eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyDostawa i montaż wyposażenia budynku socjalno - administracyjnego zlokalizowanego na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ulicy Dęblińskiej 96 w Puławach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Puławy: Dostawa i montaż wyposażenia budynku socjalno - administracyjnego zlokalizowanego na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ulicy Dęblińskiej 96 w Puławach
Numer ogłoszenia: 53679 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18001 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8862018, 0-695-616-226, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczona odpowiedzialnością - udział 100 % Gmina Miasto Puławy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia budynku socjalno - administracyjnego zlokalizowanego na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ulicy Dęblińskiej 96 w Puławach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia budynku socjalno - administracyjnego zlokalizowanego na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ulicy Dęblińskiej 96 w Puławach, w ramach projektu Rozbudowa i modernizacja Zintegrowanego Systemu Gospodarki Odpadami dla Miasta Puławy i Gmin Ościennych poprzez rozbudowę i modernizację Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach - poprawa infrastruktury zbierania i odzysku odpadów. W ramach niniejszego zamówienia przewidziano realizację Zamówień Częściowych: Zamówienie częściowe nr 1. Dostawa i montaż mebli biurowych i socjalnych oraz wyposażenia pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych. Zamówienie częściowe nr 2. Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i telefonicznego. Minimalne okresy gwarancji dla poszczególnych zamówień częściowych: Zamówienie częściowe nr 1. Dostawa i montaż mebli biurowych i socjalnych oraz wyposażenia pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych - 12 miesięcy. Zamówienie częściowe nr 2. Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i telefonicznego -12 miesięcy. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.13.40.00 - Meble komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Rozbudowa i modernizacja Zintegrowanego Systemu Gospodarki Odpadami dla Miasta Puławy Gmin Ościennych, poprzez rozbudowę i modernizację Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach - poprawa infrastruktury zbierania i odzysku odpadów realizowany w ramach Osi Priorytetowej VI Środowisko i czysta energia, Działanie 6.1. Ochrona i kształtowanie środowiska,Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa i montaż mebli biurowych i socjalnych oraz wyposażenia pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEX TRADE Sp. z o.o., ul. Bytkowska 1B, 40-955 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99922,13

  • Oferta z najniższą ceną: 99922,13 / Oferta z najwyższą ceną: 303549,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i telefonicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARRIS COMPUTER, Tomasz Stolarek, ul. Polna 21, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29978,85

  • Oferta z najniższą ceną: 27052,62 / Oferta z najwyższą ceną: 55965,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.