Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-11
Szydłowiec: OPRACOWANIE PLASTYCZNO-TECHNICZNEGO PROJEKTU ARANŻACJI SAL EKSPOZYCYJNYCH W MUZEUM LUDOWYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH
W SZYDŁOWCU ORAZ JEGO ZREALIZOWANIE
Numer ogłoszenia: 53626 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu , ul. Sowińskiego 2, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 617 17 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://mlim.szydlowiec.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PLASTYCZNO-TECHNICZNEGO PROJEKTU ARANŻACJI SAL EKSPOZYCYJNYCH W MUZEUM LUDOWYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH W SZYDŁOWCU ORAZ JEGO ZREALIZOWANIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie wystawy stałej w Muzeum Ludowych Muzycznych w Szydłowcu wraz z realizacją projektu, z dostawą i instalacją urządzeń technicznych. Zakres prac określa Scenariusz wystawy, który stanowi Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ (wraz z załącznikami 2a, 2b, 2c, 2d). Zamówienie należy zrealizować w dwóch etapach: I etap - w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy; II etap - do 25 sierpnia 2015r. Zakres I etapu zamówienia obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej na podstawie Scenariusza wystawy, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ (wraz z załącznikami 2a, 2b, 2c, 2d) obejmującej: projekty scenografii i aranżacji wszystkich elementów składowych wystawy (4 sale ekspozycyjne) wraz z rysunkami technicznymi i konstrukcyjnymi; projekt aplikacji do paneli multimedialnych; rysunki techniczne gablot i kontuaru recepcji, ścianek modułowych itp. Cena za wykonanie I etapu nie może stanowić więcej niż 15 % ceny za wykonanie całego zamówienia. Zakres II etapu zamówienia obejmuje: Dostawę i montaż sprzętu multimedialnego: 2 szt. ekranów telewizyjnych; 5 szt. paneli dotykowych; Wykonanie i montaż: Kontuaru recepcji; Zestawu obiektów służących za garderobę wraz z miejscem przeznaczonym dla zwiedzających do odpoczynku; Gablot w ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ; Stojaków pod panel dotykowy w ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ; Systemu modułowych ścian ekspozycyjnych; Nakładek na wysokie progi niwelujące bariery dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Wykonanie i zainstalowanie aplikacji do paneli dotykowych. Ostateczne wykonanie aranżacji wystawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 79.93.31.00 - 79.93.31.00 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz 79.93.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym 72.21.25.20 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: pieniężnej poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancji bankowej; gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy 76 1020 1026 0000 1502 0232 8870 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt. 13 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt.1 należy w formie oryginału załączyć do oferty. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu, określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), określać termin ważności (wynikający z SIWZ), określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą iż: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu projektu wykonawczego aranżacji wystawy oraz wykonaniu tej aranżacji na podstawie własnego projektu o wartości min. 50 000 zł brutto (projekt + wykonawstwo) każde. Na potwierdzenie spełniania warunków wskazanych wyżej Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, oraz złożenia wykazu wykonanych głównych zamówień, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, określających, czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający za główne zamówienia uznaje te, które swoim zakresem i wartością potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy składający ofertę na wykonanie zamówienia muszą wykazać, iż dysponują co najmniej: a) jedną osobą, która legitymuje się dyplomem ukończenia wyższych studiów magisterskich na jednym z wymienionych kierunków: architektura wnętrz, scenografia, wystawiennictwo i scenografia, wzornictwo, wzornictwo przemysłowe, architektura, architektura i urbanistyka, b) jedną osobą, która posiada doświadczenie jako grafik komputerowy, tj. wykonała co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu aplikacji CMS - system zarządzania informacją obejmująca: budowę systemu uprawnień dla wielu administratorów, budowę systemów dostosowanych do urządzeń dotykowych wyposażone w responsywny interfejs webowy. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz złożenia wykazu kadry, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ, do którego należy wpisać wymagane informacje o uprawnieniach i doświadczeniu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów potwierdzających powyższe dopiero przed podpisaniem umowy. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć wstępny projekt koncepcyjny wystawy (próbkę). Wstępny projekt koncepcyjny powinien składać się z następujących części: części opisowej - w 1 egzemplarzu, na kartkach formatu A4, drukowanych czcionką 12 pkt.; opis powinien być napisany prosto i zwięźle, językiem powszechnie zrozumiałym i w miarę możliwości - niespecjalistycznym; Objętość opisu: koncepcja funkcjonalno-użytkowa: opis na 2 stronach A4 maszynopisu znormalizowanego; aranżacja wystawy opis co najmniej na 4 stronach (maksymalnie 8) A4 maszynopisu znormalizowanego (po 1 (maksymalnie 2) stronie dla każdej sali) ; b) części graficznej - 1 egzemplarzu powinna zawierać wizualizacje niezbędne do przedstawienia koncepcji funkcjonalnej i aranżacji wystaw, ważniejsze detale w skali umożliwiającej odczytanie przyjętego rozwiązania materiałowo-technicznego, stopień uszczegółowienia części graficznej pozostawia się do decyzji Wykonawcy. Objętość części graficznej: koncepcja funkcjonalna - co najmniej 1 plansza A1; aranżacja wystawy stałej: co najmniej 3 plansze A1 (po 1 planszy dla każdej sali); koncepcja aranżacji sali wystaw czasowych. Płyty CD/DVD z wersją elektroniczną koncepcji. Projekt koncepcyjny musi być zgodny z wymaganiami wskazanymi w załączniku 2 do SIWZ . Projekt zgodny z założeniami (zał. 2 do SIWZ) będzie stanowił podstawę dokonania oceny oferty w zakresie kryterium 2 oceny oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferty na wykonanie zamówienia publicznego (Załącznik Nr 1 do SIWZ) Dokumentów potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Po zakończeniu prac wykonawca jest zobowiązany sporządzić kosztorys powykonawczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Jakość - rozumiana jako wartość artystyczna i funkcjonalna zaproponowanych rozwiązań koncepcyjnych - 60
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
okolicznościach: zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie; zmianie ulegnie odpowiednio zakres ilościowy, sposób lub termin realizacji umowy. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w zakresie wynagrodzenia brutto oraz stawki podatku od towarów i usług; zmiany terminu wykonania Umowy, polegającej na wydłużeniu terminu jej wykonania, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w tym zmiany terminu rozliczenia projektu -Instrumenty... - zobaczyć i usłyszeć tradycję - zwiększenie walorów estetyczno-edukacyjnych oraz poprawa funkcjonalności Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu poprzez modernizację przestrzeni ekspozycyjno-magazynowych- w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mlim.szydlowiec.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu, ul. Sowińskiego 2,
26-500 Szydłowiec - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu ul. Sowińskiego 2 26-500 Szydłowiec - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu - Instrumenty... - zobaczyć i usłyszeć tradycję - zwiększenie walorów estetyczno-edukacyjnych oraz poprawa funkcjonalności Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu poprzez modernizację przestrzeni ekspozycyjno-magazynowych - współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 (RPO WM), Priorytet VI. - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji. Działanie 6.1. Kultura..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji chłodzenia w auli budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 57
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu
- "Zagospodarowanie terenu przy budynku Przedszkola im. Tęczowego Misia w Szydłowcu".
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych
- Zakup karetki dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych" z podziałem na części
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 2 w Myszkowie w ramach Projektu, pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 w Myszkowie"
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wykonanie, dostawa i montaż mebli w ramach projektu "Adaptacja budynku Centrum Kultury w Krasnem wraz z utworzeniem zewnętrznej bazy kulturalnej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla dwóch inwestycji budowlanych
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 774 polegająca na budowie chodnika oraz ciągu pieszo - rowerowego w miejscowościach Cholerzyn i Budzyń, Gmina Liszki.
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.