Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-08
Lublin: Dostawa testów diagnostycznych i odczynników do badania układu HLA (antygeny klasy I i II, przeciwciała anty HLA) oraz układu HPA (antygeny i przeciwciała anty HPA)
Numer ogłoszenia: 53616 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5328932, faks 081 5325318.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów diagnostycznych i odczynników do badania układu HLA (antygeny klasy I i II, przeciwciała anty HLA) oraz układu HPA (antygeny i przeciwciała anty HPA).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów diagnostycznych i odczynników do badania układu HLA (antygeny klasy I i II, przeciwciała anty HLA) oraz układu HPA (antygeny i przeciwciała anty HPA), w podziale na XVI zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty niżej wymienione dokumenty, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:1) Wypełnione zestawienie parametrów granicznych (Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) w przypadku, gdy oferowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał tych warunków oferta zostanie odrzucona oraz Formularz cenowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ) dla każdego zadania, dla którego Wykonawca składa ofertę. 2) Dotyczy wszystkich zadań: a.) Deklarację wytwórcy o spełnianiu wymagań zasadniczych przez oferowane wyroby medyczne wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej, przy współudziale której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych wymienionych w art. 29 ust. 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z 2010 r. z późn. zm.). Uwaga: W przypadku, gdy ważność certyfikatu jednostki notyfikowanej wygasa w trakcie realizacji dostaw, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie deklarujące złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności dokumentu oraz, po jego uzyskaniu, dostarczenie jego kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem Zamawiającemu. b.) Zgłoszenie wyrobu do Prezesa URPLWMiPB lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z 2010 r. z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający wypełnienie obowiązku wynikającego z art. 58 cyt. ustawy a w przypadku niepodlegania obowiązkowi dokonania zgłoszenia/ powiadomienia oświadczenie zawierające podstawy braku tego obowiązku. c.) Jeżeli oferowany przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy zamiast dokumentów wymienionych w pkt. a.) i b.) załączyć stosowne oświadczenie w tym zakresie wraz z oświadczeniem, że oferowany produkt jest dopuszczony do obrotu na terenie RP. 3) Dotyczy zadania VI: Próbkę oferowanego odczynnika Polimeraza DNA Taq w opakowaniach o stężeniu 5u/?l, w ilości min. 20 ?l-max.30 ?l
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej podanym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p. a) w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia, która będzie wynikać ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia. b) w części dotyczącej danych podmiotowych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu wykonującego przedmiotową dostawę) w związku z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie wykonawcy w formie sukcesji uniwersalnej. c) zmiana nazwy własnej przedmiotu zamówienia - zmiana ta może być związana z ulepszeniem składu jakościowego, podyktowana zmianą procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a wyrób będzie spełniał wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jakościowe określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) zmiana terminów ważności - zmiana ta może być związana z koniecznością przyspieszenia dostawy i nie będzie miała wpływu na stopień wykorzystania wyrobu, e) zmiana warunków i terminów poszczególnych dostaw (liczba, miejsce dostawy, opakowanie zewnętrzne) - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych, opóźnień związanych ze zwalnianiem serii, jak również trudności w dystrybucji i magazynowaniu wyrobu, f) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Dział Ekonomiczno-Administracyjny (pokój 118).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Sekretariat (pokój 217).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płytki testowe do badania pełnego fenotypu HLA klasy I (locus A, B i C), Płytki testowe do badania fenotypu HLA - B 27 (jedno badanie na płytce).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Płytki testowe do badania pełnego fenotypu HLA klasy I (locus A, B i C)-200 szt., Płytki testowe do badania fenotypu HLA - B 27 (jedno badanie na płytce)-100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Płytki testowe do badania pełnego fenotypu HLA klasy I (locus A, B i C), Płytki testowe do badania fenotypu HLA - B 27 (jedno badanie na płytce), Odczynnik (Stain-Fix) do barwienia i utrwalania testu limfocytotoksycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Płytki testowe do badania pełnego fenotypu HLA klasy I (locus A, B i C)-100 szt., Płytki testowe do badania fenotypu HLA - B 27 (jedno badanie na płytce)-200 szt., Odczynnik (Stain-Fix) do barwienia i utrwalania testu limfocytotoksycznego-1500 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płytki Micro-SSP (DRB/DQB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Płytki Micro-SSP (DRB/DQB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości-150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płytki Micro-SSP (ABDR) do badania antygenów HLA klasy I i II na poziomie niskiej rozdzielczości, Płytki Micro-SSP (DRB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości, Płytki Micro-SSP (DQB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Płytki Micro-SSP (ABDR) do badania antygenów HLA klasy I i II na poziomie niskiej rozdzielczości-50 szt., Płytki Micro-SSP (DRB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości-200 szt., Płytki Micro-SSP (DQB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości-200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestawy do izolacji genomowego DNA metodą kolumienkową z próbek krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Zestawy do izolacji genomowego DNA metodą kolumienkową z próbek krwi-150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Polimeraza DNA Taq w opakowaniach o stężeniu 5u/?l.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Polimeraza DNA Taq w opakowaniach o stężeniu 5u/?l-25.000 U.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Agaroza do elektroforezy DNA, Woda dejonizowana do biologii molekularnej, Bufor TBE (x5), Preparat do dekontaminacji powierzchni roboczych i sprzętu w pomieszczeniach służących do wykonywania badań metodami biologii molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Agaroza do elektroforezy DNA-1500g, Woda dejonizowana do biologii molekularnej - 10 l, Bufor TBE (x5) - 10 l, Preparat do dekontaminacji powierzchni roboczych i sprzętu w pomieszczeniach służących do wykonywania badań metodami biologii molekularnej- 2000 ml..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Płyn do izolacji limfocytów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Płyn do izolacji limfocytów-6 000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Testy do badania przeciwciał przeciwpłytkowych metodą immunoenzymatyczną ELISA, Płytki Micro-SSP do badanie antygenów HPA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Testy do badania przeciwciał przeciwpłytkowych metodą immunoenzymatyczną ELISA-100 szt., Płytki Micro-SSP do badanie antygenów HPA-60 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Płytki Micro-SSP A-low do badania antygenów HLA klasy I na poziomie niskiej rozdzielczości, Płytki Micro-SSP B-low do badania antygenów HLA klasy I na poziomie niskiej rozdzielczości, Płytki Micro-SSP C-low do badania antygenów HLA klasy I na poziomie niskiej rozdzielczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Płytki Micro-SSP A-low do badania antygenów HLA klasy I na poziomie niskiej rozdzielczości-100 szt., Płytki Micro-SSP B-low do badania antygenów HLA klasy I na poziomie niskiej rozdzielczości-100 szt., Płytki Micro-SSP C-low do badania antygenów HLA klasy I na poziomie niskiej rozdzielczości-200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Płytki Micro-SSP do badania antygenów HLA B27 metodą SSP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Płytki Micro-SSP do badania antygenów HLA B27 metodą SSP-30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Płytki Micro-SSP (DRB1) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie wysokiej rozdzielczości z wyszczególnieniem poszczególnych alleli, Płytki Micro-SSP do badania antygenów HLA klasy II (locus DQB1) na poziomie wysokiej rozdzielczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Płytki Micro-SSP (DRB1) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie wysokiej rozdzielczości z wyszczególnieniem poszczególnych alleli, Płytki Micro-SSP do badania antygenów HLA klasy II (locus DQB1) na poziomie wysokiej rozdzielczości-40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wipe testy-zestawy do kontroli kontaminacji powierzchni w pomieszczeniach do biologii molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Wipe testy-zestawy do kontroli kontaminacji powierzchni w pomieszczeniach do biologii molekularnej-96 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kontrola dodatnia do testu limfocytotoksycznego, Kontrola ujemna do testu limfocytotoksycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Kontrola dodatnia do testu limfocytotoksycznego-15 ml, Kontrola ujemna do testu limfocytotoksycznego-15 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dopełniacz króliczy do testu limfocytotoksycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Dopełniacz króliczy do testu limfocytotoksycznego-250 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Marker wielkości DNA do elektroforezy w żelu agarazowym w zakresie 50-1000 bp.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Marker wielkości DNA do elektroforezy w żelu agarazowym w zakresie 50-1000 bp-2000 ?l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- TESTY I PCR - I TURA
- Dzierżawa analizatora do badań immunochemicznych z dostawą odczynników i sprzętu laboratoryjnego do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie.
- Dzierżawa analizatora do badań biochemicznych z dostawą odczynników i sprzętu laboratoryjnego do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego
- SUKCESYWNA DOSTAWA REKOMBINOWANYCH BIAŁEK I PEPTYDÓW W 2025 ROKU
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.