eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzRozbudowa, przebudowa i nadbudowa sali gimnastycznej wraz z ³±cznikiem z budynkiem Szko³y Podstawowej Nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-05-14



Og³oszenie nr 537372-N-2020 z dnia 2020-05-14 r.

Szko³a Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa sali gimnastycznej wraz z ³±cznikiem z budynkiem Szko³y Podstawowej Nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: Gmina Miasto Sieradz 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1 tel. 43 826-61-28 REGON:730934335, NIP: 827-22-37-737 zamowienia@umsieradz.pl www.sieradz.eu
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej, krajowy numer identyfikacyjny 73500300000000, ul. Ks. Apolinarego Le¶niewskiego  18 , 98-200  Sieradz, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 0-43 8225652, , e-mail zamówienia@sp4.sieradz.eu, , faks 0-43 8225652.
Adres strony internetowej (URL): http://www.sp4sieradz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.umsieradz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.umsieradz.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiaj±cy wymaga, aby oferty by³y sk³adane pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej. Decyduj±ce znaczenie dla oceny zachowania terminu sk³adania ofert ma data i godzina wp³ywu oferty do Zamawiaj±cego, a nie data wys³ania przesy³k± pocztow± lub kuriersk±.
Adres:
Urz±d Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa sali gimnastycznej wraz z ³±cznikiem z budynkiem Szko³y Podstawowej Nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu
Numer referencyjny: WOR-Z.271.05.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy, przebudowy i nadbudowy sali gimnastycznej wraz z ³±cznikiem z budynkiem Szko³y Podstawowej Nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu. 2. Na przedmiot zamówienia sk³ada siê wykonanie nastêpuj±cych elementów i robót: - wykonanie robót rozbiórkowych istniej±cych budynków szatni, sali gimnastycznej i ³±cznika, - rozbiórka i unieczynnienie instalacji doziemnych koliduj±cych z budow± sali gimnastycznej, - wykonanie kompleksowych robót budowlanych polegaj±cych na rozbudowie, przebudowie i nadbudowie sali gimnastycznej wraz z ³±cznikiem - budynek o kubaturze 7.131 m^3 i powierzchni u¿ytkowej 947 m^2, - wyposa¿enie obiektu w instalacje: wody ciep³ej i zimnej, hydrantowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, centralne ogrzewanie, instalacje elektryczne (w tym niskopr±dowe) i teletechniczn±, wentylacjê mechaniczn±, - przebudowa przy³±cza sieci ciep³owniczej, - przebudowa kabli energetycznych w obrêbie dzia³ki, - wykonanie przy³±cza wody deszczowej, - wykonanie utwardzenia terenu, - wyposa¿enie obiektu w sprzêt sportowy, - przeniesienie placu zabaw, - wykonanie "dachu zielonego", - usuniêcie drzew koliduj±cych z projektowanym budynkiem. 3. Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiary robót jako materia³ pogl±dowy. Wykonawca zobowi±zany jest sporz±dziæ kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdzia³u XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie przed podpisaniem umowy przedstawiæ Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczy³ cenê zamówienia podan± w ofercie. W zwi±zku z tym, i¿ Wykonawcy przys³uguje z tytu³u niniejszej umowy wynagrodzenie rycza³towe, kosztorys powy¿szy ma jedynie charakter pomocniczy. 4.W ramach zamówienia nale¿y wykonaæ: roboty budowlane i czynno¶ci okre¶lone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynno¶ci pomocnicze niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obs³ugi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badañ i sprawdzeñ, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy pod³±czeñ do mediów i ponoszenie kosztów ich zu¿ycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a tak¿e prace porz±dkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowi±zany prowadziæ prace zgodnie z dokumentacj± projektow±, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. Wykonawca jest zobowi±zany wyst±piæ do zarz±dcy drogi o zajêcie pasa drogowego, opracowaæ i uzgodniæ projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym i uzyskaæ decyzjê na zajêcie pasa drogowego w zakresie niezbêdnym do prowadzenia robót. Po zakoñczonych robotach w pasie drogowym, nawierzchnie nale¿y odtworzyæ. Wykonawca jest obowi±zany uzyskaæ dokument potwierdzaj±cy odbiór pasa drogowego przez zarz±dcê drogi. 5.Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ wszystkie roboty w tym bran¿owe i sieciowe oraz uzyskaæ dokumenty potwierdzaj±ce prawid³owo¶æ ich wykonania. W przypadku robót sieciowych dokumentem potwierdzaj±cym prawid³owo¶æ wykonania robót bêdzie protokó³ odbioru robót z udzia³em przedstawiciela gestora sieci uprawnionego do pe³nienia czynno¶ci odbiorowych. 6.Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia w toku prowadzenia robót budowlanych sta³ego dostêpu do obiektów szkolnych. 7.Wykonawca jest zobowi±zany do wspó³pracy z dyrekcj± Zamawiaj±cego na etapie demonta¿u elementów i wyposa¿enia sali oraz do koordynacji dzia³añ w tym zakresie. 8.Na szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia sk³ada siê dokumentacja projektowa, stanowi±ca za³±cznik nr 5 do SIWZ, obejmuj±ca projekt budowlany podstawowy i wykonawczy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, tabele równowa¿no¶ci oraz dokumentacja okre¶laj±c± zasady postêpowania przetargowego. 9.W ramach zamówienia nale¿y równie¿ przeprowadziæ dzia³ania oraz przygotowaæ wszystkie niezbêdne dokumenty umo¿liwiaj±ce Zamawiaj±cemu z³o¿enie wniosku o udzielenie pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu oraz uczestniczyæ w procedurze wydawania pozwolenia do czasu uzyskania decyzji administracyjnej w tym zakresie. 10.Postêpowanie z materia³ami z rozbiórki i demonta¿u Wykonawca ka¿dorazowo powinien ustaliæ z Zamawiaj±cym. Materia³y zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostaæ przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego. Materia³y sztukowe nale¿y spaletowaæ. 11. Zamawiaj±cy przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równowa¿nych wyrobów budowlanych. W zwi±zku z u¿yciem w dokumentacji projektowej nazw w³asnych wyrobów budowlanych i urz±dzeñ Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e maj± one charakter przyk³adowy umo¿liwiaj±cy Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urz±dzenia spe³niaj± wymóg równowa¿no¶ci. Wykonawca proponuj±cy wyroby budowlane i urz±dzenia równowa¿ne odpowiedzialny jest za sprawdzenie mo¿liwo¶ci ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod ka¿dym wzglêdem (w tym np. w³a¶ciwo¶ci, wymiarów, ciê¿aru, sposobu transportu i monta¿u). W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawca do³±czenie do oferty wykazu wyrobów budowlanych i urz±dzeñ równowa¿nych, które zamierza zastosowaæ przy realizacji zadania oraz do³±czenia do oferty dokumentów w celu wykazania, ¿e oferowane przez niego wyroby budowlane lub urz±dzenia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych wyrobów budowlanych lub urz±dzeñ. Minimalne parametry, od których spe³nienia zale¿eæ bêdzie uznanie rzeczy za równowa¿n± opisane zosta³y w tabelach równowa¿no¶ci, stanowi±cych czê¶æ dokumentacji projektowej (za³±cznik nr 5 do SIWZ). 12. Zamawiaj±cy wymaga, by przed z³o¿eniem ofert Wykonawca odby³ wizjê lokaln± na terenie planowanej inwestycji. W zwi±zku z powy¿szym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wyznaczy termin sk³adania ofert odpowiednio d³u¿szy od minimalnego terminu sk³adania ofert okre¶lonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 13. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, które polegaj± na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z pó¼niejszymi zmianami): - roboty ogólnobudowlane zwi±zane z budow± sali gimnastycznej i ³±cznika, - roboty zwi±zane z wykonywaniem instalacji w budynku, instalacji na zewn±trz budynku oraz przy³±czy, - roboty zwi±zane z wykonywaniem utwardzenia terenu.

II.5) G³ówny kod CPV: 45210000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45110000-8
45111200-0
45262000-0
45261000-0
45421000-4
45430000-0
45443000-4
45262100-2
37400000-2
39000000-2
45112700-2
45332000-3
45331200-8
45310000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z sum± ubezpieczenia na kwotê minimum 4.500.000,00 z³otych (suma gwarancyjna). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy jeden z nich samodzielnie, niektórzy z nich w czê¶ci b±d¼ ³±cznie wyka¿± siê posiadaniem polisy na kwotê minimum 4.500.000,00 z³otych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli: ?Wykonawca wyka¿e ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê polegaj±c± na rozbudowie, przebudowie, nadbudowie lub budowie sali gimnastycznej o kubaturze co najmniej 4.000,00 m^3, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy co najmniej jeden z Wykonawców wyka¿e siê wykonaniem wymaganej roboty budowlanej w pe³nym zakresie. ?Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami mog±cymi pe³niæ funkcjê: - kierownika budowy bran¿y konstrukcyjno-budowlanej i posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, wykszta³cenie wy¿sze techniczne oraz minimum 5 lat do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub robót (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych), - kierownika robót bran¿y elektrycznej i posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, wykszta³cenie co najmniej ¶rednie techniczne oraz minimum 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub robót (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych), - kierownika robót bran¿y sanitarnej i posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, wykszta³cenie co najmniej ¶rednie techniczne oraz minimum 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub robót (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych), W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy Wykonawcy ³±cznie wyka¿± siê dysponowaniem wymaganymi osobami. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody, by w celu wykazania spe³nienia niniejszego warunku Wykonawca wskaza³ tê sam± osobê do pe³nienia wiêcej ni¿ jednej funkcji.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, c) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia: a) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego, b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; Wykaz robót budowlanych nale¿y sporz±dziæ wg za³±cznika nr 4, c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego nale¿y sporz±dziæ wg za³±cznika nr 4a.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 110.000,00 z³otych (s³ownie z³otych: sto dziesiêæ tysiêcy 00/100). 2.Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieni±dzu, 2)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z pó¼niejszymi zmianami) - dalej u.p.a.r.p. 3.Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank PKO BP Nr 59 1020 4564 0000 5702 0166 9613 z podaniem tytu³u: wadium w postêpowaniu: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa sali gimnastycznej wraz z ³±cznikiem z budynkiem Szko³y Podstawowej Nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu. 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu nale¿y umie¶ciæ w odrêbnej kopercie za³±czonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w porêczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5, z tre¶ci tych dokumentów musi wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wy¿ej wymienione gwarancje i porêczenia nie mog± wprowadzaæ ¿adnych dodatkowych warunków merytorycznych. Niewniesienie wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
³±czna cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ dokonania w uzasadnionych okoliczno¶ciach zmian postanowieñ zawartej umowy. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana okre¶lenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowieñ SIWZ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejsz± umowê mo¿liwa jest jedynie w przypadku, gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwi±zañ zamiennych, tj. takich, które nie powoduj± rozszerzenia okre¶lenia przedmiotu zamówienia, prowadz± do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji. 4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy: a) niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót, b) likwidacja kolizji z urz±dzeniami, obiektami, znaleziskami, których istnienia nie przewidywa³a dokumentacja projektowa, lub których lokalizacja jest rozbie¿na z tre¶ci± dokumentacji projektowej, c) wyst±pienie warunków gruntowo-wodnych radykalnie rozbie¿nych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, np. powoduj±cych konieczno¶æ zmian w technologii robot, d) konieczno¶æ wykonania robót nieprzewidzianych i nieuwzglêdnionych w dokumentacji projektowej, tj. robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia, e) dzia³anie si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów k.c., f) nieterminowe przejêcie od Zamawiaj±cego terenu budowy lub jego czê¶ci, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, g) wstrzymanie prac budowlanych przez Zamawiaj±cego lub w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, h) zmiana przepisów prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, i) opó¼nienie wynikaj±ce z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, zwi±zane z uzyskiwaniem przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych w my¶l ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z pó¼niejszymi zmianami) i przepisów zwi±zanych. 5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ustawy Pzp. 6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w § 5 ust. 4 i 5 umowy, 7. W sytuacji, gdy w trakcie okresu trwania umowy zajd± nastêpuj±ce zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z pó¼niejszymi zmianami), c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. poz. 2215 z pó¼niejszymi zmianami), które maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie w sposób odpowiadaj±cy powy¿szym zmianom zwaloryzowane. Wykonawca wnioskuj±c do Zamawiaj±cego o dokonanie zmian wynagrodzenia na tej podstawie jest zobowi±zany udowodniæ, w jaki sposób powy¿sze zmiany wp³ywaj± na koszty wykonania przez niego zamówienia. W sytuacji, gdy jest bezspornym, ¿e powy¿sze zmiany maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, nastêpuje zmiana postanowieñ umowy dotycz±cych wynagrodzenia Wykonawcy, która wymaga zawarcia aneksu do umowy. 8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy: a) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyæ czê¶æ zamówienia Podwykonawcy w trakcie wykonywania robót budowlanych, b) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, którego Wykonawca wskaza³ na etapie sk³adania oferty. 9. W przypadku konieczno¶ci zmiany wskazanych przez Wykonawcê w ofercie osób uczestnicz±cych w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany w tym zakresie pod warunkiem zachowania warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia okre¶lonych w SIWZ oraz zawiadomienia Zamawiaj±cego o powy¿szej zmianie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana w tym zakresie wymaga zawarcia aneksu do umowy, je¿eli dotyczy osób wymienionych w tre¶ci umowy. 10. Ka¿da ze stron mo¿e wyst±piæ z propozycj± zmian postanowieñ niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywaæ na okoliczno¶ci uzasadniaj±ce wprowadzenie zmian. 11. Strony ustalaj±, ¿e Wykonawca nie mo¿e bez zgody Zamawiaj±cego dokonaæ cesji wierzytelno¶ci na rzecz osoby trzeciej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi zostaæ napisana w jêzyku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inn± trwa³± i czyteln± technik±. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. T³umaczenie nie jest wymagane, je¿eli Zamawiaj±cy wyrazi³ zgodê, o której mowa w art. 9 ust. 3
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.Na podstawie art. 147 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga wniesienia przez Wykonawcê, którego oferta zostanie wybrana zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny brutto podanej w ofercie. 2.Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿na wnie¶æ w formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 u.p.a.r.p. 3.Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 4.Orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy musi byæ dostarczony do Zamawiaj±cego przed podpisaniem umowy. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca zobowi±zany bêdzie wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank PKO BP Nr 59 1020 4564 0000 5702 0166 9613 z podaniem tytu³u: zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa sali gimnastycznej wraz z ³±cznikiem z budynkiem Szko³y Podstawowej Nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.