Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Szczecin: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w roku 2013
Numer ogłoszenia: 53693 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w roku 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w roku 2013 szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1) Część 1: 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); 2) Część 2: 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Szczegółowe wymagania dot. wadium znajdują się w Rozdziale XI SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się zgodnie z art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) posiadaniem aktualnego wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1 SIWZ należy przedstawić aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się świadczenie w sposób ciągły przez okres, co najmniej 3 (słownie: trzech) miesięcy usług cateringowych o wartości, co najmniej 20.000 zł brutto. Jeżeli usługa przedstawiana na potwierdzenie spełniania warunku jest w trakcie realizacji, to wartość części usługi zrealizowanej do dnia składania ofert nie może być mniejsza niż 20 000 zł brutto. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca może wykazać te same usługi dla każdej z części zamówienia, na którą złoży ofertę. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych i załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2 SIWZ należy przedstawić informację o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu pn.: Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 5 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2 SIWZ. Do informacji muszą być dołączone dowody potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług (np. poświadczenia, referencje, protokoły odbioru itp.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 3 - Kultura i estetyka podawania potraw - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy dla każdej z części zamówienia (Rozdział XX SIWZ)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1)W ramach kryterium oceny ofert pn. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca w załączniku nr 5a do SIWZ przedstawia dodatkowe usługi cateringowe (poza usługami wymaganymi w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu). Usługi cateringowe wykazywane na potrzeby przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium: a) Muszą być usługami zrealizowanymi lub realizowanymi w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. b) Mogą być wykazane usługi niezależnie od ich wartości i nie świadczone w sposób ciągły. c) Nie mogą być usługami wykazywanymi na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ponowne wykazanie tych samych usług będzie skutkowało nie uwzględnieniem usług przy punktacji przyznawanej w ramach przedmiotowego kryterium. d) Do każdej z wykazanych usług należy przedstawić dokument potwierdzający ich należyte wykonanie. e) Wykonawcy nie będą wzywani do uzupełnienia usług wykazywanych na potrzeby przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert, ponieważ dyspozycja wynikając z art. 26 ust. 3 ustawy PZP dotyczy tylko i wyłącznie dokumentów składanych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. W ramach kryterium oceny ofert pn. Kultura i estetyka podawania potraw podstawą oceny dokonywanej indywidualnie przez wszystkich członków komisji przetargowej, będzie dokumentacja fotograficzna stanowiąca załącznik do oferty. Zamawiający będzie oceniał złożone portfolio, które musi zawierać kolorowe zdjęcia poglądowe o formacie, co najmniej 15x20 (wykończenie matowe lub błyszczące) w rozdzielczości 1200x800 (wydruk + forma elektroniczna - na dowolnym nośniku) w poszczególnych kategoriach: a) 3 fotografie różnych aranżacji przedstawiających Lunch I na 10 osób; b) 3 fotografie różnych aranżacji przedstawiających Bankiet na 10 osób; c) 3 fotografie różnych aranżacji przedstawiających Serwis kawowy I na 10 osób; d) 3 fotografie różnych aranżacji przedstawiających Serwis kawowy III na 10 osób. Zamawiający dokona oceny załączonych do portfolio zdjęć, poprzez ich porównanie ze zdjęciami udostępnionymi w portfoliach pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu. 2) Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego - 100% środków Unii Europejskiej w zakresie finansowania zamówienia WZRPO 2) Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 - 100 % środków Unii Europejskiej w zakresie finansowania zamówienia PT PO RYBY 3) Pomoc techniczna PROW 2007 - 2013 - 75 % środków z Unii Europejskiej, 25 % budżet Państwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w roku 2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 3. Kultura i estetyka podawania potraw - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w roku 2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 3. Kultura i estetyka podawania potraw - 20
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie wyposażenia na potrzeby laboratorium optyki przyrządowej oraz materiałów do stanowisk doświadczalnych i prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia i fizyka
- Zmiana funkcji części pomieszczeń strefy sportowej na funkcje biurowe wraz ze zmianą funkcji części podbasenia na szatnie pracownicze, w obiekcie Zamawiającego
- Usługa przeprowadzenia diagnozy kompetencji społecznych - dwukrotne badanie na osobę dla 120 osób w wieku 15-25 lat podzielonych na 12 grup w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Przebudowa pomieszczeń kuchni w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w PdOZ w jednostkach terenowych Policji województwa zachodniopomorskiego.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie oraz dostarczanie wyżywienia dla uczestników projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
- Usługa zorganizowania wizyt studyjnych dla uczniów szkół podstawowych Gminy Lubenia na potrzeby realizacji projektu "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls. Wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych ....
- Przedmiotem zamówienia jest: zapewnienie usługi cateringowej na konferencję organizowaną dnia 16 maja 2025 r. w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim.
- Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas wydarzeń organizowanych przez Centrum Nauki Kopernik w roku 2025- 2026.
- Wynajem sali wraz z zapewnieniem serwisu kawowego oraz posiłków podczas zajęć dydaktycznych w mieście Kępno
- Usługa cateringowa dla uczestników konferencji "6th Polish Conference on Artificial Inteligence" 7.04. - 9.04.2025r.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.