To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-29
Ogłoszenie nr 53622 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.
Lidzbark Warmiński: Dostawa koparko-ładowarki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46002
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, krajowy numer identyfikacyjny
17092187000000, ul.
ul. Wyszyńskiego
20,
11100
Lidzbark Warmiński, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
089 767 00 10, faks
089 767 00 10, e-mail
zdp_lidzbark_warm@onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdplw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa koparko-ładowarki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP.342.2.2017.JM
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) rok produkcji koparko-ładowarki - nie starsza niż 2012; 2) przed dostawą wykonany kompletny serwis olejowo-filtrowy; 3) przebieg - nie więcej niż 5250 mth; 4) koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 5) silnik wysokoprężny, turbodoładowany TIER 4 bez filtra cząsteczek stałych o mocy znamionowej brutto co najmniej 100 KM i nie większej niż 120 KM; 6) napęd koparko-ładowarki na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś; 7) koła jezdne wszystkie równe w rozmiarze nie mniejszym niż 28 cale, bieżnik opony tzw. jodełka - stan minimum 80%; 8) przednia oś wychylna, przednie i tylne koła skrętne, trzy tryby pracy zawieszenia - przednia oś skrętna, obie osie skrętne, jazda bokiem; 9) skrzynia biegów z funkcją oszczędności paliwa i czasu podczas przejazdów, blokadą zmiennika momentu (przekładnia hydrokinetyczna), z co najmniej 6 biegami w przód i co najmniej 4 biegi w tył zmieniane pod obciążeniem, elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy; 10) dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; 11) układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o przepływie minimum 125 l/min. i ciśnieniu minimum 250 bar; 12) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie z nowymi padami pod stabilizatory; 13) błotniki na wszystkich kołach, skrzynka narzędziowa wraz z podstawowymi kluczami, immobiliser; 14) światła drogowe, przednie i tylne reflektory robocze, światło ostrzegawcze migowe; 15) układ przeniesienia napędu (silnik, skrzynia biegów, mosty) wyprodukowane przez jednego producenta, 16) masa maszyny gotowej do pracy nie większa niż 10 000 kg; 17) kabina spełniająca standardy ROPS/FOPS; 18) fotel kierowcy obrotowy, podgrzewany, regulowany pneumatycznie; 19) lusterka wewnętrzne i zewnętrzne; 20) tylne szyby boczne uchylne; 21) wycieraczki na przedniej i tylnej szybie; 22) ogrzewanie oraz wentylacja; Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki : 1) koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniającymi samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; 2) koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; 3) łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), z widłami do palet; 4) pojemność łyżki ładowarki minimum 1,15 m3; 5) wysokość załadunku minimum 3,15 m; 6) udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3400 kg; 7) sterowanie układem ładowarkowym za pomocą joysticka; 8) w łyżce ładowarkowej zamiast zębów musi być zamontowane ostrze wymienne; Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki : 1) musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego na szerokość minimum 1,0m; 2) łyżka koparkowa o szerokości minimum 0,6 m; 3) łyżka zamienna tzw. skarpowa o szerokości 1,80 m; 4) szybkozłącze koparkowe mechaniczne; 5) ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe), smarowanie smarem stałym, do którego nie przylegają zabrudzenia; 6) głębokość kopania minimum 5,7 m; 7) wysokość załadunku przy złożonym ramieniu minimum 3,7 m; 8) sterowanie układem koparkowym za pomocą joysticków;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
43260000-3
Dodatkowe kody CPV:
43250000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT223550.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 274905.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.