Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-05-07
Ogłoszenie nr 536608-N-2020 z dnia 2020-05-07 r.
33 Baza Lotnictwa Transportowego: Dostawa części zamiennych, akcesoriów, materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
33 Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny
31018885400000, ul.
Powidz-Osiedle
6
,
62-430
Powidz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
261 544 471; 261 544 261, e-mail
33bltr.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 544 332; 261 544 111.
Adres strony internetowej (URL): www.33bltr.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.33bltr.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.33bltr.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiscie
Adres:
33. baza Lotnictwa Transportowego, Powidz Osiedle 6, 62 - 430 Powidz, kancelaria jawna - budynek nr 1, na parterze, pokój nr 43
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych, akcesoriów, materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących
Numer referencyjny:
07/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, akcesoriów i materiałów do pojazdów, części do maszyn oraz samochodowych środków czyszczących do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu. 2. Szczegółowy wykaz części, akcesoriów, materiałów i środków czyszczących do pojazdów mechanicznych podlegających ocenie zawierają formularze cenowe od załącznika 2A do 2N do SIWZ. 3. W celu ułatwienia Wykonawcom wyceny części zamiennych w zadaniach nr 1, 2, 6 i 7 Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ zamieścił Wykaz numerów VIN i roczników pojazdów będących na stanie Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 14 zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów, Zadanie nr 2 - Dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych, autobusów, traktorów kołowych. Zadanie nr 3 - Dostawa akcesoriów do pojazdów. Zadanie nr 4 - Dostawa samochodowych środków czyszczących, płynów, plaków. Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów do pojazdów. Zadanie nr 6 - Dostawa filtrów do pojazdów osobowych. Zadanie nr 7 - Dostawa filtrów do pojazdów ciężarowych. Zadanie nr 8 - Dostawa opon do pojazdów wojskowych. Zadanie nr 9 - Dostawa akumulatorów do pojazdów wojskowych. Zadanie nr 10 - Dostawa części i środków materiałowych do pojazdów z Kompani Obsługi Lotnisk i Wojskowej Straży Pożarnej. Zadanie nr 11 - Dostawa części i akcesoria do pojazdów i sprzętu techniki lotniczej. Zadanie nr 12 - Dostawa części i akcesoria do dystrybutora azotu na podwoziu ZIŁ-131. Zadanie nr 13 - Dostawa akumulatorów do sprzętu lotniczego. Zadanie nr 14 - Dostawa opon do sprzętu lotniczego 5.Części, akcesoria, opony, i akumulatory muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nieużywane oraz posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno produkty oryginalne, produkowane czy dedykowane przez producenta pojazdu, jak i zamienniki tożsame jakościowo z oryginalnymi, produkowane przez niezależnych producentów i posiadające certyfikat zgodności z częściami oryginalnymi). Z kolei w chwili dostawy do odbiorcy, opony nie mogą być starsze niż 8 miesięcy od daty produkcji umieszczonej na oponach ( tzn. wyprodukowane maksymalnie 8 miesięcy wstecz licząc od daty dostawy), natomiast akumulatory nie mogą być starsze niż 4 miesiące od daty produkcji umieszczonej na akumulatorze. Wykonawca zobowiązany jest przekazać odbiorcy indywidualne karty gwarancyjne opon/akumulatorów wraz z numerem opony/akumulatora, z informacją o warunkach udzielonej gwarancji. Do indywidualnych kart gwarancyjnych Wykonawca dołączy również sposób postępowania reklamacyjnego zawierający wszelkie informacje konieczne do uruchomienia procedury gwarancyjnej. Również materiały i środki czyszcząco-konserwujące muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne. Dodatkowo środki służące do czyszczenia, konserwacji czy pielęgnacji pojazdów muszą być opatrzone co najmniej 12-miesięczną datą ważności, zgodną ze wskazaniem zawartym w formularzu cenowym 6. Cena oferty musi zawierać koszt transportu przedmiotu zamówienia do magazynu danej służby Zamawiającego, koszt rozładunku oraz wniesienia. 7. Dostawa poprzedzona będzie odbiorem jakościowym i ilościowym, potwierdzona protokołem przyjęcia - przekazania sporządzonym przez przedstawiciela Zamawiającego oraz podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 8. Na przedmiot zamówienia udzielona zostanie co najmniej 6-miesięczna gwarancja producenta w zakresie zadań nr 1-7,11 co najmniej 12-miesięczna gwarancja producenta w zakresie zadań nr 10 ( z wyjątkiem pozycji nr 20 "Formularza cenowego"),12-14, oraz co najmniej 24-miesięczna gwarancja producenta w zakresie zadań nr 8,9 oraz 10 ( w zakresie pozycji nr 20 "Formularza cenowego"), wszystkie liczone od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przedmiotu zamówienia. Dodatkowo w zakresie zadań nr 8 - 9 i 12 - 14 gwarancja może zostać przedłużona przez Wykonawcę w ramach kryterium pozacenowego. 9. Standardy jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2E do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
39830000-9 |
39831500-1 |
31430000-9 |
34350000-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2A-2N do SIWZ, c) oświadczenie o którym mowa w części VI, ust. 1 pkt. 1 SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, e) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Warunki umowy określają wzory umów stanowiące załączniki nr: 6 do SIWZ (dla zadań nr 1-3, 6-7), 7 do SIWZ (dla zadań nr 4-5), 8 do SIWZ (dla zadań nr 8-9), 9 do SIWZ (dla zadania nr 10), 10 do SIWZ ( dla zadań nr 11-14).Umowa wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (art.139 ust. 2 ustawy Pzp).2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. W takimprzypadku Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych./Zapis lit. a tylko dla zadań 1-7/ b) Na wniosek Wykonawcy może zostać wydłużony termin dostawy w przypadku gdy dostawa towaru uzależniona jest od producenta, co potwierdzi stosownymi dokumentami/Zapis lit. b tylko dla zadań 8-9 oraz 11-14/ c) Zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy; d) Zaistnienia okoliczności z przyczyn obiektywnych, niezależnych od stron niniejszej umowy, które uniemożliwiają dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, a w szczególności w sytuacji wystąpienia siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się nieprzewidziane wydarzenia, które występują niezależnie od woli stron i po zawarciu umowy, w którym strona nie będzie mogła zapobiec przy zastosowaniu należytej staranności, udaremniającej całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań z umowy, jak np. pożar, powódź, strajki, wojnę, epidemię. Nie uznaje się za siłę wyższą brak siły roboczej, materiałów, surowców, chyba, że jest to spowodowane siłą wyższą.e) określenie w umowie dostawy innego produktu, o takich samych bądź lepszych parametrach jak wymagał Zamawiający w sytuacji braku dostępności towaru objętego umową w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z rynku europejskiego. 3. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnego aneksu. Zmiany w zapisach umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-15, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych, autobusów, traktorów kołowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa akcesoriów do pojazdów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Dostawa samochodowych środków czyszczących, płynów, plaków |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Okres przydatności do użycia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Dostawa materiałów do pojazdów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 39830000-9, 39831500-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Dostawa filtrów do pojazdów osobowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Dostawa filtrów do pojazdów ciężarowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Dostawa opon do pojazdów wojskowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 34350000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Dostawa akumulatorów do pojazdów wojskowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31430000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Dostawa części i środków materiałowych do pojazdów z Kompani Obsługi Lotnisk i Wojskowej Straży Pożarnej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 39830000-9, 39831500-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Dostawa części i akcesoriów do pojazdów i sprzętu techniki lotniczej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 39830000-9, 39831500-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Dostawa części i akcesoriów do dystrybutora azotu na podwoziu ZIŁ-131 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Czas dostawy | 20,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Dostawa akumulatorów do sprzętu lotniczego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31430000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Czas dostawy | 20,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Dostawa opon do sprzętu lotniczego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 34350000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Czas dostawy | 20,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- 16/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- ZP/TP/2025/21-środki czystości
- Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
więcej: Akumulatory elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.