Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-08
Miechów: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2008 roku na terenie Leśnictwa Opacz
Numer ogłoszenia: 5368 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miechów, Os. Kolejowe 54A, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3825000, fax 041 3825000.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2008 roku na terenie Leśnictwa Opacz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2008 roku na terenie Leśnictwa Opacz. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik do formularza cenowego oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN). Przelew na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ S.A. o/Kraków 42 1540 1115 2001 6011 2224 0001 do dnia 17.01.2008 roku..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zdolność ekonomiczna i finansowa. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości wypłacania zaliczek na poczet wykonywanych usług. Zdolność techniczna. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 2 % ceny ofertowej brutto. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przynajmniej podstawowym od prowadzonej działalności gospodarczej na 2008 rok. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawcy składający ofertę na prace z niżej wyszczególnionego zakresu wykażą i udokumentują posiadanie (dysponowanie) następujących maszyn i urządzeń: -pozyskanie drewna: minimum 1 sztuki pilarki spalinowej o mocy nie mniejszej niż 2,6 kW na 1 000 m3 drewna, którego dotyczy oferta- zrywka drewna: minimum 1 ciągnik zrywkowy lub podobnego typu na każde 5 000 m3 drewna, którego dotyczy oferta, lub minimum 1 ciągnik rolniczy na każde 2 000 m3 drewna, którego dotyczy oferta, lub minimum 1 koń na każde 1 000 m3 drewna którego dotyczy oferta. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. Wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: - zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla: - min. 1 pracownika posiadającego uprawnienia do ścinki drzew na każde 2500 m3 drewna, którego dotyczy oferta - z zakresu zagospodarowania lasu - minimum jedną osobę na prace o wartości do 50 tys. zł, którego dotyczy oferta. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Oświadczenie z art. 22 i 24 Ustawy PZP. Dla podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 2 % ceny ofertowej brutto.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz zawierający SIWZ wraz z załącznikami można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 10 w dni robocze od godz. 8:00 do godz. 10:00 i na stronie www:miechow.krakow.lasy.gov.pl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 8 (Sekretariat) do dnia 2008-01-18 do godz. 09:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze Szpitala św. Anny w Miechowie
- Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa środowiska IT Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie poprzez wdrożenie zaawansowanych narzędzi i mechanizmów szkoleniowych, programistycznych i sprzętowych.
- Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. B. Prusa 2 w Miechowie w zakresie budowy windy zewnętrznej
- Utrzymanie szlaków i składnic drewna w Nadleśnictwie Miechów (II postępowanie)
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej i łowieckiej na terenie OHZ zarządzanego przez Nadleśnictwo Gołdap w roku 2025."
- Koszenie muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej na terenie Nadleśnictwa Syców w Arboretum Leśnym im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców w roku 2025
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.