Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Książ Wielki: Zakup mebli do wyposażenia gabinetów lekarskich i innych dla Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Książu Wielkim
Numer ogłoszenia: 5366 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Warszawka 17, 32-210 Książ Wielki, woj. małopolskie, tel. 041 3838002, faks 041 3838002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli do wyposażenia gabinetów lekarskich i innych dla Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Książu Wielkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Meble do wyposażenia gabinetów lekarskich i innych pomieszczeń dla Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Książu Wielkim, 1. Krzesła do poczekalni - 60szt. w tym: - szeregowe typu ławka - 4x5 szt. - pojedyncze - 40 szt. rama chromowana, siedzisko i oparcie ze sklejki w kolorze drewnopodobnym 2. Krzesła do gabinetów lekarskich tapicerowane ciemne kolor do uzgodnienia- 20szt. - oparcie i siedziska wykonane ze sklejki, rama chromowana z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem, tapicerka zmywalna 3. Fotele do gabinetów lekarskich - 3 szt. - fotele obrotowe tapicerowane duże (nóżki nie obracane, miękkie, opona zabezpieczająca przed rysowaniem) 4. Krzesła obrotowe tapicerowane z oparciem na ręce - 8 szt. - tapicerka z eko-skóry, na kółkach opony zabezpieczające przed rysowaniem 5. Leżanki - 8 szt. - leżanki tapicerowane + leżanka drewniana do zabiegów prądowych 1 szt. 6. Biurka do gabinetów - biurko z przystawką z wysuwanym blatem 2 szt. - biurka z okleiny lub drewniane 11 szt. (średnie) - biurka białe 2 szt. (średnie) - biurka pod komputer 2 szt. + 2 fotele 7. Szafy biurowe i zabiegowe - drewniane 5 szt. - z półkami na dokumenty lub elementy regałowe - szklane dwudrzwiowe 4 szt. (szklano-metalowe) - szklane jednodrzwiowe 6 szt. - szafy ubraniowe na nóżkach zamykane 12 szt. 8. Stoliki zabiegowe - 4 szt. 9. Stolik -do badania niemowląt - 3 szt. 10. Parawanówki - 8 szt. 11. Stół i krzesła do pokoju socjalnego - duży stół rozkładane 200x180 + 8 krzeseł miękkich 12. Taborety obrotowe tapicerowane - 2 szt. 13. Stoliki szklane - 2 szt. 14. Regał pokojowy - 1 szt. 15. Fotel do pobierania krwi (stolik) - 1 szt. 16. Kosze na śmieci 17 szt. o pojemności 10l.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2) Wzór umowy a.3) Formularz cenowy a.4) pozostałe załączniki wypisane w SIWZ Wykaz dokumentów w punkcie VI SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Książu Wielkim
ul. Warszawska 17
32-210 Ksiąz Wielki
pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Książu Wielkim ul. Warszawska 17 32-210 Ksiąz Wielki Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KSIĄŻ WIELKI
więcej: przetargi KSIĄŻ WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- Kompleksowe wykonanie, dostarczenie oraz montaż mebli wolnostojących oraz stałej zabudowy meblowej ściennej na potrzeby kasy i sklepiku NCK
- Zakup wyposażenia do budynku żłobka w Wodyniach w ramach realizacji inwestycji: "Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr ewid. 824 w miejscowości Wodynie"
- Remont pomieszczeń biurowych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Zakopiańska 58 w Krakowie
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na V części
- Dostawa i montaż foteli / siedzisk wyciszających (akustycznych).
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.