EN 62471:2008 (Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych), 3. EN 61000-3-2 (Kompatybilność elektromagnetyczna (EMC) - Część 3-2), 4. EN 61547:2009 (Sprzęt do ogólnych celów oświetleniowych - wymagania dotyczące kompatybilności elektromagnetycznej). d) oraz powinny spełniać następujące warunki: 1. żywotność opraw zgodnie z L70B50 ma być równa lub większa 50 000 godzin, 2. współczynnik mocy (cos ph) ma być większy bądź równy 0,9 3. oprawy do oświetlenia klas powinny być kompletami jednego producenta: oprawa z rastrem z wysokopolerowanego aluminium wyposażonymi w świetlówki/świetlówkę LED 4. oprawy do oświetlenia tablic w klasach powinny być kompletami jednego producenta: oprawa z odbłyśnikami asymetrycznym wyposażona w świetlówki /świetlówkę LED; 1.3.2.2. zapewnić oświetlenie, w którym wskaźnik oddawania barw będzie większy bądź równy 80, 1.3.2.3. zapewnić oświetlenie, w którym w salach lekcyjnych współczynnik olśnienia (UGR) będzie wynosić < 19, 1.3.2.4. składać się wyłącznie z produktów oznaczonych znakiem CE, 1.3.2.5. składać się wyłącznie z produktów posiadających certyfikat ENEC, 1.3.3 Wykonawca, dokonując dostawy z montażem, winien również dokonać demontażu obecnie zainstalowanych systemów oświetleniowych w placówkach i zapewnić zagospodarowanie starych instalacji oświetleniowych zgodnie z przepisami. 1.3.4. W razie zaistnienia potrzeby wykonywania prac w dni robocze, w które uczniowie będą odbywali zajęcia lekcyjne - Wykonawca winien dokonywać wszelkich prac w czasie kiedy nie ma zajęć w salach lekcyjnych. 1.3.5. Na systemy oświetleniowe Wykonawca winien zapewnić gwarancję producenta na okres min. 120 miesięcy. Gwarancja winna obejmować wszystkie produkty składające się na systemy oświetleniowe. Wykonawca winien również zapewnić serwis systemów oświetleniowych przez okres obowiązywania gwarancji. 2. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów,pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów pod względem : konstrukcji, cech użytkowych, charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych, bezpieczeństwa użytkowania. Wykazanie, iż zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków Wykonawcy. Załączniki : 1. Załącznik_W_1, Załącznik_K_1, 2. Załącznik_W_2, Załącznik_K_2, 3. Załącznik_W_3, Załącznik_K_3.

II.5) Główny kod CPV: 31520000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45316000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia wynosi 30 dni od dnia zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca w treści oferty wskazał krótszy niż w/w termin realizacji, wtedy jest związany terminem wynikającym z oferty.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,- zł ,obejmujące szkody mogące powstać w związku z wykonywaniem prac objętych Zamówieniem,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw połączonych z montażem oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 150 000 zł brutto dla każdej z dostaw, 2) Wykonawca musi dysponować do realizacji zamówienia osobą posiadającą aktualne kwalifikacje w zakresie obsługi urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV oraz posiadającą uprawnienia do pracy pod napięciem do 1 kV, zgodnie z wymogami przepisów prawa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. plan rozmieszczenia punktów oświetleniowych (dla placówki/placówek, których dotyczy oferta, z oznaczeniem litery placówki) wraz ze wskazaniem ich ofero- wanej ilości oraz nazw katalogowych produktów, które będą użyte w każdym systemie oświetleniowym i będą zapewniały spełnienie parametrów określo- nych w SIWZ, w formie wydruków z programu przeznaczonego do projekto- wania oświetlenia DIALux lub równoważnego, na których będzie widać takie parametry jak średnie natężenie na obszarach roboczych oraz równomierność zgodnie z Polską Normą PN-EN 12464-1 - dotyczy pomieszczeń zawartych w odpowiednio Załączniku_W_2, Załączniku_K_2; 2. deklaracje zgodności na znak CE oraz karty produktowe (wystawione przez producenta) produktów ujętych w Planach rozmieszczenia punktów oświetle- niowych oraz w tabelach z zestawieniem opraw nie ujętych w Planie rozmie- czenia punktów oświetleniowych; z dokumentów tych winno wynikać, że pro- dukty wchodzące w skład systemów oświetleniowych odpowiadają wymogom SIWZ; 3. certyfikaty ENEC produktów ujętych w Planach rozmieszczenia punktów oświetleniowych oraz w tabelach z zestawieniem opraw nie ujętych w Planie rozmieszczenia punktów oświetleniowych.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji10,00
termin wykonania30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa oraz montaż systemów oświetleniowych opartych na technologii LED w Zespole Szkół w Wilkowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż systemów oświetleniowych opartych na technologii LED w następujących placówkach oświatowych, których organem prowadzącym jest zamawiający: Placówka W - Zespół Szkół w Wilkowie Dostarczone systemy oświetleniowe winne obejmować wszystkie ponumerowane pomieszczenia w budynkach powyższych placówek znajdujące się na załączonych planach ewakuacyjnych - odpowiednio Załączniku_W_1, które znajdują się także w: a) Planach rozmieszczenia punktów oświetleniowych wykonanych w DIALux, które znajdują się w odpowiednio Załączniku_W_2, b) W tabelach pomieszczeń i opraw nieujętych w DIALux, które znajdują się w odpowiednio Załączniku_W_3, 1.2. W skład obecnie zainstalowanych instalacji oświetleniowych w wyżej wymienionych pomieszczeniach placówek wchodzi łączna liczba: Placówka W - 411 opraw oświetleniowych, Obecnie zainstalowane w placówkach systemy oświetleniowe oparty są na jarzeniówkach starszych generacji, plafonach, żarówkach i halogenach zamontowanych we właściwych dla tych źródeł światła oprawach. 1.3. Wykonawca winien dostarczyć systemy oświetleniowe oparte na technologii LED oraz dokonać ich montażu w miejsce obecnie zainstalowanych systemów oświetleniowych w placówkach tak, by zapewnić łączne spełnienie następujących warunków: 1.3.1 Systemy oświetleniowe, o całkowitej mocy nie większej niż odpowiednio: Placówka W - 10 kW, winny być możliwe do podłączenia do istniejących w placówkach instalacji elektrycznych, bez konieczności ich modyfikacji. Oznacza to, że źródła światła składające się na każdy system oświetleniowy mogą być podłączane wyłącznie w miejsca podłączenia (do instalacji elektrycznej) źródeł światła w obecnie zainstalowanym w placówce systemie oświetleniowym, 1.3.2 Każdy system oświetleniowy winien: 1.3.2.1. składać się wyłącznie ze źródeł światła w technologii LED (o napięciu wejściowym 220-240 V), oraz opraw dedykowanych do przyjętych źródeł światła, przy czym: a) w poszczególnych pomieszczeniach średnia wartość natężenia światła, równomierność i olśnienie powinny być zgodne z Polską Normą PN-EN 12464-1:2012, b) oprawy przeznaczone do oświetlenia części boiskowej hal i sal sportowych powinny mieć mechaniczną odporność na uderzenia: IK07 lub większą oraz odporność na uderzenie piłką, c) oprawy oświetlenia ogólnego wraz ze źródłami w kompletach lub oprawy oświetlenio- we zintegrowane oświetlenia ogólnego (z trwale wbudowanymi źródłami światła) powinny być zgodne z normami: 1. EN 55015 (Dopuszczalne poziomy i metody pomiarów zaburzeń radioelektrycznych wytwarzanych przez elektryczne urządzenia oświetleniowe i urządzenia podobne), 2. EN 62471:2008 (Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych), 3. EN 61000-3-2 (Kompatybilność elektromagnetyczna (EMC) - Część 3-2), 4. EN 61547:2009 (Sprzęt do ogólnych celów oświetleniowych - wymagania dotyczące kompatybilności elektromagnetycznej). d) oraz powinny spełniać następujące warunki: 1. żywotność opraw zgodnie z L70B50 ma być równa lub większa 50 000 godzin, 2. współczynnik mocy (cos ph) ma być większy bądź równy 0,9 3. oprawy do oświetlenia klas powinny być kompletami jednego producenta: oprawa z rastrem z wysokopolerowanego aluminium wyposażonymi w świetlówki/świetlówkę LED 4. oprawy do oświetlenia tablic w klasach powinny być kompletami jednego producenta: oprawa z odbłyśnikami asymetrycznym wyposażona w świetlówki /świetlówkę LED; 1.3.2.2. zapewnić oświetlenie, w którym wskaźnik oddawania barw będzie większy bądź równy 80, 1.3.2.3. zapewnić oświetlenie, w którym w salach lekcyjnych współczynnik olśnienia (UGR) będzie wynosić < 19, 1.3.2.4. składać się wyłącznie z produktów oznaczonych znakiem CE, 1.3.2.5. składać się wyłącznie z produktów posiadających certyfikat ENEC, 1.3.3 Wykonawca, dokonując dostawy z montażem, winien również dokonać demontażu obecnie zainstalowanych systemów oświetleniowych w placówkach i zapewnić zagospodarowanie starych instalacji oświetleniowych zgodnie z przepisami. 1.3.4. W razie zaistnienia potrzeby wykonywania prac w dni robocze, w które uczniowie będą odbywali zajęcia lekcyjne - Wykonawca winien dokonywać wszelkich prac w czasie kiedy nie ma zajęć w salach lekcyjnych. 1.3.5. Na systemy oświetleniowe Wykonawca winien zapewnić gwarancję producenta na okres min. 120 miesięcy. Gwarancja winna obejmować wszystkie produkty składające się na systemy oświetleniowe. Wykonawca winien również zapewnić serwis systemów oświetleniowych przez okres obowiązywania gwarancji. 2. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów,pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów pod względem : konstrukcji, cech użytkowych, charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych, bezpieczeństwa użytkowania. Wykazanie, iż zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków Wykonawcy. Załączniki : 1. Załącznik_W_1, 2. Załącznik_W_2, 3. Załącznik_W_3,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31520000-7, 45316000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji10,00
termin wykonania30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa oraz montaż systemów oświetleniowych opartych na technologii LED w Gimnazjum Gminnym w Karolewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż systemów oświetleniowych opartych na technologii LED w następujących placówkach oświatowych, których organem prowadzącym jest zamawiający: Placówka K - Gimnazjum Gminne w Karolewie Dostarczone systemy oświetleniowe winne obejmować wszystkie ponumerowane pomieszczenia w budynkach powyższych placówek znajdujące się na załączonych planach ewakuacyjnych - odpowiednio Załączniku_K_1, które znajdują się także w: a) Planach rozmieszczenia punktów oświetleniowych wykonanych w DIALux, które znajdują się w odpowiednio Załączniku_K_2 b) W tabelach pomieszczeń i opraw nieujętych w DIALux, które znajdują się w odpowiednio Załączniku_K_3 1.2. W skład obecnie zainstalowanych instalacji oświetleniowych w wyżej wymienionych pomieszczeniach placówek wchodzi łączna liczba: Placówka K - 369 opraw oświetleniowych, Obecnie zainstalowane w placówkach systemy oświetleniowe oparty są na jarzeniówkach starszych generacji, plafonach, żarówkach i halogenach zamontowanych we właściwych dla tych źródeł światła oprawach. 1.3. Wykonawca winien dostarczyć systemy oświetleniowe oparte na technologii LED oraz dokonać ich montażu w miejsce obecnie zainstalowanych systemów oświetleniowych w placówkach tak, by zapewnić łączne spełnienie następujących warunków: 1.3.1 Systemy oświetleniowe, o całkowitej mocy nie większej niż odpowiednio: Placówka K - 9 kW, winny być możliwe do podłączenia do istniejących w placówkach instalacji elektrycznych, bez konieczności ich modyfikacji. Oznacza to, że źródła światła składające się na każdy system oświetleniowy mogą być podłączane wyłącznie w miejsca podłączenia (do instalacji elektrycznej) źródeł światła w obecnie zainstalowanym w placówce systemie oświetleniowym, 1.3.2 Każdy system oświetleniowy winien: 1.3.2.1. składać się wyłącznie ze źródeł światła w technologii LED (o napięciu wejściowym 220-240 V), oraz opraw dedykowanych do przyjętych źródeł światła, przy czym: a) w poszczególnych pomieszczeniach średnia wartość natężenia światła, równomierność i olśnienie powinny być zgodne z Polską Normą PN-EN 12464-1:2012, b) oprawy przeznaczone do oświetlenia części boiskowej hal i sal sportowych powinny mieć mechaniczną odporność na uderzenia: IK07 lub większą oraz odporność na uderzenie piłką, c) oprawy oświetlenia ogólnego wraz ze źródłami w kompletach lub oprawy oświetlenio- we zintegrowane oświetlenia ogólnego (z trwale wbudowanymi źródłami światła) powinny być zgodne z normami: 1. EN 55015 (Dopuszczalne poziomy i metody pomiarów zaburzeń radioelektrycznych wytwarzanych przez elektryczne urządzenia oświetleniowe i urządzenia podobne), 2. EN 62471:2008 (Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych), 3. EN 61000-3-2 (Kompatybilność elektromagnetyczna (EMC) - Część 3-2), 4. EN 61547:2009 (Sprzęt do ogólnych celów oświetleniowych - wymagania dotyczące kompatybilności elektromagnetycznej). d) oraz powinny spełniać następujące warunki: 1. żywotność opraw zgodnie z L70B50 ma być równa lub większa 50 000 godzin, 2. współczynnik mocy (cos ph) ma być większy bądź równy 0,9 3. oprawy do oświetlenia klas powinny być kompletami jednego producenta: oprawa z rastrem z wysokopolerowanego aluminium wyposażonymi w świetlówki/świetlówkę LED 4. oprawy do oświetlenia tablic w klasach powinny być kompletami jednego producenta: oprawa z odbłyśnikami asymetrycznym wyposażona w świetlówki /świetlówkę LED; 1.3.2.2. zapewnić oświetlenie, w którym wskaźnik oddawania barw będzie większy bądź równy 80, 1.3.2.3. zapewnić oświetlenie, w którym w salach lekcyjnych współczynnik olśnienia (UGR) będzie wynosić < 19, 1.3.2.4. składać się wyłącznie z produktów oznaczonych znakiem CE, 1.3.2.5. składać się wyłącznie z produktów posiadających certyfikat ENEC, 1.3.3 Wykonawca, dokonując dostawy z montażem, winien również dokonać demontażu obecnie zainstalowanych systemów oświetleniowych w placówkach i zapewnić zagospodarowanie starych instalacji oświetleniowych zgodnie z przepisami. 1.3.4. W razie zaistnienia potrzeby wykonywania prac w dni robocze, w które uczniowie będą odbywali zajęcia lekcyjne - Wykonawca winien dokonywać wszelkich prac w czasie kiedy nie ma zajęć w salach lekcyjnych. 1.3.5. Na systemy oświetleniowe Wykonawca winien zapewnić gwarancję producenta na okres min. 120 miesięcy. Gwarancja winna obejmować wszystkie produkty składające się na systemy oświetleniowe. Wykonawca winien również zapewnić serwis systemów oświetleniowych przez okres obowiązywania gwarancji. 2. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów,pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów pod względem : konstrukcji, cech użytkowych, charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych, bezpieczeństwa użytkowania. Wykazanie, iż zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków Wykonawcy. Załączniki : 1. Załącznik_K_1, 2. Załącznik_K_2, 3. Załącznik_K_3.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31520000-7, 45316000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji10,00
termin wykonania30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.