Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-05-05
Ogłoszenie nr 536033-N-2020 z dnia 2020-05-05 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy: Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg: wykaszania trawników, poboczy, rowów dróg wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2020 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, krajowy numer identyfikacyjny
93196321000000, ul.
ul. Wojska Polskiego
,
56-400
Oleśnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 3981667, 3993244, e-mail
zdp@zdp-olesnica.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdp-olesnica.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.zdp-olesnica.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.zdp-olesnica.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pod rygorem nieważności należy składać w formie pisemnej zgodnie z zapisami SIWZ.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica; (sekretariat I piętro)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg: wykaszania trawników, poboczy, rowów dróg wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2020 roku
Numer referencyjny:
ZDP-DT.272.1.6.2020.AK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, w zakresie dróg wojewódzkich na terenie powiatu oleśnickiego z podziałem na 5 części (zadań) których zakres i podział określa tabela zawarta w ust. 2 SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Usługi będą polegały na wykaszaniu trawników, poboczy, rowów wraz z obkoszeniem znaków, barier energochłonnych, przy drogach wojewódzkich nr 340,451,396,368,373,448,449 w szczególności: Wykaszanie poboczy, rowów, skarp dróg wojewódzkich nr 340,451,373,368,396,448,449 z podziałem na części (zadania). Zakres poszczególnych części. ZADANIE nr 1: - numer drogi: 396, lokalizacja Od drogi nr 451 do granicy powiatu Oleśnickiego; szerokość koszenia : Na szerokość 5m od krawędzi jezdni.; szacunkowa ilośc do koszenia m2: 50 000.(w ramach jednokrotnego koszenia) - numer drogi: 451: lokalizacja: Od przejazdu kolejowego w m. Oleśnica do m. Bierutów strona prawa: do skrzyżowania z ul. Solnicką , strona lewa: do cmentarza; szerokość koszenia: Na szerokość 6m od krawędzi jezdni. Z wyjątkiem odcinka: W m. Solniki Wielkie strona lewa od końca terenu zabudowanego do przejazdu kolejowego na szerokość od krawędzi jezdni do 2m za chodnik umiejscowiony poza rowem. Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu; szacunkowa ilośc do koszenia m2: 130 000.(w ramach jednokrotnego koszenia) - numer drogi: 451, lokalizacja: Od przejazdu kolejowego w m. Bierutów do granicy powiatu Oleśnickiego.; szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni.; szacunkowa ilość do koszenia 12 000.(w ramach jednokrotnego koszenia) - numer drogi: 368, lokalizacja: Od m. Oleśnica (wjazd na drogę serwisową przed wiaduktem) - Smardzów - granica powiatu Oleśnickiego. Wylot z m. Smardzów w kierunku drogi S8; szerokość koszenia: Na szerokość 6m od krawędzi jezdni. Przy bitumicznych drogach serwisowych na szerokość 2m od krawędzi jezdni. Skarpy nasypów na wiadukcie koszone na całą szerokość.; szacunkowa ilość metrów do koszenia: 60000 (w ramach jednokrotnego koszenie). - numer drogi: 373,lokalizacja: Od dawnej drogi DK8 do ronda na skrzyżowaniu z drogą S8; szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni.; szacunkowa ilość do koszenia m2: 12000;(w ramach jednokrotnego koszenia) - numer drogi:340,lokalizacja: Od skrzyżowania dróg powiatowych w m. Ludgierzowice do końca m. Strzelce; szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni. Na odcinku Łuczyna - cmentarz strona prawa od krawędzi jezdni do 1m za chodnik umiejscowiony poza rowem. Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu.; oraz numer drogi: 340,lokalizacja: Nowosiedlice - Dąbrowa - Oleśnica dawna DK8; szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni.; szacunkowa ilość do koszenia m2: 90000 ( w ramach jednokrotnego koszenia) - numer drogi: 449,lokalizacja : Od węzła z drogą S8 Syców Wschód - ul. Szosa Kępińska - ul. Kępińska - ul. Kaliska - do granicy powiatu; szerokość koszenia: Na szerokość 2,5m od krawędzi jezdni. Z wyjątkiem odcinka: Ul. Kępińska strona prawa do 4m poza chodnikiem; szacunkowa ilość do koszenia m2: 22000 (w ramach jednokrotnego koszenia) - numer drogi 448, lokalizacja: Od m. Brzostowo (skrzyżowanie z drogą w kierunku m. Pierstnica) - Nowa Wieś Goszczyńska - Goszcz (do wysokości sklepu DINO) Goszcz - Twardogóra - tylko strona prawa; szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni. Z wyjątkiem odcinka: M. Brzostowo - tylko strona prawa, w m. Nowa Wieś Goszczańska strona prawa - do 2 m za chodnik, w m. Goszcz strona lewa - do 1 m za chodnik, Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu; szacunkowa ilość do koszenia m2: 55000 (w ramach jednokrotnego koszenia); - numer drogi : 448, lokalizacja: Twardogóra (od wiaduktu kolejowego)- Drołtowice - Nowy Dwór - (do węzła z drogą S8 Syców Zachód); szerokość koszenia: Na szerokość 2,5m od krawędzi jezdni. Z wyjątkiem odcinka: w m. Chełstówek strona prawa na szerokość 2,5m poza chodnik. W m. Działosza, Wielowieś, Nowy Dwór do 2m poza chodnik. Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu.; szacowana ilość do koszenia m2: 111000 (w ramach jednokrotnego koszenia); Szacowana łączna ilość do koszenia w ramach jednokrotnego koszenia: 542 000 m2. Wykaszanie dwa razy w ciągu roku traw, chwastów, wraz z wykoszeniem jednorocznych odrostów krzaków na szerokości wykaszania. W przypadku wykaszania odrostów krzaków kosami spalinowymi należy je zebrać lub zrębakować. Wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań. Szerokość koszenia mierzona od krawędzi jezdni w poziomie. ZADANIE nr 2 Koszenie 3 razy w roku, wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem trawy. Numer drogi: 451, lokalizacja Miejscowość Oleśnica: ul. Klonowa, ul. Sudoła, ul. Krzywoustego do przejazdu kolejowego; Szerokość koszenia: Na szerokość od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego. Szacowana ilość w ramach jednokrotnego koszenia: 15 000 m2. Wykaszanie trzy razy w ciągu roku traw, chwastów, na terenie miasta Oleśnica wraz z wygrabieniem i wywozem skoszonej trawy. Zagospodarowanie skoszonej trawy po stronie wykonawcy. Wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań. Szerokość koszenia mierzona od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego. ZADANIE nr 3. Koszenie 3 razy w roku, wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem trawy. Numer drogi: 451,lokalizacja: Miejscowość Bierutów Strona prawa: od skrzyżowania z ul. Solnicką do przejazdu PKP Strona lewa: od cmentarza do przejazdu PKP; szerokość koszenia: Na szerokość od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego.; Szacowana ilość w ramach jednokrotnego koszenia: 8000m2. Wykaszanie trzy razy w ciągu roku traw, chwastów, na terenie miasta Bierutów wraz z wygrabieniem i wywozem skoszonej trawy. Zagospodarowanie skoszonej trawy po stronie wykonawcy. Wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań. Szerokość koszenia mierzona od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego. ZADANIE nr 4. Koszenie 3 razy w roku, numer drogi: 448, lokalizacja: Goszcz (naprzeciwko sklepu DINO) - Moszyce (koniec ścieżki rowerowej po stronie lewej za przystankiem autobusowym); szerokość koszenia: strona lewa na szerokość od krawędzi jezdni do 1,5m poza ścieżkę rowerową. Ścieżka rowerowa nieprzystosowana do poruszania się po niej ciężkiego sprzętu.; Szacowana ilość w ramach jednokrotnego koszenia: 20000m2. ZADANIE nr 5. Koszenie 3 razy w roku, numer drogi: 340, lokalizacja: Na odcinku Strzelce - Dobroszyce - Nowosiedlice; szerokość koszenia: Na odcinku Strzelce - Dobroszyce strona lewa na szerokość 5m, strona prawa na szerokość od krawędzi jezdni do 1,5m poza ścieżkę rowerową. Dobroszyce - obwodnica Strona prawa i lewa na szerokość do 5m. Dobroszyce - Nowosiedlice strona lewa na szerokość 5m, strona prawa na szerokość od krawędzi jezdni do 1,5m, poza ścieżkę rowerową. Ścieżki rowerowe nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu; Szacunkowa ilość w ramach jednokrotnego koszenia: 45 000m2.
II.5) Główny kod CPV: 77314100-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
77000000-0 |
77314000-4 |
77312000-0 |
45112710-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-10-15
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-10-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że : w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje:
Dla zadania nr 1: co najmniej 2 usługi polegające na koszeniu trawników w pasie drogowym, i/lub poboczy i/lub rowów, o łącznej wartość tych usług nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto.
Dla zadania Nr 2,5 (dla każdego zadania z osobna) : co najmniej 2 usługi polegające na koszeniu trawników w psie drogowym i/lub poboczy i/lub rowów o łącznej wartości tych usług nie mniejszej niż 6 000 zł. Brutto;
Dla zadania Nr 3,4 (dla każdego zadania z osobna): co najmniej 1 usługę polegającą na koszeniu trawników w psie drogowym i/lub poboczy i/lub rowów o wartości co najmniej 4 000 zł brutto.
oraz potwierdzi, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga 1:
(Zamawiający uzna za spełniające warunek jeśli wykonawca składając ofertę na kilka części
(zadań )w celu wykazania spełniania warunku dla każdego z zadań na które składa ofertę wykaże te same/ tą samą usługę pod warunkiem, że usługi te będą spełniać wymagania określone dla każdego zadania j.w )
Uwaga 2:
W przypadku wykazania zadań obejmujących różne zakresy usług niż tylko te wymagane powyżej należy wskazać (uszczegółowić) w wykazie usług (załącznik nr 6 do SIWZ) prace (rodzaj i wartość) wchodzące w zakres wykonanej usługi w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji spełniania warunków zamówienia zawartych w SIWZ.
Uwaga 3:
Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (ad. rozdział V ust. 2 SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty / oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane - w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VI ust. 1 SIWZ, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 6 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, 3) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy Wykonawca polegana zasobach innych podmiotów, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza), względnie - do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to w złożonej ofercie (informacje takie należy umieścić w formularzu ofertowym w pkt 9), 6) dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej zaleca się załączenie potwierdzenia wpłaty - dokumentu potwierdzającego wpłatę przelewem środków finansowych na rachunek Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium, np. gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej - kopię dokumentu; sposób i zasady wniesienia wadium określone zostały w rozdz. XIII SIWZ) - jeżeli w postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
Termin przystąpienia do realizacji prac (koszenia) licząc od dnia otrzymania zlecenia | 20,00 |
Termin płatności faktury VAT | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy zgodnie z postanowieniami projektu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN)
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | ZADANIE nr 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5, 77000000-0, 77314000-4, 77312000-0, 45112710-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
Termin przystąpienia do realizacji prac (koszenia) licząc od dnia otrzymania zlecenia | 20,00 |
Termin płatności faktury VAT | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | ZADANIE nr 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5, 77000000-0, 77314000-4, 77312000-0, 45112710-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin przystąpienia do realizacji prac (koszenia) licząc od dnia otrzymania zlecenia | 20,00 |
Termin płatności faktury VAT | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | ZADANIE NR 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5, 77000000-0, 77314000-4, 77312000-0, 45112710-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin przystąpienia do realizacji prac (koszenia) licząc od dnia otrzymania zlecenia | 20,00 |
Termin płatności faktury VAT | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | ZADANIE NR 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5, 77000000-0, 77314000-4, 77312000-0, 45112710-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin przystąpienia do realizacji prac (koszenia) licząc od dnia otrzymania zlecenia | 20,00 |
Termin płatności faktury VAT | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | ZADANIE NR 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5, 77000000-0, 77314000-4, 77312000-0, 45112710-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin przystąpienia do realizacji prac (koszenia) licząc od dnia otrzymania zlecenia | 20,00 |
Termin płatności faktury VAT | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Wykonanie remontu wraz z modernizacją dachu dla istniejących budynków przedszkoli: Zad. 1 - Przedszkole Nr 3 ul. J. Kochanowskiego 7 w O-cy Zad. 2 - Przedszkole Nr 6 ul. K. Wielkiego 7, 56-400 w O-cy
- Zakup ścinarki do poboczy dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Przebudowa drogi powiatowej 1480D na odcinku Strzelce - Grabowno Wielkie poprzez wykonanie nakładki bitumicznej
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie ogrodzenia wraz z podmurówką, bramami wjazdowymi i furtkami na terenie Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- Wykonanie robót budowlanych pn. "Budowa chodnika przy ul. Zientary - Malewskiej na odcinku od ronda do ul. Morwowej"
- "Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Gostycyn - Piła od km 1+660 do km 2+323"
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej zlok. przy ul. Strzeleckiej 35 w Sadowej, na żłobek gminny w ramach zad. 2019/02 pn.: "Budowa Gminnego Żłobka w Sadowej".
- Utrzymanie dróg leśnych w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.