Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-03-27
Ogłoszenie nr 536864-N-2018 z dnia 2018-03-27 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego: Termomodernizacja budynku głównego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynku głównego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego, krajowy numer identyfikacyjny
41112335100000, ul.
ul. Adama Mickiewicza
5
,
64100
Leszno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 296 058, e-mail
sgt@pwsz.edu.pl, faks
655 296 076.
Adres strony internetowej (URL): www.pwsz.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.bip.pwsz.edu.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Poczta, kurier, osobiście
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie ul. Mickiewicza 5, 64-100 Leszno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku głównego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie
Numer referencyjny:
K-GT-43-232-3/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja części budynku głównego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie przy ul Mickiewicza 5 Zakres prac obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze, - demontaż elementów mocowanych do elewacji stanowiących kolizje dla warstwy termoizolacji tj. rury spustowe kanalizacji deszczowej, instalacja odgromowa, rozdzielnie elektryczne, tablice informacyjne itp., - demontaż zewnętrznych elementów ścian osłonowych ( okładziny szklane i płyty azbestocementowe ) - demontaż pasa sufitu podwieszonego - demontaż elementów ściany osłonowej -słupki stalowe , stolarka okienna - montaż nowej konstrukcji stalowej pod płyty izolacyjne - montaż płyt izolacyjnych warstwowych - montaż aluminiowej stolarki okiennej wraz z opierzeniami - wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż rur spustowych, - przeniesienie rur spustowych (odsunięcie od elewacji), założenie wyczystek, przeróbka wpięcia do kanalizacji deszczowej poniżej poziomu gruntu, - przemurowanie istniejących uszkodzonych przewodów kominowych ponad poszyciem dachu, - demontaż instalacji odgromowej w miejscach kolizji z projektowaną termomodernizacją oraz umieszczenie instalacji odgromowej w specjalnych ochronnych rurach instalacji odgromowej w warstwie termoizolacji, wymiana otoku (poniżej poziomu gruntu), wymiana skorodowanej instalacji na poziomach dachów, - wymiana elementów instalacji wentylacyjnej wywiewnej na systemowe rozwiązania niepalne, - renowacja ścian zewnętrznych maszynowni wind poprzez wykonanie warstwy wyrównującej styropianu, nałożenie siatki z klejem i otynkowanie tynkiem cienkowarstwowym - naprawa dachu maszynowni wind poprzez oczyszczenie istniejącego podłoża, wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z opierzeniami i orynnowaniem - wymiana drzwi z maszynowni wind na dach na nowe stalowe zewnętrzne - wykonanie podgrzewania istniejących wpustów dachowych - wymiana na dachu kominków do kanalizacji na nowe - przebudowa istniejącego układu kanalizacji poprzez likwidację zaworów napowietrzających i zastąpienie ich kominkami dachowymi - korekta przebiegu pionów c. o. w budynku wraz z koniecznością przesunięcia niektórych grzejników, spowodowane zmianą miejsca usytuowania poszczególnych okien - montaż zaworów termostatycznych na głowicach grzejników c. o. w całym budynku. - wyprowadzenie odpowietrzenia pionów kanalizacyjnych z umywalek w salach wykładowych (obecnie napowietrzaki fi 50 pod dachem) szt. 8 - wymiana wywiewek pionów kanalizacyjnych fi 160 szt. 8 - wymiana wywiewek wentylacyjnych fi 160 szt. 1 ( maszynownia) - wymiana wywiewek pionów wentylacyjnych fi 200 szt. 2 ( podstawy 20x20xcm) - wymiana obudów dachowych szachtów pionów wentylacyjnych ubikacji 130x45 cm szt. 2 - wymiana obudów dachowych szachtów pionów wentylacyjnych ubikacji 100x85 cm szt. 2 - wymiana obudówdachowych szachtów pionów wentylacyjnych ubikacji 105x100 cm szt. 2 - wymiana podstaw dachowych pod wentylatory mechaniczne 55x55 cm szt. 2 ( wentylator istniejący ) - podniesienie jednostek zewnętrznych klimatyzacji szt. 2
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45453000-7 |
45321000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana
będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca musi wykazać, że: 1) jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3.000.000,00 PLN, na jedno i wszystkie
zdarzenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1) Wykonawca musi dysponować osobami,
zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
a) Kierownikiem budowy - osobą,
posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wydane na
podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278) lub odpowiadające im
równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów oraz jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Wymaga się, aby przedstawiona osoba
posiadała co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi jako
kierownik budowy, w tym dwoma robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub
przebudowie budynku użyteczności publicznej lub przeznaczonego na pobyt ludzi o kubaturze nie
mniejszej niż 10.000 m3 każda.
b) Kierownikiem robót elektrycznych - osobą posiadającą
uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wydane na podstawie
rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278) lub odpowiadające im
równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów oraz jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wymaga się, aby przedstawiona osoba posiadała co
najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik
robót, w tym dwoma robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie budynku
użyteczności publicznej lub przeznaczonego na pobyt ludzi o kubaturze nie mniejszej niż 3.000
m3 każda. c) Kierownikiem robót sanitarnych - osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania
samodzielnych funkcji w budownictwie wydane na podstawie rozporządzenia Ministra
Infrastruktury Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz.U.2014.1278) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest uprawniona do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
Wymaga się, aby przedstawiona osoba posiadała co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w
kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót, w tym dwoma robotami budowlanymi
polegającymi na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub przeznaczonego
na pobyt ludzi o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3 każda. Uwaga: 1. Zamawiający, określając
wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza
odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów
ustawy Prawo budowlane (tj. Dz.U.2016.290 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 22.12.2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz.U.2016.65). 2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że
Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie zawodowe Wykonawcy może mieć negatywny
wpływ na realizacje zamówienia. 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na
budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub przeznaczonego na pobyt ludzi o
kubaturze nie mniejszej niż 3.000 m3 każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
DO OFERTY Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest dołączyć
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne potwierdzające, że nie podlega
wykluczeniu z udziału w postępowaniu, oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj.:
a)OŚWIADCZENIE Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na
podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
SIWZ. b) OŚWIADCZENIE Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazaniabraku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim
powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych
podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. a) oraz b). NA WEZWANIE Zamawiający
przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do
złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia
oświadczeń lub dokumentów, tj.: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu sytuacji ekonomicznej lub finansowej a) dokumentów potwierdzających, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3.000.000,00 PLN,
na jedno i wszystkie zdarzenia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu zdolności technicznej lub zawodowej b) wykazu osób, skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Tomu I SIWZ, c) wykazu robót budowlanych
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do Tomu I SIWZ,
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych - foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymogi określone przez Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1. - Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest to wymagane. - Dowód wniesienia wadium. - Kosztorys ofertowy szczegółowy, sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 140.000,00 PLN (słownie zł: sto
czterdzieści tysięcy 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Dodatkowe doświadczenie kierownika budowy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-11, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 4799P na odcinku Kłoda - Tarnowa Łąka w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej
- Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 4772P na odcinku Lasocice -Święciechowa w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej
- "Budowa odcinka ul. Skrzydlatej na terenie Gminy Święciechowa i budowa odcinka ul. Zachodniej na terenie Miasta Leszna"
- Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 4777P na odcinku od Gronówka do Leszna w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej
- Sukcesywne dostawy pętli do politektomii, szczypców biopsyjnych i klipsownic II
- "Remont Świetlicy w Czarnowie" w zakresie remontu izolacji przeciwwilgociowej budynku oraz remontu opaski fundamentowej.
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- Przebudowa dróg gminnych: ul. K. Kurpińskiego, S. Moniuszki, F. Chopina w Rydzynie
- Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.