eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Prowadzenie nauki p³ywania oraz innych zajêæ ruchowych w wodzie w obiekcie P³ywalni Miejskiej przy ul. Królowej Jadwigi 11 w Legionowie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-03-26



Og³oszenie nr 536119-N-2018 z dnia 2018-03-26 r.

KZB Legionowo Spó³ka z o.o.: Prowadzenie nauki p³ywania oraz innych zajêæ ruchowych w wodzie w obiekcie P³ywalni Miejskiej przy ul. Królowej Jadwigi 11 w Legionowie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: KZB Legionowo Spó³ka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14679974800000, ul. ul. marsz. Józefa Pi³sudskiego  3 , 05120   Legionowo, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 22 774-45-95 wew. 11, e-mail info@kzb-legionowo.pl, faks 22 774-11-77.
Adres strony internetowej (URL): www.kzb-legionowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.kzb-legionowo.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.kzb-legionowo.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie zasadami okre¶lonymi w SIWZ
Adres:
KZB Legionowo Sp. z o.o., ul. marsz. J. Pi³sudskiego 3, 05-120 Legionowo, parter - Biuro Obs³ugi Klienta


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Prowadzenie nauki p³ywania oraz innych zajêæ ruchowych w wodzie w obiekcie P³ywalni Miejskiej przy ul. Królowej Jadwigi 11 w Legionowie
Numer referencyjny: DOP-ZP-5/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie kadry instruktorskiej do prowadzenia: 1) grupowych i indywidualnych zajêæ nauki p³ywania oraz doskonalenia p³ywania, 2) grupowych zajêæ aqua fitnes (aqua aerobik, aqua zumba), w obiekcie P³ywalni Miejskiej przy ul. Królowej Jadwigi 11 w Legionowie. 2. Szczegó³owy zakres us³ug objêtych przedmiotem zamówienia o którym mowa w ust. 1: 1) Prowadzenie grupowych zajêæ nauki p³ywania: a) Grupowe zajêcia nauki p³ywania to zajêcia prowadzone z grupami utworzonymi w wyniku wolnego naboru organizowanego przez Zamawiaj±cego oraz grupami szkolnymi i przedszkolnymi. b) Grupowe zajêcia nauki p³ywania prowadzone s± w grupach licz±cych do 15 uczestników. Grupy 5-6 - latków oraz 3-4 - latków do 12 uczestników /przy 3-4-5 latkach ka¿de dziecko wchodzi do wody z rodzicem- rodzic pe³ni rolê opiekuna w wodzie/ c) Jeden instruktor mo¿e prowadziæ jednorazowo grupowe zajêcia nauki p³ywania z maksymalnie z 15 uczestnikami. d) Jeden instruktor prowadzi grupowe zajêcia nauki p³ywania z jedn± grup± w czasie jednej jednostki rozliczeniowej. W przypadku grupy wiêkszej ni¿ 15 uczestników grupowe zajêcia nauki p³ywania prowadzone s± z podzia³em na dwie grupy przez 2 instruktorów. e) Zajêcia prowadzone bêd± zgodnie z tygodniowym harmonogramem planowanych zajêæ opracowanym przez Zamawiaj±cego. f) Grupowe zajêcia nauki p³ywania prowadzone s± w ramach kursów sk³adaj±cych siê z 15 zajêæ. g) Czas jednej jednostki rozliczeniowej dla grupowych zajêæ p³ywania wynosi 30 minut. h) Grupowe zajêcia nauki p³ywania z instruktorem trwaj± w zale¿no¶ci od wieku i umiejêtno¶ci uczestników 30 minut lub 45 minut. 2) Prowadzenie grupowych zajêæ aqua fitnesu: a) Grupowe zajêcia aqua fitnesu to zajêcia prowadzone z grupami utworzonymi w wyniku wolnego naboru organizowanego przez zamawiaj±cego. b) Jeden instruktor aqua fitnesu mo¿e prowadziæ zajêcia z maksymalnie 25 osobami. c) Czas jednej jednostki rozliczeniowej dla grupowych zajêæ aqua aerobiku wynosi 30 minut. d) Grupowe zajêcia aqua fitnesu prowadzone s± grupach od 18 do 25 osób, mog± trwaæ 30 minut lub 45 minut. e) Grupowe zajêcia aqua fitnesu prowadzone s± w cyklu dwumiesiêcznym. Uwaga! Ilo¶æ zajêæ oraz czas ich trwania mo¿e ulec zmianie w zale¿no¶ci od zapotrzebowania oraz sposobu organizacji zajêæ. 3) Zajêcia indywidualne odbywaj± siê w umówionych miêdzy instruktorem a Klientem terminach, po uprzedniej akceptacji osoby wyznaczonej przez Zamawiaj±cego. 4) Szacunkowa ilo¶æ godzin pracy instruktorów /jednostek rozliczeniowych/ wynosi: ? grupowa nauka p³ywania i zajêcia aqua fitnesu /³±cznie/ 6320 jednostek w okresie 10 m-cy; ? pozosta³e zajêcia w tym indywidualne /³±cznie/ ok. 2400 jednostek w okresie 10 m-cy ? grupowa nauka p³ywania obejmuje 2 kursy po 15 zajêæ /zajêcia 1 x w tygodniu/ lub 2 kursy po 30 zajêæ /zajêcia 2 x w tygodniu/ w okresie 10 m-cy; ? zajêcia aqua fitnesu - rozliczane s± w cyklu dwumiesiêcznym, ilo¶æ zajêæ w tygodniu x ilo¶æ dni, w których odbywaj± siê zajêcia w okresie dwóch miesiêcy. Uwaga! Szacunkowa ilo¶æ godzin i jednostek jest jedynie ilo¶ci± szacunkow± wyliczon± na potrzeby ustalenia ceny i mo¿e ulec zmianie, w szczególno¶ci w przypadku przerwy w funkcjonowaniu obiektu spowodowanej wymaganiami technologicznymi, modernizacj±, remontem lub awari± a tak¿e zmian± godzin pracy obiektu. Ilo¶æ godzin nie mo¿e stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ, co do ilo¶ci faktycznie zleconych przez Zamawiaj±cego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu do zatwierdzenia opracowany na pi¶mie program nauki p³ywania oraz szczegó³owy plan dla ka¿dej grupy do 30 wrze¶nia 2018. 4. Minimum wymagañ jakie instruktor ma przeprowadziæ podczas grupowych zajêæ nauki p³ywania okre¶l± zatwierdzony przez Zamawiaj±cego program nauki p³ywania oraz szczegó³owy plan dla ka¿dej grupy. 5. Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ na koniec kursu protokó³ sporz±dzony z prowadzonych zajêæ nauki p³ywania przedstawiaj±c w nim na jakim etapie nauczania s± uczestnicy danej grupy i opisuj±c przebieg tej nauki. 6. Kwalifikacje instruktorów - us³ugi wymienione w przedmiocie zamówienia musz± byæ realizowane przez osoby posiadaj±ce minimum uprawnienia instruktora dyscypliny sportu -p³ywanie dla zajêæ nauki p³ywania i instruktora dyscypliny sportu lub instruktora rekreacji ruchowej dla zajêæ aqua fitnesu, dwóch instruktorów bêdzie mia³o do¶wiadczenie w prowadzeniu zajêæ nauki p³ywania z dzieæmi 3-4 letnimi, do prowadzenia zajêæ szkolnych wymagane uprawnienia pedagogiczne. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do zapoznania uczestników z regulaminem p³ywalni, regulaminem sanitarnym oraz regulaminem kursu stanowi±cymi za³±czniki 1, 2 i 3 oraz zobowi±zaæ do przestrzegania ich postanowieñ. 8. Wykonawca zobowi±zany jest do sprawdzenia przed przyst±pieniem do zajêæ stanu bezpieczeñstwa miejsca prowadzenia zajêæ. 9. Osoby prowadz±ce grupowe zajêcia nauki p³ywania zobowi±zane s± do wydania przed zajêciami i odbioru po zajêciach wyposa¿enia (desek, makaronów, itp.) do nauki p³ywania. Za wszelkie zniszczenia powsta³e na skutek niew³a¶ciwego u¿ytkowania p³ywalni i sprzêtu podczas prowadzenia zajêæ odpowiada Wykonawca i zobowi±zuje siê do pokrycia kosztów zwi±zanych z ich napraw± lub wymian±. Warto¶æ ewentualnych szkód okre¶li Zamawiaj±cy w porozumieniu Wykonawc± na podstawie obowi±zuj±cych cen rynkowych. 10. Osoby uczestnicz±ce w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajêæ nauki p³ywania zobowi±zane s± do posiadania wymaganych prawem uprawnieñ. 11. Osoby prowadz±ce zajêcia z nauki p³ywania nie bêd± podejmowaæ ¿adnej dodatkowej dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie nauki p³ywania w miejscu i czasie ¶wiadczenia us³ug oraz po ich zakoñczeniu. 12. Przedstawiciele Wykonawcy wykonuj±cy przedmiot zamówienia w trakcie prowadzenia zajêæ nauki p³ywania nie uiszczaj± op³at za korzystanie z basenu. 13. Wykonawca zobowi±zany jest do: 1) prowadzenia na bie¿±co dokumentacji zajêæ programów nauki p³ywania; 2) przekazywania Zamawiaj±cemu do 10 dnia ka¿dego miesi±ca o¶wiadczenia o przepracowanych godzinach w miesi±cu poprzednim, z uwzglêdnieniem ich rodzaju, dni, godzin oraz ilo¶ci osób uczestnicz±cych w zajêciach; 3) zapoznania instruktorów z regulaminami obowi±zuj±cymi u Zamawiaj±cego; 4) odpowiedzialno¶ci za bezpieczeñstwo osób pozostaj±cych pod opiek± w czasie prowadzenia zajêæ. 14. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmian w realizowanym programie grupowych zajêæ nauki p³ywania. 15. Informacja o konieczno¶ci przeprowadzenia zajêæ nauki p³ywania przekazywana bêdzie Wykonawcy na minimum 48 godzin przed planowanymi zajêciami /dotyczy nowopowsta³ych grup/. 16. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zaplanowanych zajêæ na minimum 24 godziny przed ich rozpoczêciem. Rezygnacja przekazana bêdzie pisemnie, faksem lub mailem na adres wskazany przez Wykonawcê /dotyczy grup zorganizowanych szkó³ In przedszkoli/. 17. Terminy o których mowa w pkt. 15 i 16 nie dotycz± zajêæ odwo³anych przez Zamawiaj±cego bezpo¶rednio przed ich rozpoczêciem z nag³ych powodów których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ / brak pr±du, wody oraz inne awarie/. 18. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ wobec Zamawiaj±cego za wszelkie szkody wyrz±dzone Zamawiaj±cemu przez swoich pracowników, osoby przy pomocy których wykonuje umowê, którymi siê pos³uguje przy jej wykonywaniu oraz osoby trzecie. 19. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania nale¿ytego wykonania us³ugi przez Wykonawcê. Z czynno¶ci tych bêdzie sporz±dzony protokó³, a ewentualne uchybienia musz± byæ usuwane na bie¿±co. 20. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby osoby ¶wiadcz±ce us³ugi w ramach przedmiotu zamówienia posiada³y jednolite niebieskie koszulki z napisem "INSTRUKTOR". 21. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia odpowiedniej ilo¶ci kadry instruktorskiej, co najmniej 10 osobowej, uczestnicz±cej w wykonaniu zamówienia, przy czym ka¿da z osób musi posiadaæ co najmniej dwuletnie do¶wiadczenie w prowadzeniu nauki p³ywania, w tym 5 instruktorów posiadaj±cych przygotowanie pedagogiczne 22. Ka¿dy z instruktorów skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia powinien posiadaæ wa¿ne za¶wiadczenia lekarskie stwierdzaj±ce zdolno¶æ do pe³nienia funkcji instruktora p³ywania oraz aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. 23. W toku realizacji Umowy mo¿liwa bêdzie zmiana osób wskazanych w przedstawionym przez Wykonawcê wraz z ofert± przetargow±, wykazie osób (Za³±cznik do SIWZ) przeznaczonych do realizacji us³ug objêtych przedmiotem zamówienia pod warunkiem braku sprzeciwu ze strony Zamawiaj±cego, wyra¿onego na pi¶mie w ci±gu 2 dni od daty zawiadomienia go przez Wykonawcê o planowanej zmianie, z zastrze¿eniem, i¿ osoby te bêd± posiada³y, co najmniej takie same uprawnienia instruktora p³ywania jak wymagane w SIWZ oraz w Umowie oraz obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisach. 24. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ uczestnikom zajêæ pe³ne bezpieczeñstwo na hali basenowej w trakcie prowadzenia zajêæ. Poza hal± basenow± opiekê nad uczestnikami sprawuj± opiekunowie - nauczyciele, rodzice. 25. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ w czasie trwania zajêæ za w³a¶ciwe zapewnienie bezpieczeñstwa uczestnikom powy¿szych zajêæ na hali basenowej oraz za ewentualne skutki ich niedope³nienia. 26. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ ci±g³o¶æ us³ug w prowadzeniu zajêæ od poniedzia³ku do niedzieli w godzinach zgodnych z opracowanym przez Zamawiaj±cego tygodniowym harmonogramem grupowych zajêæ nauki p³ywania. 27. Zajêcia kursu nauki p³ywania nie odbêd± siê w terminach zwi±zanych z przerwami w pracy dydaktycznej szkó³ i przedszkoli /ferie; przerwy ¶wi±teczne ; egzaminy ; ¶wiêta szkó³ itp./ UWAGA: Zamawiaj±cy na pocz±tku ka¿dego kursu lub w trakcie trwania przeka¿e wykonawcy wykaz wszystkich przerw zatwierdzonych przez Kuratorium O¶wiaty i wynikaj±cych z organizacji pracy szko³y i przedszkoli 28. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia obsady instruktorskiej do prowadzenia w jednym czasie dwóch zajêæ grupowej nauki p³ywania. 29. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonania zmian w liczbie uczestników, a tak¿e godzin zajêæ. Powy¿sze informacje Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy pisemnie, faksem lub mailem na wskazany przez Wykonawcê adres, w terminie 2 dni roboczych przed zaplanowanymi zajêciami. 30. Wykonawca zapewnia, i¿ w przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego lub rodziców uczniów uczêszczaj±cych na zajêcia, niew³a¶ciwego zachowania instruktorów lub trenerów w trakcie prowadzenia zajêæ, na pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego niezw³ocznie odsunie instruktora lub trenera od prowadzenia zajêæ. Ocena powy¿szej sytuacji nast±pi na podstawie opinii osób upowa¿nionych ze strony Zamawiaj±cego i Wykonawcy ustalonych indywidualnie do ka¿dego z przypadków. 31. Zmniejszenie przez Zamawiaj±cego ilo¶ci zleconych jednostek ¶wiadczenia us³ug w stosunku do szacunkowej ilo¶ci jednostek nie mo¿e stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ. W przypadku odwo³ania zajêæ Wykonawca nie ujmie odwo³anych zajêæ zaplanowanych na dany dzieñ w protokole wykonania zajêæ, a Zamawiaj±cy nie bêdzie zobligowany do zap³aty.

II.5) G³ówny kod CPV: 92.60.00.00 - Us³ugi sportowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego na warunkach okre¶lonych w umowie do niniejszego zamówienia, o warto¶ci do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2018-09-01   lub zakoñczenia: 2019-06-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-09-01 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: ? W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej - zamawiaj±cy wyra¿a jako minimalne poziomy: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e wykona³ w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówienia podobne zakresem do przedmiotu zamówienia obejmuj±ce prowadzenie zorganizowanych grupowych i indywidualnych zajêæ nauki p³ywania, ka¿da zrealizowana w ramach jednej umowy w sposób ci±g³y przez okres minimum 6 miesiêcy. ? W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej - zamawiaj±cy wyra¿a jako minimalne poziomy: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e dysponowanie co najmniej 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadaj±cymi co najmniej dwuletnie do¶wiadczenie w prowadzeniu nauki p³ywania oraz wymagane uprawnienia instruktorskie (minimum uprawnienia instruktora dyscypliny sportu -p³ywanie dla zajêæ nauki p³ywania i instruktora dyscypliny sportu lub instruktora rekreacji ruchowej dla zajêæ aqua-fitnes) w tym: ? 5 instruktorów posiadaj±cych przygotowanie pedagogiczne, ? 2 instruktorów posiadaj±cych do¶wiadczenie w prowadzenia zajêæ nauki p³ywania z dzieæmi 3-4 letnimi. 2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. 3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Pe³nomocnictwo w formie pisemnej (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) nale¿y do³±czyæ do oferty. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V. 1. musi spe³niaæ co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy ³±cznie. 6. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w rozdz. V. 1 lit. c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych, 7. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, i¿ "stosowna sytuacja" o której mowa w rozdz. V. 6 niniejszej SIWZ wyst±pi wy³±cznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5. 3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 4) Z zobowi±zania lub innych dokumentów potwierdzaj±cych udostêpnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikaæ w szczególno¶ci: ? zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; ? sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia; ? zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; ? czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 8. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 9. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego: 1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o których mowa w ust. 6.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumenty dotycz±ce podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - je¿eli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt a sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy okre¶lone w pkt 6 stosuje siê.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
b) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SIWZ ? wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ; d) dokumentów dotycz±cych podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - je¿eli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Na potrzeby oceny ofert oferta musi nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ, 2) o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 i nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu 3) dowód wp³aty wadium; 4) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) - o ile dotyczy; 5) zobowi±zanie podmiotu trzeciego - o ile dotyczy 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wy¿ej wymienione o¶wiadczenie nale¿y sporz±dziæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 8.000,00z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.). 3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku - ING Bank ¦l±ski O/Legionowo, konto nr 73 1050 1012 1000 0005 0241 1663 z dopiskiem na przelewie: "Wadium w postêpowaniu na Prowadzenie nauki p³ywania oraz innych zajêæ ruchowych w wodzie w obiekcie P³ywalni Miejskiej przy ul. Królowej Jadwigi 11 w Legionowie. DOP-ZP-3/2018". 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert). 5. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ musi jasno wynikaæ, ¿e wadium zabezpiecza ofertê Wykonawcy z³o¿on± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia na Prowadzenie nauki p³ywania oraz innych zajêæ ruchowych w wodzie w obiekcie P³ywalni Miejskiej przy ul. Królowej Jadwigi 11 w Legionowie. DOP-ZP-3/2018" 6. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty; 2) innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§15. Zmiany umowy 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczno¶ci oraz okre¶la warunki zmian. 2. W przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla robót objêtych przedmiotem Umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 7 ust. 2 Umowy, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku, jednak¿e wy³±cznie co do czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 3. W przypadku zmiany regulacji prawnych odnosz±cych siê do praw i obowi±zków stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywo³uj±cych niezbêdn± potrzebê zmiany sposobu realizacji Umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany sposobu realizacji Umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 7 ust. 2 Umowy. 4. W przypadku, gdy w Umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ Umowy, w których wystêpuj± takie oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe. 6. Dopuszcza siê zmianê lub rezygnacjê z Podwykonawcy w trakcie realizacji umowy. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22 a ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany warto¶ci lub zakresu us³ug wykonywanych przez podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na powy¿sze po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawc± wraz z czê¶ci± dokumentacji dot. wykonania us³ug okre¶lonych w umowie. 8. Dopuszcza siê zmianê formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na pisemny wniosek Wykonawcy. 9. Zmianie mo¿e ulec szacunkowa ilo¶æ godzin i jednostek mo¿e ulec zmianie i jest uzale¿niona od zapotrzebowania na poszczególne us³ugi oraz w przypadku przerwy w funkcjonowaniu basenów, spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi (przerwa technologiczna), modernizacj±, remontem lub awari±, zaleceniami Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej itp. 10. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. § 17 Zmiana umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy 1. Strony zobowi±zuj± siê dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, 2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 2 - 12, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê. 2. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia Pracownikom ¶wiadcz±cym Us³ugi. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia Pracowników ¦wiadcz±cych Us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 7. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 8. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy, w szczególno¶ci: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Zamawiaj±cy, jest on uprawniony do zobowi±zania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 10 dni roboczych, dokumentów, z których bêdzie wynikaæ w jakim zakresie zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeñ, o którym mowa w ust. 8 pkt 2. 10. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 7, Strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacjê o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 11. W przypadku otrzymania przez Stronê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w ust. 7. W takim przypadku przepisy ust. 8 - 10 oraz 12 stosuje siê odpowiednio. 12. Zawarcie aneksu nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-04-04, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.