Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-04-30
Og³oszenie nr 535919-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.
Urz±d Gminy Aleksandrów: "Termomodernizacja Budynku Szko³y Podstawowej w Aleksandrowie Pierwszym"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie wspó³finansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WL 2014-2020), Dzia³anie 5.2 Efektywno¶æ energetyczna sektora publicznego - konkurs nr RPLU.05.02.00-IZ.00-06-001/19.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Gminy Aleksandrów, krajowy numer identyfikacyjny
95001432800000, ul.
,
23-408
Aleksandrów, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
846 875 002, e-mail
aleksandrow_g_s@woi.lublin.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2188), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Gminy Aleksandrów, Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów pok. nr 6 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Termomodernizacja Budynku Szko³y Podstawowej w Aleksandrowie Pierwszym"
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: "Termomodernizacja Budynku Szko³y Podstawowej w Aleksandrowie Pierwszym". Zamawiaj±cy zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy podzieli³ zamówienie na 2 czê¶ci : 1) Czê¶æ 1 - Termomodernizacja budynku szko³y, której ogólny zakres obejmuje: - roboty rozbiórkowe i demonta¿owe (opaska, rynny i rury spustowe, uziom, podokienniki zewnêtrzne, podokienniki wewnêtrzne), - roboty ziemne , - wymiana stolarki okiennej, - wymiana stolarki drzwiowej, - izolacje termiczne, tynki (izolacje ¶cian fundamentowych, izolacje termiczne i tynki ¶cian, izolacje termiczne stropów), - roboty monta¿owe (opaska, rynny i rury spustowe, uziom, podokienniki zewnêtrzne, podokienniki wewnêtrzne), - modernizacja instalacji c.o.- monta¿ zaworów termostatycznych, licznika ciep³a, regulatora instalacji grzewczych oraz modu³u sieciowego), - wymiana ¼róde³ ¶wiat³a na LED, - instalacja fotowoltaiczna. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik Nr 6a do SIWZ, który obejmuje: - przedmiary robót, - projekty budowlane, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Zamawiaj±cy informuje, ¿e d³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia stanowi kryterium oceny ofert (Rozdzia³ 16 SIWZ). 2) Czê¶æ 2 - Dostawa i wdro¿enie systemu do zarz±dzania energi±, której ogólny zakres obejmuje: - opracowanie systemu GMS, - opracowanie modu³u pobierania danych z instalacji, - utrzymanie systemu TIK przez 5 lat. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Za³±czniku Nr 6b do SIWZ, który obejmuje: - Projekt dostawy i wdro¿enia Systemu do zarz±dzania energi± pochodz±c± z instalacji fotowoltaicznej oraz kot³ów CO w Szkole Podstawowej w Aleksandrowie Pierwszym (w oparciu o technologie TIK). Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji na prawid³owe dzia³anie Systemu OZE na okres 60 miesiêcy, licz±c od dnia odbioru koñcowego bez zastrze¿eñ. 2.3. Rozwi±zania równowa¿ne W przypadku u¿ycia w SIWZ lub za³±cznikach odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c SIWZ wraz z za³±cznikami powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równowa¿ne". W przypadku, gdy w SIWZ lub za³±cznikach zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych (nie ni¿szych) których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w SIWZ lub za³±cznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e wszystkie inne oznakowania potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonego przez Zamawiaj±cego oznakowania lub oznakowania potwierdzaj±cego, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania, Zamawiaj±cy w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonego oznakowania lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w SIWZ lub za³±cznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ w rozumieniu art. 30b ustawy Pzp lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±.
II.5) G³ówny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45261410-1 |
45260000-7 |
45410000-4 |
45442100-8 |
45420000-7 |
45111200-0 |
45262100-2 |
45214100-1 |
45000000-7 |
45331100-7 |
09331200-0 |
48000000-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
- w zakresie Czê¶ci 1 - Termomodernizacja budynku szko³y
1) udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej roboty budowlanej z zakresu termomodernizacji budynku polegaj±cej w szczególno¶ci na dociepleniu ¶cian zewnêtrznych i stropów o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 600.000,00 z³ brutto w ramach jednego ¶wiadczenia umownego,
2) wyka¿e, i¿ dysponuje osobami posiadaj±cymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym niniejszym zamówieniem:
a) min. jedn± osob±, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
b) min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
c) min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
- w zakresie Czê¶ci 2 - Dostawa i wdro¿enie systemu do zarz±dzania energi±
1) udokumentuje wykonanie przynajmniej jednej dostawy lub us³ugi z zakresu dostawy i wdro¿enia systemu do zarz±dzania energi± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 5.000,00 z³ brutto w ramach jednego ¶wiadczenia umownego,
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiaj±cy nie ¿±da dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z postêpowania.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- w zakresie Czê¶ci 1 - Termomodernizacja budynku szko³y
1). Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y
wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (wzór stanowi Za³±cznik Nr 8 do SIWZ)
2). Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi Za³±cznik Nr 9 do SIWZ)
- w zakresie Czê¶ci 2 - Dostawa i wdro¿enie systemu do zarz±dzania energi±
3). Wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu (wzór stanowi Za³±cznik Nr 10 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii (je¿eli dotyczy); 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 poz. 346 z pó¼n. zm.), a wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty; 4) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 6.1 SIWZ. 5) Zobowi±zanie, o którym mowa w pkt 7.2 SIWZ (je¿eli dotyczy). 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiaj±cego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowi±zany do przekazania zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
10.1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
1) dla czê¶ci 1 zamówienia: 15.000,00 PLN (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych).
2) dla czê¶ci 2 zamówienia: 150,00 PLN (s³ownie: sto piêædziesi±t z³otych).
10.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu;
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
10.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w Ksiê¿polu,
Nr konta bankowego: 60 9614 0008 2001 0001 3114 0001
z adnotacj± "Wadium - Znak sprawy: IGK.271.3.2020 - Czê¶æ nr ........." (nale¿y wskazaæ nr czê¶ci, na któr± sk³adana jest oferta Wykonawcy). Zaleca siê do³±czenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu.
10.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
10.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy: nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, kwotê gwarancji, termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: "od dnia .......- do dnia .........", zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych.
10.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, zamawiaj±cy wymaga orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia).
10.7. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
10.8. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem przypadku okre¶lonego w art. 46 ust. 4a ustawy.
10.9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.10. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
10.11. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego.
10.12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów , potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
10.13. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
10.14. Zasady wnoszenia wadium okre¶lone w niniejszym Rozdziale dotycz± równie¿ przed³u¿ania wa¿no¶ci wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach okre¶lonych w ustawie.
10.15. W zwi±zku z utrudnieniami zwi±zanymi z otrzymaniem przez wykonawców dokumentów w postaci gwarancji wadialnych sporz±dzonych w formie pisemnej (orygina³ dokumentu
z w³asnorêcznym podpisem) ze wzglêdu na ograniczenia funkcjonowania banków i zak³adów ubezpieczeñ zwi±zane z og³oszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, zamawiaj±cy dopuszcza wniesienie gwarancji wadialnych w formie elektronicznej (postaæ elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta). W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej, dokument nie mo¿e zawieraæ informacji, i¿ "gwarancja wygasa w momencie zwrotu orygina³u dokument u". Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert na adres poczty elektronicznej: sekretariat@ealeksandrow.pl.pl.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany terminu przewidzianego na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w przypadku konieczno¶ci spowolnienia lub wstrzymania robót, ze wzglêdu na: 1) wyst±pienia wyj±tkowych warunków atmosferycznych, odbiegaj±ce od typowych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w szczególno¶ci klêsk ¿ywio³owych; 2) wykryte warunki archeologiczne, geologiczne lub terenowe, w szczególno¶ci, wykopaliska archeologiczne, niewypa³y i niewybuchy, istnienie nie zainwentaryzowanych lub b³êdnie zainwentaryzowanych obiektów budowlanych; 3) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na czynniki, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ (w szczególno¶ci konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz); 4) konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych w takcie realizacji umowy, maj±cych wp³yw na termin realizacji; 5) konieczno¶æ wykonania innych robót na tym samym placu budowy uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót realizowanych w ramach przedmiotowego zamówienia; 6) konieczno¶æ wykonania zamówieñ dodatkowych warunkuj±cych prawid³owe wykonanie zamówienia podstawowego; 7) uzyskanie odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, w tym odmowa udostêpnienia nieruchomo¶ci do celów realizacji robót przez w³a¶cicieli; 8) wyst±pienie innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, w tym zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± wykonania przedmiotu umowy w ustalonym terminie . 2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 termin wykonania umowy zostanie przed³u¿ony o czas wstrzymania robót lub czas, jaki Wykonawca utraci³, ze wzglêdu na konieczno¶æ spowolnienia robót. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowanej konieczno¶ci± ograniczenia zakresu przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na czynniki niezale¿ne od Zamawiaj±cego i których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ. W takim przypadku, zakres przewidziany do zrealizowania w ramach przedmiotu umowy mo¿e ulec zmniejszeniu o zakres, który nie bêdzie wykonywany na skutej tej okoliczno¶ci. 4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowanej w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami; 1) niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku; 2) pojawieniem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy; 3) konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materia³ów, urz±dzeñ, rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej czy specyfikacjach technicznych, w sytuacji gdy przewidywane materia³y/urz±dzenia/rozwi±zania grozi³yby wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub wprowadzenie materia³ów/urz±dzeñ/ rozwi±zañ zamiennych by³oby uzasadnione z punktu widzenia technicznego, u¿ytkowego i ekonomicznego, korzystne dla Zamawiaj±cego. 5. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia umownego jest dopuszczalna pod warunkiem, ¿e wprowadzenie materia³ów/urz±dzeñ/rozwi±zañ zamiennych nie spowoduje pogorszenia parametrów inwestycji i zapewni utrzymanie standardów jako¶ciowych. 6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w szczególno¶ci spowodowana: 1) wyst±pieniem okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 3. - wynagrodzenie umowne ulegnie zmniejszeniu o koszt robót który sta³ siê niemo¿liwy do wykonania na skutej tej okoliczno¶ci; 2) wyst±pieniem okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 4. - wynagrodzenie umowne mo¿e ulec zmianie o warto¶æ wynikaj±c± z tytu³u zastosowania robót materia³ów/urz±dzeñ/rozwi±zañ zamiennych; 3) zmian± ustawowej stawki VAT na realizowany przedmiot umowy - w przypadku wyst±pienia tej okoliczno¶ci wynagrodzenie umowne mo¿e zostaæ zmienione, zmiana mo¿e polegaæ na zwiêkszeniu lub zmniejszeniu wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± stawki podatku VAT i mo¿e dotyczyæ wy³±cznie robót realizowanych po terminie zmiany stawki VAT. 4) w przypadku konieczno¶ci wstrzymania realizacji robót z powodu natrafienia na odkrycia archeologiczne w trakcie realizacji inwestycji, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie planowania inwestycji - o warto¶æ udokumentowanych kosztów utrzymania terenu budowy. 7. Dopuszcza siê zmiany niniejszej umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonywania czynno¶ci przewidzianych umow±. 8. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany osób wyznaczonych do pe³nienia funkcji, jak te¿ powo³ania nowych w przypadku: ¶mierci, rozwi±zania stosunku pracy, utraty uprawnieñ niezbêdnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, innych zdarzeñ losowych zaistnia³ych z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, skutkuj±cych obiektywn± niemo¿liwo¶ci± pe³nienia funkcji przez dan± osobê, wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób wyznaczonych do pe³nienia funkcji, jak te¿ powo³anie nowych, bêdzie mo¿liwa na uzasadnionych obiektywnymi okoliczno¶ciami na wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego kandydatury innej osoby spe³niaj±cej warunki zawarte w SIWZ, co oznacza, ¿e kwalifikacje nowo wprowadzonych osób musz± byæ takie same albo wy¿sze od kwalifikacji personelu wykazanego w ofercie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-05-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Termomodernizacja budynku szko³y |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45321000-3, 45261410-1, 45410000-4, 45442100-8, 45420000-7, 45111200-0, 45262100-2, 45214100-1, 45000000-7, 45331100-7, 09331200-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena (C) | 60,00 |
D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa i wdro¿enie systemu do zarz±dzania energi± |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena (C) | 60,00 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia (T) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI ALEKSANDRÓW
wiêcej: przetargi ALEKSANDRÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadle¶nictwa Niepo³omice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej z siedzib± Jednostki Ratowniczo- Ga¶niczej PSP w Mr±gowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzêdzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ¶cieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstañców Warszawy oraz pielêgnacja zieleni.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.