Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-27
Rzeszów: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie w okresie od stycznia do grudnia 2014r
Numer ogłoszenia: 537370 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Spożywczych im. Tadeusza Rylskiego , ul. Warszawska 20, 35-205 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 748 31 00, faks 0-17 748 31 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss.rz2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkolnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie w okresie od stycznia do grudnia 2014r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie w następujących grupach (częściach):PIECZYWO, PRODUKTY MLECZARSKIE, RÓŻNE PRODUKTY, SPOŻYWCZE, PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE, PRZETWORZONE PRODUKTY DROBIOWE I PRODUKTY DROBIOWE PRZETWORZONE, OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY PRZETWORZONE, RYBY, RYBY MROŻONE I PRZETWORY Z RYB, WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE, JAJA, WYROBY GARMAŻERYJNE ŚWIEŻE, PRODUKTY MROŻONE Opisy poszczególnych grup ich zawartość i ilości podano w Załącznik Nr 1 do specyfikacji.Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi (przewidywanymi). W wyliczeniu podanych w tabelach Zamawiający opierał się na ilościach zużytych w latach poprzednich. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych np. absencja mieszkańców internatu, zmiana stanu ilościowego wychowanków, różne plany zajęć w różnych szkołach (np. dodatkowe dni wolne) itp. Nazwy własne, użyte w SIWZ, nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.11.21.00-7, 15.13.15.00-0, 15.33.00.00-0, 15.30.00.00-1, 03.31.10.00-2, 15.20.00.00-0, 03.22.22.00-5, 03.22.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.85.10.00-8, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować właściwym środkiem transportu do dostawy artykułów spożywczych danej kategorii oraz posiadać wdrożony system HACCP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla wykonawców części IV Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne przetworzone i V Produkty drobiowe i produkty przetworzone - Aktualna decyzja lub zaświadczenie właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu handlowego mięsem i wędlinami
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kserokopia polisy ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności o wartości minimum 30 tyś zł na cały czas trwania umowy. Jeżeli umowa jest corocznie odnawiana, przedstawienie aktualnie obowiązującej polisy na daną część roku wraz z oświadczeniem o kontynuacji ubezpieczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Jakość - 20
- 3 - Ubezpieczenie - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmian przepisów prawnych, w tym w szczególności przepisów podatkowych i rachunkowych. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a ewentualna zmiana umowy będzie dotyczyła kwoty podatku i kwoty netto tego wynagrodzenia. 2. W przypadku zmian przepisów dotyczących żywienia młodzieży lub innych ważnych czynników (np. decyzji Sanepidu) zamawiający zastrzega sobie wynikające z tego zmiany asortymentu towarów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zss.rz2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZYCH
im. TADEUSZA RYLSKIEGO
35-205 Rzeszów, ul. Warszawska 20
pokój 112 oraz tablica ogłoszeń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2014 godzina 08:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZYCH im. TADEUSZA RYLSKIEGO 35-205 Rzeszów, ul. Warszawska 20 pokój 108 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy poszczególnych grup ich zawartość i ilości podano w Załącznik Nr 1 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 20
- 3. Ubezpieczenie - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy poszczególnych grup ich zawartość i ilości podano w Załącznik Nr 1 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 20
- 3. Ubezpieczenie - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy poszczególnych grup ich zawartość i ilości podano w Załącznik Nr 1 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ubezpieczenie - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE PRZETWORZONE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy poszczególnych grup ich zawartość i ilości podano w Załącznik Nr 1 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Jaskość - 20
- 3. Ubezpieczenie - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRODUKTY DROBIOWE I PRODUKTY DROBIOWE PRZETWORZONE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy poszczególnych grup ich zawartość i ilości podano w Załącznik Nr 1 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ubezpieczenie - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY PRZETWORZONE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy poszczególnych grup ich zawartość i ilości podano w Załącznik Nr 1 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.33.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ubezpieczenie - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RYBY, RYBY MROŻONE I PRZETWORY Z RYB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy poszczególnych grup ich zawartość i ilości podano w Załącznik Nr 1 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 15.20.00.00-0, 15.23.40.00-7, 15.22.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ubezpieczenie - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Warzywa i owoce świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy poszczególnych grup ich zawartość i ilości podano w Załącznik Nr 1 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.22.00-5, 03.22.00.00-9, 03.20.00.00-3, 03.22.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ubezpieczenie - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy poszczególnych grup ich zawartość i ilości podano w Załącznik Nr 1 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ubezpieczenie - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyroby garmażeryjne świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy poszczególnych grup ich zawartość i ilości podano w Załącznik Nr 1 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ubezpieczenie - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Produkty mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy poszczególnych grup ich zawartość i ilości podano w Załącznik Nr 1 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ubezpieczenie - 5
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla istniejących wylotów zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich w województwie podkarpackim - 4 zadania
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału
- DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa warzyw i owoców (42)
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.