Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-08
Dębica: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy.
Numer ogłoszenia: 53644 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, faks 0-14 681-56-59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rosół z kury w ilości 50 kg/m-c 2) Przyprawa do potraw jarzynka w ilości 50 kg/m-c 3) Czosnek granulowany w ilości 3 kg/m-c 4) Koper suszony w ilości 1 kg/m-c 5) Kwasek cytrynowy w ilości 2 kg/m-c 6) Liść laurowy w ilości 3 kg/m-c 7) Ziele angielskie w ilości 3 kg/m-c 8) Majeranek w ilości 1kg/m-c 9) Papryka ostra mielona w ilości 3 kg/m-c 10) Pieprz czarny mielony w ilości 4 kg/m-c 11) Ocet w ilości 25 l/m-c 12) Przyprawa do zup w płynie w ilości 120l/m-c 13) Sos grzybowy w ilości 20 kg/m-c 14) Sos pieczeniowy w ilości 20 kg/m-c 15) Sos myśliwski w ilości 20 kg/m-c 16) Zupa pieczarkowa w ilości 30 kg/m-c 17) Żurek w ilości 30 kg/m-c 18) Sól w ilości 100 kg/m-c 19) Cukier (opakowanie min. 20 kg.) w ilości 500 kg/m-c 20) Kawa zbożowa w ilości 50 kg/m-c 21) Herbata granulowana w ilości 40 kg/m-c 22) Makaron dwujajeczny w ilości 400 kg/m-c 23) Kasza jęczmienna w ilości 300 kg/m-c 24) Kasza manna w ilości 50 kg/m-c 25) Mąka pszenna typ 500 w ilości 150 kg/m-c 26) Ryż w ilości 300 kg/m-c 27) Musztarda w ilości 50 kg/m-c 28) Ketchup w ilości 50 kg/m-c 29) Olej rzepakowy ( opakowanie 1l lub 3l) w ilości 100 l/m-c 30) Ser topiony w ilości 100 kg/m-c 31) Śmietana 18% ( opakowanie min. 1l ) w ilości 150 l/m-c 32) Mąka ziemniaczana w ilości 20 kg/m-c 33) Margaryna do smarowania pieczywa(kostka 250g), w ilości 3500szt./m-c 34) Twaróg półtłusty (kostka 250g) w ilości 1500 szt /m-c 35) Serek homogenizowany w ilości 1100 szt /m-c (opakowanie 150g, różne smaki) 36) Serek homogenizowany w ilości 70 szt /m-c (opakowanie 150g, bez smaku) 37) Masło do smarowania pieczywa w ilości 400 szt /m-c (kostka 200g) 38) Koncentrat pomidorowy w ilości 12 szt /m-c (opakowanie 4,5kg) 39) Koncentrat pomidorowy w ilości 10 szt /m-c (opakowanie 400 g) 40) Powidło (opak. zbiorcze wiadra lub słoje) w ilości 80 kg /m-c 41) Dżem (opak. zbiorcze wiadra lub słoje) w ilości 80 kg /m-c 42) Marmolada (opak. zbiorcze wiadra lub słoje) w ilości 80 kg /m-c 43) Groch łuskany połówki w ilości 60 kg /m-c 44) Fasola piękny jaś w ilości150 kg /m-c 45) Groch cały w ilości120 kg/m-c.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.15.00 - Buliony 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.10.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda 15.87.24.00 - Sól 15.86.10.00 - Kawa 15.86.30.00 - Herbata 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.61.33.00 - Produkty zbożowe 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty 15.87.12.30 - Ketchup 15.61.20.00 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty 15.53.00.00 - Masło 15.33.14.25 - Przecier pomidorowy 15.33.22.90 - Dżemy 15.33.11.30 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 45.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Dębicy
ul. Sandomierska 41
39-200 Dębica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Dębicy ul. Sandomierska 41 39-200 Dębica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy" Etap I i Etap II
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego hali i modernizacja Sali treningowej sportów walki przy ul. Sportowej w Dębicy oraz zaplecza krytej pływalni i lodowiska przy ul. Piłsudskiego w Dębicy-et.2
- ZAD. I - DOSTOSOWANIE ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY REZONANSU MAGNETYCZNEGO ORAZ ZAD. II - WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTR. ZASILAJĄCEJ MOBILNY REZONANS MAGNETYCZNY DLA ZOZ W D-CY
- Poprawa infrastruktury turystyczno - sportowej w m. Głobikowa, Zawada, Stobierna, Kędzierz, Brzeźnica.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 5 "Wesoła Piąteczka" w Słupsku"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- "DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH I MLECZARSKICH W II PÓŁROCZU ROKU 2024"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Wolborzu
więcej: Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.