Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-13
Warszawa: Wykonanie nasadzeń 300 sztuk drzew na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy w ramach realizacji zadanie pn.: 300 drzew dla Pragi, realizowane w ramach budżetu partycypacyjnego na rok 2016.
Numer ogłoszenia: 53723 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ , ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5900210, 59-00214, faks 022 5900215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nasadzeń 300 sztuk drzew na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy w ramach realizacji zadanie pn.: 300 drzew dla Pragi, realizowane w ramach budżetu partycypacyjnego na rok 2016..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie nasadzeń 300 sztuk drzew na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, zadanie pn.: 300 drzew dla Pragi realizowane w ramach budżetu partycypacyjnego na rok 2016 Realizacja zamówienia obejmuje następujące etapy: Etap 1 - przygotowanie gruntu w miejscach nasadzeń; Etap 2 - posadzenie 300 sztuk drzew; Etap 3 - wykonanie szczepień mikoryzowych; Etap 4 - zamontowanie systemu napowietrzająco-nawadniającego; Etap 5 - wykonania umocowań posadzonego materiału szkółkarskiego Etap 6 - oznakowania nasadzonych drzew; Etap 7 - pozyskania map zasadniczych wskazanych lokalizacji sadzonych drzew oraz wprowadzenie lokalizacji nasadzeń do Bazy zieleni miejskiej m.st. Warszawy Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. KLAUZULE SPOŁECZNE W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust 4 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, Zamawiający zastrzega i wymaga: Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 3 pracowników wykonywujących zadania będące w ocenie Zamawiającego kluczowe dla prawidłowej realizacji zadania. Za pracowników wykonujących kluczowe zadania dla prawidłowej realizacji zamówienia, Zamawiający uzna: - brygadzistę, - ogrodnika, - operatora kosiarek i pił spalinowych. Wymóg w wyżej wymienionym zakresie zostanie spełniony jeżeli Wykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę min. 3 osoby wykonujące wyżej wskazane funkcje/zadania, przy czym każda osoba powinna wykonywać inne funkcje/zadania - po maksymalnie 1 osobie realizującej dane funkcje/zadania. W dniu podpisania umowy i na każde żądanie w trakcie realizacji usługi przedstawienia Zamawiającemu umowy o pracę pracowników, o których mowa powyżej. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa zgody na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. Zastrzega sobie prawo naliczenia kar umownych w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto określonego w umowie za każdy dzień, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania. Przedstawienia kopii umów o pracę poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę o których mowa w ust. 2 określających imię i nazwisko pracownika, okres zatrudnienia, wymiar czasu pracy przy anonimizacji pozostałych danych. Wymóg wykonywania zamówienia przez zatrudnionych pracowników wzmacnia wizerunek urzędu jako instytucji godnej zaufania, wspierającej istotne cele społeczne, zachęcającej do zatrudniania osób na podstawie umów o pracę. Zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę daje im większe możliwości prawne oraz zabezpiecza pod względem ochrony zdrowotnej i socjalnej. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin zapewnia ciągłość realizacji zadania oraz ograniczy przypadkowość i częsta rotacje..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. Nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia obejmujące swym zakresem usługę polegającą na nasadzeniu drzew lub na nasadzeniu i pielęgnacji drzew lub na utrzymaniu terenów zieleni o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 300 000, 00 złotych brutto. Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie załączonego do oferty, oświadczenia o spełnianiu warunków dotyczących udziału w przedmiotowym postępowaniu o zakresie zgodnym z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu wykonanych usług - wzory stanowią załączniki do SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia -zał. Nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia we wskazanej niżej liczbie i o wskazanych niżej kwalifikacjach: stanowisko - brygadzista ilość osób - 1 wykształcenie - wyższe lub średnie ogrodnicze doświadczenie - 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie utrzymania terenów zieleni kwalifikacje zawodowe -uprawnienia: operatora piły mechanicznej do ścinki drzew oraz operatora kosiarek i kos spalinowych Kurs: cięcia drzew metodą alpinistyczną stanowisko - ogrodnik ilość osób - 2 wykształcenie - brak wymagań doświadczenie - 5 lat doświadczenia zawodowego przy pielęgnacji drzewostanu ozdobnego kwalifikacje zawodowe - Uprawnienia: operatora piły mechanicznej do ścinki drzew stanowisko - pilarz ilość osób - 2 wykształcenie - brak wymagań doświadczenie - 5 lat doświadczenia zawodowego przy pielęgnacji drzewostanu ozdobnego kwalifikacje zawodowe - Uprawnienia: operatora piły mechanicznej do ścinki drzew oraz operatora kosiarek i kos spalinowych Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie załączonego do oferty, oświadczenia o spełnianiu warunków dotyczących udziału w przedmiotowym postępowaniu o zakresie zgodnym z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wzory stanowią załączniki do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia -zał. Nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia winien zawierać co najmniej dwa zamówienia obejmujące swym zakresem usługę polegającą na nasadzeniu drzew lub na nasadzeniu i pielęgnacji drzew lub na utrzymaniu terenów zieleni o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 300 000, 00 złotych brutto. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie; - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W/w oświadczenie musi zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca wskazuje w wykazie usługi wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty; formularz do oceny według kryterium oceny ofert pełnomocnictwo do podpisania oferty, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub, gdy co najmniej dwóch Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; dowód wniesienia wadium, dokument, w szczególności zobowiązanie innych Podmiotów w przypadku powoływania się wykonawcy przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Informacja o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego ze wskazaniem nazwy - rodzaju towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazaniem ich wartość bez kwoty podatku, jeżeli Wykonawca deklaruje w ofercie jw.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praga-pn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Praga Północ, 03-708 Warszawa, ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, WZP, pok. Nr 339, III p., wersja papierowa na wniosek Wykonawcy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Dzielnicy Praga Północ, 03-708 Warszawa ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, Wydział Zamówień Publicznych, III p., pok. 339..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: 24.05.2016 godzina 11:15, adres jak w sekcji IV.4.4) sala konferencyjna na parterze..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przystani kajakowej wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Traktorowej w Szczecinie pn. Przystań na Kanale Ceglanym - Wiskord.
- Świadczenie usługi utrzymania, konserwacji i pielęgnacji zieleni oraz wykonywanie nasadzeń, drzew i krzewów na terenach zewnętrznych CPiT w Bystrej
- Usługi utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Ząbki
- wykonanie prac związanych z pielęgnacją, utrzymaniem zieleni na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
- "ARANŻACJA SKWERÓW I TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE MIASTA ZŁOTÓW"
- Usługi w zakresie utrzymania zieleni na terenie cmentarzy komunalnych w Krakowie - Rejon Rakowice.
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.