eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówSzkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (6.1.3 PO KL) - 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Chorzów: Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (6.1.3 PO KL) - 2013
Numer ogłoszenia: 53619 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Opolska 19, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497101, faks 032 3497100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego - Powiatowy Urząd Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (6.1.3 PO KL) - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie grupowych szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu SZANSA DLA CIEBIE Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w następujących zakresach: 1. Pracownik magazynu z elementami logistyki i obsługą wózków jezdniowych (12 osób w I edycji); 2. Profesjonalna opiekunka z modułem języka niemieckiego (10 osób w I edycji); 3. Księgowość komputerowa z elementami kadrowo-płacowymi (8 osób w I edycji); 4. Brukarz (10 osób w I edycji)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi szkoleniowe grup, w których co najmniej 10 osób ukończyło szkolenie - obejmujące swym zakresem tematykę szkolenia (z zakresu części I: Pracownik magazynu z elementami logistyki i obsługą wózków jezdniowych; z zakresu części II: Profesjonalna opiekunka z modułem języka niemieckiego; z zakresu części III: Księgowość komputerowa z elementami kadrowo-płacowymi; z zakresu części IV: Brukarz) oraz potwierdzą odpowiednimi referencjami należyte wykonanie tych szkoleń. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą że dysponują lub będą dysponować minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły minimum 2 szkolenia, których zakres tematyczy odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa - załącznik 1 do SIWZ; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik 2 do SIWZ; Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych - załącznik 4 do SIWZ; Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik 5 do SIWZ; Program szkolenia - załącznik 6 do SIWZ; Preliminarz kursu - załącznik 7 do SIWZ; Oświadczenie o powiązaniu kapitałowym - załącznik 9 do SIWZ; Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy - załącznik 10 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40
  • 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów: - zmiany ilości uczestników, miejsca odbywania zajęć lub osoby prowadzącej zajęcia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć. Poza sytuacjami opisanymi powyżej - zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy (wzór umowy stanowi załącznik 8 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.chorzow.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie; ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów; pokój 18, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie; ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów; pokój 13, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu SZANSA DLA CIEBIE realizowanego w zakresie poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pracownik magazynu z elementami logistyki i obsługą wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 12 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin - 200, w tym co najmniej 125 godzin zajęć praktycznych. W ramach 125 godzin zajęć praktycznych - 30 godzin zajęć musi być przeprowadzonych w hurtowniach lub magazynach. Zajęcia praktyczne w hurtowniach lub magazynach muszą polegać na wykonywaniu czynności związanych z obsługą wózków jezdniowych, z uwzględnieniem wózków jezdniowych wysokiego składowania i magazynowaniem towarów na wysokości powyżej 3 m. Program szkolenia musi zawierać: - BHP, - ppoż., - pomoc przedlekarska, - przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska, - typy wózków jezdniowych, budowa i wyposażenie, - czynności operatora przy obsłudze wózków, - wymiana butli gazowych w wózkach, - gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym i handlowym, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - towaroznawstwo, - logistyka w magazynie, - elementy zarządzania magazynem, - obsługa kas fiskalnych, - praktyczna nauka jazdy wózkami z uwzględnieniem jazdy wózkami wysokiego składowania, - obsługa programu komputerowego do fakturowania SUBIEKT i SYMFONIA, - HACCP, - egzamin Urzędu Dozoru Technicznego - kategoria II oraz I WJO, - 30 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w hurtowniach lub magazynach. Zajęcia praktyczne w hurtowniach lub magazynach muszą polegać na wykonywaniu czynności związanych z obsługą wózków jezdniowych, z uwzględnieniem wózków jezdniowych wysokiego składowania i magazynowaniem towarów na wysokości powyżej 3 m. - badania wysokościowe powyżej 3m, - książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profesjonalna opiekunka z modułem języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 12 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 330, w tym co najmniej 90 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w domach opieki i pomocy społecznej oraz co najmniej 60 godzin zajęć z lektoratu języka niemieckiego Program szkolenia musi zawierać: - BHP, - ppoż., - elementy pedagogiki opiekuńczej i andragogiki, - anatomia z fizjologią, - elementy psychologii, - opieka nad osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi, - instytucje i organizacje świadczące pomoc, - zadania opiekuna społecznego w aspekcie prawnym, - zasady higieny i pierwsza pomoc przedlekarska, - komunikacja interpersonalna, - dietetyka w żywieniu osób starszych, chorych, niepełnosprawnych, - elementy rehabilitacji, - 90 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w domach opieki i pomocy społecznej, - 60 godzin lektoratu języka niemieckiego, - książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Księgowość komputerowa z elementami kadrowo-płacowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 8 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 10 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 300, w tym co najmniej 150 godzin zajęć praktycznych, w ramach których co najmniej 60 godzin zostanie przeprowadzonych jako obsługa firmy symulacyjnej wyposażonej w stanowiska komputerowe. Program szkolenia musi zawierać: - BHP, - ppoż., - podstawy prawne funkcjonowania firmy, - obsługa komputerowych programów biurowych, - księgowość, finanse, rachunkowość, - obsługa programów komputerowych do fakturowania: SUBIEKT i SYMFONIA, - konto jako podstawowe urządzenie księgowe (konta bilansowe, konta wynikowe, błędy księgowe, podzielność i łączenie kont, ewidencja analityczna i syntetyczna, plan kont i zespoły kont), - ewidencja środków pieniężnych, zasady obrotu środkami pieniężnymi, - rozrachunki - pojęcie, zasady funkcjonowania kont rozrachunkowych i ich podział, - koszty - rodzaje, kalkulacja, rozliczanie, - inwentaryzacja, - prawo pracy, - kadry i płace, - ubezpieczenia społeczne, - zasiłki, - podatki, - obsługa programu PŁATNIK, - 150 godzin zajęć praktycznych, w ramach których co najmniej 60 godzin zostanie przeprowadzonych jako obsługa firmy symulacyjnej wyposażonej w stanowiska komputerowe (firma symulacyjna ma być odzwierciedleniem autentycznego biura, uczestnicy szkolenia muszą mieć możliwość wykonywania czynności związanych z tematyką szkolenia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Brukarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 6 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 150, w tym co najmniej 100 godzin zajęć praktycznych, w ramach których 30 godzin praktyk zawodowych musi być przeprowadzonych w podmiocie (podmiot prowadzący działalność związaną z robotami drogowymi) zapewniającym rzeczywiste warunki pracy właściwe dla nauczania w zawodzie brukarz. Program szkolenia musi zawierać: - BHP, - ppoż., - pomoc przedlekarska, - materiały do robót brukarskich, - posługiwanie się i konserwacja narzędzi i sprzętu, - czynności pomiarowe przy robotach brukarskich, - wyznaczanie profili podłoży i podbudowy, - układanie krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych, - brukowanie nawierzchni chodników z kostki betonowej i płyt chodnikowych, - brukowanie nawierzchni ulicy z kamieni naturalnych i sztucznych, - brukowanie w ozdobne wzory nawierzchni z różnych typów, - dokonywanie napraw nawierzchni, brukowych ulic i chodników, - organizowanie transportu materiałów na budowie, - rozbieranie uszkodzonych bruków i chodników, - zabezpieczanie i oznaczanie robót na czynnych drogach, - ścisła współpraca z operatorami ciężkich maszyn budowlanych i samochodów na budowie - badania lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na wysokościach do 3 metrów, - 30 godzin praktyk zawodowych w podmiocie (podmiot prowadzący działalność związaną z robotami drogowymi) zapewniającym rzeczywiste warunki pracy właściwe dla nauczania w zawodzie brukarz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.