To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-27
Rawicz: Budowa boiska przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 536634 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 473052 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie boiska wielofunkcyjnego, bieżni sprinterskiej zakończonej zeskokiem do skoku w dal przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu. 2. Zakres zadania obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę słupa przybramowego murowanego wraz z bramą wjazdową, 2) budowę boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni 424,31 m2 (wymiary 28,10 m x 15,10 m) wraz z ogrodzeniem. Uwaga: Ogrodzenie całego boiska należy wykonać zgodnie z kosztorysem zerowym, 3) budowę bieżni sprinterskiej dwutorowej do biegu na 55 m z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni 193,63 m2 zakończonej zeskokiem do skoku w dal, 4) wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej odwodnienia kompleksu sportowego, 5) wykonanie placu zabaw z nawierzchnia piaszczystą o powierzchni 390,00 m2 (wymiary placu: 19,5m x 20,00m) wraz z ogrodzeniem, 6) wykonanie ciągów komunikacyjnych z nawierzchnią z kostki betonowej o powierzchni około 1.183,70 m2, 7) zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń do boiska i placu zabaw, 8) wyposażenie terenu w małą architekturę: ławki i kosze na śmieci, 9) wykonanie trawników. 3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) projektu budowlanego remontu kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, 3) projektu budowlanego instalacji kanalizacji deszczowej odwodnienia kompleksu sportowego, 4) projektu rozbiórki nieużytkowanego budynku sanitarnego oraz murowanego słupa przybramowego, 5) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla ww. projektów stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 111. 4. Mogące występować w dokumentacjach projektowych i dokumentacji kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, ze towarzysza wyrazy lub równoważny. 5. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach zaproponowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie również do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 2) opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz odpowiedniego oznakowania na czas prowadzenia robót (jeżeli będzie taka potrzeba); podczas wykonywania prac miejsce powinno być oznakowane zgodnie z § 5 ust. 2 Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 117, poz. 1729); 3) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 3 egz. (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym. 4) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 5) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 6) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierowników robót branży elektrycznej i telekomunikacyjnej posiadających odpowiednie uprawnienia do pełnienia tych funkcji oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 7) utrzymania palcu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 8) odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeństwa dzieci szkolnych, 9) po zakończeniu robót demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacją robót, 10) udzielenia 60 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane nawierzchnie, roboty budowlane i wbudowane materiały oraz 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia i sprzęty. 6. Parametry techniczne nawierzchni poliuretanowej zostały określone w dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych nawierzchni poliuretanowych, których parametry techniczne będą nie niższe niż 5% od podanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania nawierzchni spełniających powyższe wymagania oraz dla których zostały wydane dokumenty: wyniki badań na zgodność z polską normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB, atest higieniczny PZH, kartę techniczną potwierdzoną przez jej producenta, autoryzację producenta wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię, które zgodnie z zapisami projektu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu. 7. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z wydanymi decyzjami, warunkami, opiniami zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 8. Wszelkie koszty związane z wycinką i usunięciem oraz nasadzeniem drzew będą leżały po stornie Zamawiającego. Koszty związane z usunięciem pni i korzeni oraz ich wywozem ponosić będzie Wykonawca. 9. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr IT.2710.26.2013 wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) projektach budowlanych 5) Polskich Normach 10. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.62.00 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.22.43.40 - Kosze 03.44.10.00 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe, Artykuły spożywcze, BUD-ZIEM Stanisław Ochocki
- USŁUGI TRANSPORTOWE BUD-ZIEM Stanisław Ochocki, Ul. Kwiatowa 10, 58-125 Pszenno, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 773531,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 636217,22
Oferta z najniższą ceną: 636217,22 / Oferta z najwyższą ceną: 957634,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Konsultacje specjalistyczne lekarza psychiatry dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025
- Świadczenie usług zbiorowego żywienia - cateringu dla dzieci w Przedszkolu nr 4 w Rawiczu i Przedszkolu w Żołędnicy
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji na obszarze powiatu rawickiego - ETAP III".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- KS Grębałowianka - modernizacja obiektów sportowych w zakresie przebudowy boiska głównego o nawierzchni z trawy sztucznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.