eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I AKCESORIÓW ORAZ PRODUKTÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ - sprawa 13/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-29

Ogłoszenie nr 53614 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.

Grudziądz: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I AKCESORIÓW ORAZ PRODUKTÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ - sprawa 13/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33548-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3, 86300   Grudziądz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22, e-mail przetargi@13wog.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I AKCESORIÓW ORAZ PRODUKTÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ - sprawa 13/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

13/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i materiałów jednorazowego użytku, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych ogólnych warunkach umowy. 2. Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia : Serwetki gastronomiczne kolorowe-600 opakowań, Środek (płyn) do dezynfekcji rąk - 300 l, Środek do mycia i dezynfekcji sprzętu i wyposażenia używanego w pomieszczeniach stołówkowo-kuchennych - 1000 l, Nabłyszczasz do zmywarek - 200 l, Tabletki do czyszczenia ekspresu ciśnieniowego typu DE LONGHI ECAM 23.460S - 30 opakowań, Papier pakowy biały - 50 kg, Preparat do czyszczenia i konserwacji stali nierdzewnej - 250 l, Mydło do rąk bakteriobójcze 100 l, Folia aluminiowa do żywności - 200 szt., Środek do czyszczenia pieca konwekcyjno- parowego - 60 szt., Żel (płyn) do usuwania zatłuszczeń i przypaleń sprzętu kuchennego - 250 l, Mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych - 100 szt., Środek do usuwania osadów mineralnych- odkamieniacz - 400 l, Proszek do usuwania osadów po herbacie i kawie - 30 kg, Uniwersalny środek do mycia powierzchni roboczych i podłóg w pomieszczeniach stołówkowo-kuchennych op. 5 l - 1200 l, Uniwersalny środek do mycia powierzchni roboczych i podłóg w pomieszczeniach stołówkowo-kuchennych op. Od 0,5 do 0,6 l - 300 l, "Płyn do ręcznego mycia naczyń - koncentrat a 5 l" - 2675 l, "Płyn do ręcznego mycia naczyń - koncentrat a 1 l" - 825 l, Sól do zmywarek a 25kg - 96 szt., Sól do zmywarek a 1 kg - 100 szt., Torebka foliowa (reklamówka )do pakowania żywności - 3000 op., "Torebka foliowa (śniadaniowa) HDPE- do pakowania kanapek i 2 śniadań" - 1000 op., Wkład filtrujący do ciśnieniowych ekspresów do kawy De longi ecam 23.460s - 28 op., Wkład filtrujący do ciśnieniowych ekspresów do kawy Cafe Romantika 770 - 12 op., Fartuch jednorazowy przedni -zapaska - 200 op., Odkamieniacz do ekspresów ciśnieniowych De Longhi ECAM 23.460S, Cafe Romantika 770- 50 szt., Wiadro plastikowe z pokrywą 72 szt., Folia stretch ręczna 100 szt., Ścierka kuchenna 40x40 cm 1500 opakowanie Ścierka do podłóg 50x50 cm mocno nasiąkliwa 100 szt., Ścierka kuchenna ostra mała 130 op., Płyn do mechanicznego mycia naczyń - 1000 l, "Rękawiczki jednorazowe lateksowe a 100 szt." - 800 op., Rękawiczki jednorazowe nitrylwe a 100 szt. - 400 op. Fartuch odwiedzinowy jednorazowy z fizeliny - 20 op., Paski testowe do kontroli higieny, do oceny czystości - 5 op., "Ręczniki papierowe kuchenne w rolce " 500 szt., Papier do pieczenia, podgrzewania, zamrażania 60 szt., Torebki papierowe o poj. 1 kg 50 kg, Cerata obrusowa na materiale - rolka - 400 mb, Talerze jednorazowe deserowe - 500 op., Strój kucharski jednorazowy - 250 kpl, Talerz głęboki (flaczarka) 0,5 ml jednorazowe - 500 op., Woreczki sterylne na próbki żywności 400 op., Wykałaczki drewniane (1000 sztuk) 40 op., Filtr do wody do dzbanka BRITA - MAXTRA 20 op., Szczotka do szorowania podłóg i ścian - 144 szt., Miotła z kijem- 144 szt., Szczotka do mycia stołów- 144 szt., Paliwo do podgrzewaczy żelowych 50 szt., Obrusy plamoodporne 200 szt., Tabletki do zmywarek typu finisz power lub równoważne 60 op., Rękawice kuchenne lateksowe termiczne 90 par, Rękawice kuchenne impregnowane -termiczne 10 par, Ściągaczka do wody ze stołów i blatów kuchennych 96 szt., Ściągaczka do wody podłogowa - 96 szt., Patyki do szaszłyków - bambusowe lub z drewna 20 op. 3. Miejsce realizacji dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu, ul. Bema 3 - budynek nr 6. 4. Dostarczone produkty powinny być pełnowartościowe, w pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej ("nie starsze") niż w 2017 r. 5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego produktu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych (o ile dotyczy danego produktu) podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru dostawy. 6. Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy (jeżeli dotyczy), ilość sztuk w opakowaniu gramaturę - o ile dotyczy danego produktu. Każdy dostarczony produkt musi posiadać tzw. etykietę z informacjami o produkcie na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym w szczególności zawierającą: nazwę towaru, producenta, datę produkcji i datę ważności do użycia. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy. 8. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33764000-3
Dodatkowe kody CPV: 39830000-9, 39832000-3, 39813000-4, 37823300-6, 39222100-5, 39831220-4, 39831200-8, 39832100-4, 39831210-1, 39298900-6, 39224330-0, 39514200-0, 18424300-0, 24100000-4, 33763000-6, 37823100-4, 18937100-7, 39220000-0, 39222110-8, 39224100-9, 39224200-0, 39513100-2, 18400000-3, 39224300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I AKCESORIÓW ORAZ PRODUKTÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT265853.66
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.P.H. TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp.j.,  ,  ul. Gen. Okulickiego 3,  73-102,  Stargard Szczeciński,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250787.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 240073.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 352687.08
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.