Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-13
Kętrzyn: PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI:
1. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3916N ULICA NOWOWIEJSKIEGO W RESZLU - ETAP II
2. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3912N ULICA MAZURSKA W RESZLU
3. BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3893N ULICY ZIELONEJ WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ W KORSZACH
Numer ogłoszenia: 53673 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Kętrzynie , Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, 7511690, faks 089 7512401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI: 1. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3916N ULICA NOWOWIEJSKIEGO W RESZLU - ETAP II 2. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3912N ULICA MAZURSKA W RESZLU 3. BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3893N ULICY ZIELONEJ WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ W KORSZACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI: 1. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3916N ULICA NOWOWIEJSKIEGO W RESZLU - ETAP II 2. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3912N ULICA MAZURSKA W RESZLU 3. BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3893N ULICY ZIELONEJ WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ W KORSZACH.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.11.10-9, 45.22.33.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: CZĘŚĆ I PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3916N ULICA NOWOWIEJSKIEGO W RESZLU - ETAP II - 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) CZĘŚĆ II PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3912N ULICA MAZURSKA W RESZLU - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ III BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3893N ULICY ZIELONEJ WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ W KORSZACH - 11.000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I - PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3916N ULICA NOWOWIEJSKIEGO W RESZLU - ETAP II * Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda, których przedmiotem była budowa lub przebudowa drogi Część II - PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3912N ULICA MAZURSKA W RESZLU * Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie lub budowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości minimum 150.000,00 zł każda. Część III - BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3893N ULICY ZIELONEJ WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ W KORSZACH * Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty budowlane polegające na przebudowie lub budowie drogi o wartości minimum 400.000,00 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I - PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3916N ULICA NOWOWIEJSKIEGO W RESZLU - ETAP II * Wykonawcy dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do pełnienia takiej funkcji w budownictwie lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności - kierownik budowy Część II - PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3912N ULICA MAZURSKA W RESZLU * Wykonawcy dysponują lub będą dysponować jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności - kierownika budowy. Osoba ta musi się wykazać praktyką w kierowaniu budową lub przebudową drogi Część III - BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3893N ULICY ZIELONEJ WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ W KORSZACH * Wykonawcy dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane: a) wykonawcze w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, tj. kierownika budowy, b) wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Termin płatności faktury za roboty wykonane - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy, 2) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, 3) konieczności wprowadzenia zmian w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będącej podstawą realizacji przedmiotu umowy, spowodowanych błędami, wadami, zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianą wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej, 4) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: a) przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. konieczności zlecenia wykonania robót dodatkowych, których konieczność wynikła w trakcie robót i nie przewidywała tego dokumentacja projektowa, bez których niemożliwe jest wykonanie zakresu umownego robót, lub opóźnienia w usunięciu wad ujawnionych w dokumentacji projektowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, b) inne niezawinione przez zamawiającego i wykonawcę przyczyny, c) niesprzyjające warunki pogodowe, d) inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego Plac Grunwaldzki 1 11-400 Kętrzyn pokój 79.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego siedziba Starostwa Powiatowego w Kętrzynie Biuro Obsługi Interesanta (pokój 14) Plac Grunwaldzki 1 11-400 Kętrzyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3916N ULICA NOWOWIEJSKIEGO W RESZLU - ETAP II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje Przebudowę drogi powiatowej nr 3916N ulica Nowowiejskiego w Reszlu - etap II - zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Na zakres etapu II składają się roboty: - rozbiórka istniejącej nawierzchni szutrowej ulicy-drogi - wykonanie nowej podbudowy nawierzchni drogi-ulicy - wykonanie nowej nawierzchni drogi/ulicy z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej - wykonanie oznakowania poziomego drogi-ulicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.11.10-9, 45.22.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Termin płatności faktury za roboty wykonane - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3912N ULICA MAZURSKA W RESZLU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 3912N ulica Mazurska w Reszlu - zgodnie z przedmiarami robót i STWiOR - załącznikiem nr 9 do SIWZ - w skład, których wchodzą: -sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej - lokalne wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką AC 16W 35/50 - Skropienie istniejącej nawierzchni drogi emulsją asfaltową - Wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej drogi i zjazdu z betonu asfaltowego - Wykonanie odcinka chodnika z kostki brukowej betonowej i zjazdu - Dostosowanie wysokościowe zjazdów istniejących do niwelety drogi - Regulacja wysokościowa studni, wyłazów i zaworów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Termin płatności faktury za roboty wykonane - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3893N ULICY ZIELONEJ WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ W KORSZACH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi powiatowej nr 3893N ulicy Zielonej wraz z kanalizacją deszczową w Korszach - zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ - w skład, którego wchodzi: - rozbiórka istniejącej nawierzchni drogi/ulicy - wykonanie nowej nawierzchni i podbudów drogi/ulicy i parkingu - wykonanie zjazdów z drogi oraz dostosowanie wysokościowe zjazdów istniejących do niwelety budowanej drogi oraz do szerokości bram wjazdowych na posesje - przebudowa kolizji drogi z inną infrastrukturą (sieciami gazowymi, telekomunikacyjnymi, energetycznymi, wodociągowymi, sanitarnymi), w tym regulacja wysokościowa wyłazów studni i zasuw istniejących w drodze - budowa sieci kanalizacji deszczowej odwodnienia korony drogi/ulicy - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi/ulicy - wycinka trzech sztuk drzew w pasie drogi po uzyskaniu opinii i zgody specjalisty ornitologa na wycinkę poza okresem ochronnym i zgodnie z decyzją nr GT.6131.33.2016 z dnia 10.05.2016 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.11.10-9, 45.22.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Termin płatności faktury za roboty wykonane - 6
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ścieżek komunikacyjnych wraz z infrastrukturą podziemną na cmentarzu komunalnym w Małej Nowej Wsi
- Dostawa ze sfinansowaniem w formie leasingu operacyjnego dwóch piaskarek ciągnikowych
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Kętrzynie
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa drogi gminnej na działce o nr ewid. 10/21 obr. ewid. Futoma o długości 310 m
- Przebudowa drogi gminnej na działce o nr ewid. 11 obr. ewid. Futoma o długości 250 m
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Kłomnice ul. Janaszowska
- Przebudowa dróg gminnych w Tuchorzy - etap VI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.