Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Gdańsk: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ NA USŁUGI W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA DO DRUKU (WYKONANIA IMPOZYCJI I NAŚWIETLENIA), DRUKU I DOSTAWY PUBLIKACJI DLA CENTRALNEGO MUZEUM MORSKIEGO W GDAŃSKU.
Numer ogłoszenia: 53660 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Muzeum Morskie w Gdańsku , ul. Ołowianka 9-13, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3018611, faks 058 3018453.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ NA USŁUGI W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA DO DRUKU (WYKONANIA IMPOZYCJI I NAŚWIETLENIA), DRUKU I DOSTAWY PUBLIKACJI DLA CENTRALNEGO MUZEUM MORSKIEGO W GDAŃSKU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ NA USŁUGI W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA DO DRUKU, DRUKU I DOSTAWY PUBLIKACJI DLA CENTRALNEGO MUZEUM MORSKIEGO W GDAŃSKU. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień CPV: 78110000-1 Usługi drukowania książek, 78230000-8 Usługi druku i dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00-1, 78.23.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zawawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTEJ PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. aktualnie wykonują lub wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy), przy czym co najmniej jedna usługa wykonana na rzecz jednego podmiotu miała wartość nie mniejszą niż 50 000 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zawarcie umowy ramowej na usługi w zakresie przygotowania do druku, druku i dostawy publikacji , składają wraz z ofertą, niżej wymienione dokumenty: - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, WYPEŁNIONY I PODPISANY FORMULARZ STANOWIĄCY ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz usług Wykonawcy zgodnie z pkt. VII.1.2. SIWZ. Wykaz powinien zawierać: przedmiot usług, wartość, daty, miejsca wykonania oraz nazwę odbiorców - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty np. referencje potwierdzające, że wymieniane usługi zostały wykonane należycie; - Wykonawca dostarczy publikacje wykonane dla innych instytucji kultury niż Zamawiający. Przez instytucję kultury Zamawiający rozumie podmioty które prowadzą działalność kulturalną np. muzea, galerie, filharmonie, teatry, biblioteki i In. Wykaz państwowych instytucji kultury można odnaleźć na stronie internetowej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. W komplecie wymagane są publikacji, które zostały przygotowane do druku i wydrukowane przez Wykonawcę: A.) KSIĄŻKA NA PAPIERZE OFFSETOWYM, W OPRAWIE KARTONOWEJ, KLEJONA (MONOGRAFIA Z WŁAMANYMI PRZYPISAMI I ILUSTRACJAMI), B.) KATALOG/ALBUM NA PAPIERZE KREDOWYM, W OPRAWIE TWARDEJ, SZYTY (Z WŁAMANYMI PRZYPISAMI I ILUSTRACJAMI). Załączone publikacje będą własnością Zamawiającego, nie zostaną zwrócone Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - jakość - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralne Muzeum Morskie w Gdańsku
80-751 Gdańsk, ul. Ołowianka 9-13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 15:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój 237.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.