Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Olsztyn: dostawa różnych drobnych wyrobów medycznych; produktów z włókniny; środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
Numer ogłoszenia: 53684 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa różnych drobnych wyrobów medycznych; produktów z włókniny; środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie 13 zadań dotyczy dostaw: - Wyroby medyczne i inne - papier do EKG ciepłoczuły, woreczki do pobierania moczu, zamknięty system do pomiaru diurezy, żel do USG, przedłużacz do tlenu, maski tlenowe, łopatki drewniane, opaski identyfikacyjne, kieliszki do leków, kanki odbytnicze, worki stomijne, stetoskopy, miski nerkowe, kaczki, ostrza wymienne Swann Morton, nożyki hematologiczne, termometry lekarskie. - Wyroby z włókniny - czepki, fartuchy, pokrowce na buty, maski, podkłady wysokochłonne, prześcieradło jednorazowe, ochraniacze na buty, pokrycie higieniczne itp. - Środki dezynfekcyjne i antyseptyczne - spirytus do produkcji leków; srodek do neutralizacji ścieków; preparaty do mycia endoskopów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 38.41.20.00 - Termometry 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) - Dotyczy zadania nr 11 - Koncesja, zezwolenie lub licencja na obrót produktami leczniczymi podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji: obrót handlowy produktami leczniczymi itp. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu ( każda nie mniejsza niż 60% łącznej ceny oferty brutto każda), dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 3 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia (zad. nr 1- 10 wyroby medyczne; zad. nr 11 produkty lecznicze itp.; zad. nr 12-13 środki dezynfekcyjne- antyseptyczne itp. ) oraz załączenie minimum 3 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Listy mają być podpisane przez wykazanych odbiorców. Uwaga. Dotyczy zadań nr 1-13: warunek będzie spełniony, poprzez wykazanie łącznie minimum 3 dostaw + 3 potwierdzeń należytego ich wykonania łącznie, w przypadku składania oferty na jedno lub więcej niż jedno zadanie pod warunkiem zachowania warunku ww. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ D. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Presłać na adres Zamawiającego jak w Sekcji I ww lub złożyć w Sekretariacie Szpitala..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier EKG ciepłoczuły i termoczuły oraz do videoprintera - 3 pozycje razem 550 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woreczki do pobierania moczu u niemowlat, zamknięty system do pomiaru diurezy - 3 pozycje, razem 8100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zel do USG i do defibrylatora - 2 pozycje, łącznie 305 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacz do tlenu, maski tlenowe prdiatryczne, nebulizator, aerochamber z maską - 7 pozycji, łącznie 890 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lopatki drewniane, opaski identyfikacyjne, łaczniki do drenów, kieliszki do leków, kanka odbytnicza, worki stomijne, stetoskopy - łęcznie 12 pozycji, razem 63480 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miska nerkowa, kaczka plastikowa, basen plastikowy, pojemnik plastikowy do dobowej zbiórki moczu - razem 5 poz. łącznie 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza wymienne Swan n Morton - różne rozmiary, trzonki do ostrzy - łacznie 10 pozycji, razem 210 opakowań po 100szt. ostrzy oraz 20 szt. trzonków..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyki hematologiczne jałowe 50 opakowań po 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometr lekarski na podczerwień przeznaczony do pomiaru temperatury powierzchni ciała i czoła u dzieci i dorosłych bez kontaktu z ciałem, wyposażony w pamięć ostatnich 32 pomiarów, podświetlany monitor(wyświetlacz) LCD, automatyczne wyłączanie - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowe wyroby z włókniny m.in. czepki, fartuchy, pokrowce na buty, maski chirurgiczne, podkłady wysokochłonne, podkłady higieniczne, myjki, pokrycie higieniczne jednorazowe, prześcieradło jednorazowe itp. Razem 12 pozycji, łącznie 118100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena użytkowa - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirytus czysty do produkcji leków - łącznie 48 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Srodek do neutralizacji ścieków - łacznie 7500 litrów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty w płynie do mycia i dezynfekcji maszynowej endoskopów do myjni prod. OLYMPUS. łcznie 36 opak. o poj. 5 litrów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena uzytkowa - 30
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego w ramach realizacji projektu z Programu Regionalnego "Infrastruktura Zdrowia"
- Remont przepustu w ciągu DP 1203N w msc. Jonkowo, gm. Jonkowo
- Zakup czterech dronów z dodatkowym wyposażeniem do prowadzenia kontroli na akwenach wodnych.
- Dostawa sukcesywna tekstyliów do znakowania haftem i sitodrukiem dla Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa zestawów do usuwania elektrod
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (II)
- Dostawa preparatów myjących, dezynfekcyjnych oraz preparatów do myjni, basenów i kaczek
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szwów chirurgicznych, środków hemostatycznych oraz preparatów i akcesoriów do dializ
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
więcej: Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.