Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Inowrocław: Bieżąca obsługa i konserwacja fontann znajdujących się na terenie miasta Inowrocławia
Numer ogłoszenia: 53627 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca obsługa i konserwacja fontann znajdujących się na terenie miasta Inowrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: obsługa i konserwacja fontann oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i czystościowym na terenie Miasta Inowrocławia w 2013 roku. 2. Zakres konserwacji fontann obejmuje: a) przeprowadzenie wiosennego rozruchu instalacji fontann oraz zabezpieczenia urządzeń i wszelkich systemów wodnych na okres zimowy w terminie określonym przez Zamawiającego, b) przygotowanie oraz utrzymanie w gotowości technicznej urządzeń fontann, tj.: pompy, filtry, urządzenia kontrolno -pomiarowe do kontroli i sterowania parametrami chemicznymi, dysze wodne i rurociągi fontanny, urządzenia sterujące i zasilania elektryczne, spusty i w pusty wody niecki fontanny, c) utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń towarzyszących takich jak instalacje zasilania fontanny w wodę, instalacje kanalizacji deszczowej i kanalizacji ogólnospławnej, zasilania energetycznego oraz systemu podświetlania fontann, d) bieżące oczyszczenie filtrów i lustra wody, a szczególnie koszy ssących pomp jak również dysz i zaworów, e) dbanie o czystość samej niecki fontannowej oraz lustra wody, f) wymianę wody w zbiornikach za zlecenie zamawiajacego, g) zapoznanie się z instrukcjami obsługi producentów poszczególnych urządzeń oraz współdziałania z wykonawcami fontann w czasie przeglądów fontann, h) bieżącą konserwację urządzeń i wyposażenia, i) kontrolę, dozowanie i zapewnienie we własnym zakresie wszystkich środków chemicznych niezbędnych do utrzymania parametrów wody na właściwym poziomie, j) włączenie i wyłączenie fontann w terminach określonych przez Zamawiajacego telefonicznie i potwierdzonych pisemnie faksem lub e- mailem, k) codzienną kontrolę prawidłowości pracy fontann, l) wypompowanie wody ze zbiorników i instalacji przed sezonem zimowym w terenie określonym przez Zamawiajacego, ł) usuwanie przyczyn i skutków awarii oraz zniszczeń urządzeń wchodzących w skład fontann, m) prace konserwacyjne na niecce fontann, n) konserwację włazów i elementów wentylacyjnych, o) dokonywanie odczytów na wodomierzu fontanny przy kościele św. Mikołaja w dniu pierwszego uruchomienia fontanny oraz po zakończeniu sezonu jesienią i informowanie pisemnie Wydział Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia, o jego wskazaniu, p) informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych zmianach i uszkodzeniach, zainstalowanych urządzeń technicznych fontann oraz konstrukcji komory technologicznej i niecki fontann, r) do usuwania usterek należy przystąpić niezwłocznie od momentu zgłoszenia. W terminie nie dłuższym niż 24 godz. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej dyspozycyjności, s) oprócz wymienionych w pkt 2, zlecane będą w miarę potrzeb uzupełniające prace. Zlecenie określać będzie zakres rzeczowy prac, orientacyjną wartość i termin wykonania. 3. Konserwacja fontann, objętych okresem gwarancyjnym powinna uwzględniać zakres prac, o których mowa w pkt 2, a także prace wskazane w odpowiednich instrukcjach, które zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Za szkody spowodowane niedostosowaniem się do zapisów instrukcji odpowiada Wykonawca. 4.Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zgłaszać Wydziałowi Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa wszelkie awarie fontann oraz zniszczenia niezwłocznie po powzięciu wiadomości o tym fakcie, a w przypadku wystąpienia napraw, których koszt przekraczałby 1.000,00 zł brutto spisania protokołu konieczności ustalającego zakres naprawy. 5. Bieżącą konserwację fontann wykonawca będzie wykonywał zgodnie z instrukcjami. Natomiast wszystkie naprawy jednostkowe powyżej 300,00 zł brutto wymagają akceptacji zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania wpisów do zeszytów z przeglądów fontann znajdujących się w siedzibie Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa, ul. Sienkiewicza 1, 88-100 Inowrocław. 7. Zamówienie obejmuje 12 fontann na terenie miasta Inowrocławia, w tym: a) Ogrody Papieskie w Parku Solankowym, b) przy Muszli Koncertowej w Parku Solankowym, c) przy Tężniach w Parku Solankowym, d) przy dużym stawie z mostkiem w Parku Solankowym e) przy małym stawie w Parku Solankowym f) przy Skwerze Obrońców Inowrocławia /przed Sądem Rejonowym w Inowrocławiu - objęta gwarancją g) na inowrocławskim Rynku - objęta gwarancją h) przy stawie na Osiedlu Piastowskim i) przy stawie na ul. Czarlińskiego j) przy stawie w Szymborzu k) przy skwerze Leona Wyczółkowskiego - objęta gwarancją l) przy kościele św. Mikołaja. 7.1. Przewiduje się zmianę ilości obsługiwanych fontann. 7.2. W zakres obsługi fontann świetlnych zlokalizowanych na skwerze Obrońców Inowrocławia i przy Muszli Koncertowej w Parku Solankowym wchodzi: montaż, demontaż, bieżący serwis, konserwacja oraz ewentualne naprawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum 2 usługi o podobnym charakterze o wartości minimum 60.000,00 zł netto każda. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu wraz z załączeniem poświadczenia, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 6 do siwz). Poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada sprzęt pływający dla obsługi stawów wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wymagana minimum 1 łódź wiosłowa. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu (załącznik nr 4 do siwz). Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonej polisy. Do polisy należy załączyć dowód jej opłacenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy (zał. nr 1 do swiz), b) Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp -wzór - zał. nr 2 do siwz, c) Oświadczenie w trybie art.24 ustawy Pzp - wzór - zał. nr 3 do siwz. d) Wykaz usług - wzór zał. nr 4 do siwz, e) Wykaz narzędzi - wzór zał. nr 5 do siwz f) Oświadczenie w trybie art.24 ustawy Pzp - wzór - zał. nr 6 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z siwz i ustawą Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do kon. Krystyna Glonek, tel./faks 52 35 64 304.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
- Zakup i dostawa monitorów ergonomicznych w ramach projektu pn. Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy
- Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025roku - I
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - utrzymanie, obsługa i konserwacja fontann miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Bytom.
- "Usługa - przegląd i konserwacja sprzętu Służby Żywnościowej 33 WOG"
- Konserwację wraz z wykonywaniem napraw i czynności całodobowych pogotowia technicznego w budynkach Zamawiającego w Warszawie
- Usługa konserwacji dźwigów elektrycznych zainstalowanych na Wydziale Mechatroniki PW
- PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU PRZEZNACZONEGO DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCEGO W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI NA LATA 2025-2026 W PODZIALE NA ZADANIA
- Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania urządzeń instalacji gazowych w budynkach UR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.