eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-27

Warszawa: Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 536474 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 492396 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, faks 022 8494468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy na rzecz osób zmarłych, którym Ośrodek jest zobowiązany zapewnić sprawienie pogrzebu, stosownie do postanowień art. 17 ust. 1 pkt 15 i art. 44 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 182 ze zm.) oraz Uchwały Nr LX/1840/2009 Rady m.st. Warszawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. w sprawie zasad sprawiania pogrzebów oraz zwrotu kosztów pogrzebów, realizowanych przez m.st. Warszawę. 2. Sprawienie pogrzebu winno odbywać się z poszanowaniem godności osób i ich rodzin, zgodnie z przyjętymi w tym zakresie normami i zwyczajami oraz zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. z 2011 r. Nr 118, poz. 687 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 3. Szczegółowy zakres czynności składających się na wykonanie usługi pogrzebowej, czyli przygotowanie do pogrzebu oraz pochowanie zwłok osoby zmarłej w grobie ziemnym, obejmować będzie: 3.1 Przewóz zwłok osoby zmarłej samochodem Wykonawcy w warunkach zapewniających odpowiednie sanitarne i techniczne bezpieczeństwo przewozu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, z miejsca zgonu do miejsca przechowywania i na cmentarz, lub z miejsca zgonu i przechowywania (szpital) na cmentarz, lub z miejsca przechowywania (Zakład Medycyny Sądowej na Oczki) na cmentarz. 3.1.1 zabranie zwłok powinno nastąpić w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia z miejsca wskazanego do chłodni, jeżeli zwłoki osoby zmarłej nie są przechowywane w bezpłatnej chłodni. Powyższy wymóg nie będzie miał zastosowania, gdy zwłoki znajdować się będą w Zakładzie Medycyny Sądowej, 3.1.2 przechowywanie zwłok w miejscu do tego przeznaczonym (w chłodni) do czasu pogrzebu (w miarę potrzeb), 3.1.3 dokonanie pochówku w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia, nie licząc dnia zgłoszenia, z zastrzeżeniem ppkt 3.1.4, 3.1.4 Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu określonego w ppkt 3.1.3 jeśli nastąpią nieprzewidziane okoliczności niezależne od Wykonawcy, w wyniku których nie będzie możliwe jego dotrzymanie. Zgodę na przedłużenie terminu dokonania pochówku Wykonawca będzie musiał każdorazowo uzyskać od Zamawiającego na piśmie, po wcześniejszym przedstawieniu okoliczności uzasadniających zmianą terminu, 3.2 Załatwienie wszelkich formalności w urzędach i na cmentarzu związanych z pogrzebem, na podstawie pisemnego upoważnienia udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.3 Przygotowanie zwłok osoby zmarłej do pochówku: 3.3.1 umycie i ubranie w dostarczoną odzież, a w przypadku braku odzieży zawinięcie w całun z grubego płótna, a w szczególnych przypadkach, takich jak chowanie osób zmarłych na choroby zakaźne, szczątków ludzkich itp. - zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, 3.3.2 złożenie zwłok osoby zmarłej w trumnie drewnianej o odpowiedniej wielkości, z podstawowym wyposażeniem tj. poduszką i obiciem trumny od wewnątrz materiałem, 3.4 Czynności na cmentarzu: 3.4.1 wykopanie grobu tradycyjnego ziemnego; 3.4.2 transport trumny ze zwłokami od bramy cmentarza do miejsca pochówku; 3.4.3 złożenie trumny do grobu; 3.4.4 usypanie mogiły; 3.4.5 zapewnienie posługi świeckiej lub religijnej zgodnie z wyznaniem zmarłego, 3.4.6 zapewnienie i ustawienie na mogile krzyża z tabliczką nagrobną lub innego akcentu nagrobnego zgodnie z wyznaniem zmarłego. 4. Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy informacje niezbędne do dokonania pochówku z zastosowaniem następujących procedur: 4.1 informacja o zleceniu wykonania pogrzebu będzie przekazana faksem, e-mailem lub telefonicznie, a następnie potwierdzona na piśmie w godzinach pracy Ośrodka, od 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku. 4.2 w zleceniu Zamawiający poda dane dotyczące osoby zmarłej oraz wskaże, które czynności składające się na wykonanie pogrzebu, wymienione w ust. 3, wchodzą w zakres wykonania konkretnego pogrzebu, wskaże również miejsce odbioru zwłok osoby zmarłej i miejsce przechowywania zwłok do czasu pogrzebu tj. w chłodni będącej w dyspozycji Wykonawcy lub w innej chłodni, 4.3 osoba wyznaczona przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym zgłosi się do siedziby Zamawiającego po odbiór pisemnego zlecenia dokonania pochówku oraz pozostałych dokumentów niezbędnych do dokonania pochówku, najpóźniej w następnym dniu po zgłoszeniu wykonania pogrzebu. 4.4 Wykonawca zobowiązany będzie do powiadamiania Zamawiającego o terminie, godzinie i dokładnym miejscu pogrzebu, niezwłocznie po dokonaniu powyższych ustaleń. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość kremacji, w takim przypadku całkowita cena usługi nie może przewyższać ceny pochówku tradycyjnego. 6.Miejscem pochówku osób zmarłych będzie Cmentarz Komunalny Południowy w Antoninowie, gmina Piaseczno. W przypadkach uzasadnionych interesem rodziny osoby zmarłej lub w przypadku osób posiadających uprawnienia do istniejącego grobu, katakumb, kolumbarium, miejscem pochówku będzie inny cmentarz na terenie m.st. Warszawy. 7.W razie konieczności przechowywania zwłok przez czas dłuższy niż 3 doby, Wykonawca każdorazowo obowiązany będzie uzyskać zgodę Zamawiającego, pod rygorem odmowy zapłaty za przechowywanie zwłok dłuższe niż 3 doby. 8.Ceny usług podane w ofercie pozostaną niezmienne przez okres realizacji umowy. 9.Płatność za wykonaną usługę będzie dokonywana przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Czynności nie zlecone nie będą podlegały zapłacie. 10.Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo kontroli jakości wykonywanych usług w każdym czasie. 11.Przewidywana liczba usług pogrzebowych w okresie obowiązywania umowy - do 40. 12. Ze względu na szczególny charakter przedmiotu zamówienia, jakim jest świadczenie usług pogrzebowych i wiążący się z tym brak możliwości dokładnego oszacowania ilości usług, Zamawiający określa ich ilość ogółem w skali całego zamówienia na 40 i taka ilość zostanie przyjęta do wyliczenia ceny oferty, z zastrzeżeniem postanowień ust. 13. 13.Zamawiający w stosunku do ilości pogrzebów zastrzega, że: 13.1 w przypadku, gdy ilość pochówków będzie mniejsza niż określona w ust. 11, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywistą ilość wykonanych pogrzebów, co nie będzie miało wpływu na cenę pojedynczej usługi, 14.Przedmiot zamówienia nie obejmuje miejsca grzebalnego oraz czynności kancelaryjno-terenowych cmentarza. 15.Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim przez pracowników Wykonawcy lub inne podmioty, którymi będzie się posługiwał w przypadku niedołożenia przez te podmioty należytej staranności przy wykonywaniu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.00.00 - Usługi pogrzebowe i podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o., ul. Redutowa 25, 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65788,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66528,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64017,60 / Oferta z najwyższą ceną: 66528,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.