eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Beneficjentów ostatecznych w ramach projektu Be Fair - internet jako dobro wspólne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-27

Bolesławiec: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Beneficjentów ostatecznych w ramach projektu Be Fair - internet jako dobro wspólne
Numer ogłoszenia: 536952 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec , ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Beneficjentów ostatecznych w ramach projektu Be Fair - internet jako dobro wspólne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot umowy jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z serwisem, zgodnie z załącznikiem nr A Parametry techniczne i technologiczne sprzętu komputerowego i oprogramowania, wymagane minimalne okresy gwarancji oraz serwis, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w miejscu zamieszkania Beneficjentów ostatecznych zamieszkałych na terenie miasta Bolesławiec. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych, certyfikatu CE, instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim. Sprzęt komputerowy dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym. Przedmiot zamówienia zamawiający przeznacza do przekazania w celu nieodpłatnego wykorzystania przez beneficjentów ostatecznych będących uczestnikami działania 8.3 POIG projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w celach niekomercyjnych. Zamawiany sprzęt komputerowy ma być wykorzystywany do obsługi standardowych aplikacji biurowych i multimedialnych, dostępu do sieci Internet i korzystania z podstawowych jej usług oraz realizacji zadań edukacyjnych. 2. Niezbędne informacje zawarte są w SIWZ, załączniku nr A - Parametry techniczne i technologiczne sprzętu komputerowego i oprogramowania, wymagane minimalne okresy gwarancji załączniku nr B - Kalkulacja ceny ofertowej oraz wzorze umowy - dostępne na stronie internetowej zamawiającego - http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=70176.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o zamówienia wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonania dostaw komputerów o wartości co najmniej 250 tys. zł brutto; Wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu odnosi się do zamówień tzw. GŁÓWNYCH DOSTAW, rozumianych jako jedno zadanie, które zakontraktowano, wykonano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono w ramach jednego stosunku umownego/jednej umowy o wartości co najmniej 250 tys. zł brutto lub kliku zadań które zakontraktowano, wykonano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono w ramach kilku stosunków umownych o wartości łącznej co najmniej 250 tys. zł brutto; Pod pojęciem dostaw komputerów zamawiający rozumie w szczególności - np. komputery PC, laptopy, notebooki. b) wykonania lub wykonywania usług serwisowych dotyczących komputerów o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto; wymieniony warunek udziału w postępowaniu odnosi się do zamówień tzw. GŁÓWNYCH USŁUG, które: wykonano - tj. zakontraktowano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono w ramach jednego stosunku umownego/jednej umowy o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto lub ramach kliku stosunków umownych/kilku umów, które zakontraktowano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono o wartości łącznej co najmniej 100 tys. zł brutto lub; wykonywania - tj. w ramach jednego stosunku umownego/jednej umowy o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto lub ramach kliku stosunków umownych/kilku umów o wartości łącznej co najmniej 100 tys. zł brutto Pod pojęciem usług serwisowych zamawiający rozumie w szczególności - np. usługi serwisowe na utrzymaniu w sprawności zainstalowanych komputerów i oprogramowania, dokonywaniu systematycznych przeglądów i ewentualnych napraw, itp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy; 2. Kalkulacja ceny ofertowej sporządzonej na podstawie załącznika nr B. 3. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo, zgodnie z warunkami opisanymi w ust. VIII SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków. 2.1 konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.2 zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu umowy. 2.3 przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów realizacji przedmiotu zamówienia umowy. 2.4 ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2.5 w przypadku wycofania z rynku-produkcji brak dostępności któregokolwiek z produktów objętego przedmiotem zamówienia, określonym w niniejszej umowie, Wykonawca dostarczy inny o produkt objęty przedmiotem zamówienia o parametrach równoważnych lub lepszych bez zmiany wynagrodzenia, określonego w § 5 ust. 1, ust. 1.1 i ust. 1.1.1 umowy. 2.5.1 w przypadku wycofania z rynku produkcji brak dostępności któregokolwiek z produktów objętego przedmiotem zamówienia, określonym w niniejszej umowie oraz braku dostarczenia innego produktu objętego przedmiotem zamówienia o parametrach równoważnych lub lepszych, Zamawiający zmniejszy wynagrodzenie, określone w § 5 ust. 1 umowy o ryczałtową cenę jednostkową brutto określoną w załączniku nr B - KALKULACJA CENY OFERTOWEJ i odpowiednie ilości. 2.6 zmiany osób reprezentujących zamawiającego wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych, lub wynikłych z przyczyn losowych. 2.7 zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 2.8 zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających, na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, 2.9 wystąpienia prac dodatkowych. 2.10 przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, zgody, decyzje administracyjne, itp. 2.11 działania siły wyższej. 2.12 zmiana zasad finansowania zamówienia. 2.13 obniżenie wynagrodzenia. 3. W przypadku żądania wprowadzenia zmian do umowy zostanie przeprowadzona następująca procedura. 3.1 Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) wraz z pisemnym uzasadnieniem. 3.2 Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 3.3 Zamawiający prześle Wykonawcy projekt zmian do umowy (aneks). 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=70176
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bolesławiec, pl. Piłsudskiego 1, pok. nr 509..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, 59-700 Bolesławiec, Rynek 41, pokój nr 101 (sekretariat), lub przesłać na powyższy adres.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Be Fair - internet jako dobro wspólne współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.